XSLaren edukia

Esku-hartzearen Plangintza26294

Ikastegia
Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
Titulazioa
Gizarte Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
26294

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3654
Gelako p.2436

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Arlo sozio-hezitzaileko hainbat esparrutan ematen diren irakaskuntza – ikaskuntza planifikazio prozesuei loturiko gaiak garatuko dira, programazio didaktikoaren oinarrizko elementuak azpimarratuko direlarik.

Irakasgai hau Graduko 4. moduluko parte da, hurrengo titulua duelarik: Gizarte eta Hezkuntza programen Plangintza, Kudeaketa eta Ebaluazioa

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Berariazkoa

a) Esku hartze prozesuetan parte hartzen duten gizarte eta hezkuntza programen plangintza, kudeaketa eta ebaluazioaren oinarri teorikoak ezagutzea, baita gizarte eta hezkuntza ikerketak esparru honi egindako ekarpenak ere (4K1).

b) Beharrak zehaztea eta esku hartze programak planifikatzea eta ebaluatzea, eredu eta testuinguru desberdinen arabera, horretarako egokitutako tresnak erabiliz eta lanbideko kode etikoak errespetatuz (4K2).



Zeharkakoak

d) Gizarte eta hezkuntza arloko ideiak, argudioak, eta abar ahoz komunikatzen jakitea, aurrez aurre edo web 2.0 erabilita; eta informazio hori idatzizko txostenetan jasotzen jakitea (4K 6).

e) Moduluaren jarduerarekiko eta ikaskuntzarako lanekiko jarrera positiboa erakustea (4K 7).

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1.- Gizarte eta hezkuntza programen plangintza.

Programen plangintza, mota eta eredu desberdinak aztertzea, horien ezaugarri eta fase garrantzitsuenak deskribatuta.



2.- Programen eta proiektuen plangintza prozesuaren elementuak eta faseak.

Plangintzaren barneko elementu eta faseen zentzua eta esanahia sakonago aztertzea: errealitatearen azterketaren ondorioak, konpetentziak/helburuak, metodologiak eta estrategiak, jarduerak, baliabideak, denbora banaketa, ebaluazioa eta jakinarazpena. Plangintza parte hartzailea.



3.- Esku hartze programen eta proiektuen azterketa.

Esparru eta maila desberdinetako hainbat programa eta proiektu aztertzea, eskainitako plangintza desberdinak eta proposatutako hainbat adierazle kontuan harturik.



4.- Esku hartze proiektu bat egitea.

Esparru zehatz batekin zerikusia duen proiektu bat egitea, azken txostena barne, denen artean egindako diagnostiko bat abiapuntutzat hartuta.



5.- Proiektua ezagutaraztea.

Proiektua ezagutarazteko hainbat modu diseinatzea, taldeen eta erakundeen araberakoak.













MetodologiaToggle Navigation

Era askotako metodologiak erabiliko ditugu ikasleen ikaskuntza sustatzeko, parte hartze aktiborako aukera emango digun lan bat oinarri nagusi gisa hartuta. Halaber, ikasleen konpromisoa eta lan kooperatiboak ikasleen jarrera positiboa eta kritikoa sustatzeko ematen dizkigun aukerak izango ditugu abiapuntutzat.

Lan metodologiaren helburu nagusia ikasleek hainbat gaitasun eta ahalmen eskuratzea izango da, besteak beste: ulertzeko, aztertzeko, laburtzeko, adierazteko eta ekoizteko ahalmena.



Ikaskuntza eraikitze prozesu bat dela uste dugu. Prozesu hori gauzatzeko, irakasleak hainbat oinarri teoriko eta praktiko aurkeztuko ditu, ikasleek beren ekarpenak egiteko eta garapen prozesuan aurrera egiteko abiapuntu gisa erabil ditzaten.



Ikasgaiak bere garapenerako eta ikasleen konpetentzien lanketarako behar dituen irakurgaiak,bideoak, irakaslearen azalpenak, ikasleen azalpenak, ikasleen talde lanak... eGelaren bitartez landu ahal izango ditugu eta bertan eskuragarri izan ahal izango ditugu egoerak hala eskatuko balu.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 30
    • Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 30
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 20
    • Actividad Interdisciplinar de Módulo (%): 20

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

KLASERA DATORREN IKASLEAREN EBALUAZIO SISTEMA:



Ebaluazio sistema mistoa:



o Etengabeko ebaluazioa



- Talde lanak: azken notaren %20a.

- Klaseko praktikak: azken notaren %30a.

- Moduluko diziplinarteko jarduera: azken notaren %20a.



o Azken Froga

- Proba idatzia edo/eta mapa kontzeptuala/buru mapa: azken notaren %30a.



o Irakasgaia gainditutzat emateko ezinbestekoa izango da ebaluazioan kontuan izaten diren atal guztiak gaindituta izatea.



EBALUAZIO HEZIGARRIA

o Planifikatutako tutoretzak.

o Eginkizunen zuzenketak.





KLASERA ETORRIKO EZ DEN IKASLEA ETA EBALUAZIO JARRAITUARI UKO EGIN NAHI DIONA



o Prozedura

Etengabeko ebaluazioaren prozesuaren barne dagoen eta ebaluazio jarraituari uko egin nahi dion ikasleak, lauhilabetea

hasi eta 9 asteko gehienezko epean irakasleari idatziz jakinarazi beharko dio



o Ebaluazio sistema

.-Moduluko diziplinarteko jarduera: azken notaren %20a.

.-Idatzizko froga: azken notaren %80a.







OHIKO DEIALDIARI UKO EGIN NAHI DION IKASLEA

o Prozedura

Etengabeko ebaluazioaren prozesuaren barne dagoen eta ohiko deialdiari uko egin nahi dion ikasleak, lauhilabetea hasi eta 9 asteko gehienezko epean irakasleari idatziz jakinarazi beharko dio.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

EBALUAZIO JARRAITUA GAINDITU EZ DUEN IKASLEA:

o Ohiko deialdiaren atalen bat gainditutako ikasleari nota gordeko zaio, eta suspendituta edo entregatzeke dauden atalak baino ez ditu egin beharko.

o Ikasgaia gainditutzat emateko ezinbestekoa izango da ebaluazioan kontuan izaten diren atal guztiak gainditua izatea.



OHIKO DEIALDIARI UKO EGIN DION IKASLEA:

Ebaluazio jarraituari uko egin dion ikaslearentzako ebaluazioaren sistema bera erabiliko da:



-Moduluko diziplinarteko jarduera: azken notaren %20a.

-Idatzizko froga: azken notaren %80a.



EZ-OHIKO DEIALDIARI UKO EGIN NAHI DION IKASLEA

o Prozedura

Ez aurkeztearekin nahikoa da.



Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Ikasle bakoitzari, irakasgaiaren ezagutzak lantzeko, oinarrizko materialak emango zaizkio ikasturte hasieran. Egoerak hala eskatuko balu eGelan eskuragarri izango ditu. Material hauek ikasturtero eguneratuko dira.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- ÁLVAREZ, I. (2006). Planificación y desarrollo de proyectos sociales y educativos. Madrid: Limusa.

- GARCÍA, G. Y RAMÍREZ, J.M. (2006). Manual práctico para elaborar proyectos sociales. Madrid: Siglo XXI.

- PÉREZ SERRANO, G. (1993). Elaboración de proyectos sociales. Casos prácticos. Madrid: Narcea

- PARCERISA,A. (1999)Didáctica en la educación social. Barcelona, Graó.

- Ararteko (2008), Informe extraordinario sobre condiciones de trabajo en el tercer sector de intervención social. Vitoria, Ararteko

Gehiago sakontzeko bibliografia

- AGUILAR, M.J; ANDER-EGG, E. Y FRESNO, J. (2000). Cómo elaborar proyectos para la Unión Europea. Madrid: CCS.
- GIMENO, J. (2008). Educar por competencias ¿qué hay de nuevo?. Madrid: Morata.
-VERDUGO, M. A. (2003). Calidad de vida. Manual para profesionales de la educación, salud y servicios sociales. Madrid: Alianza editorial.
- ZABALA, A. (2007). Cómo aprender y enseñar competencias. Barcelona: Graó.
- Merino, R., De la Fuente Blanco, M. G. (2007). Sociología para la intervención social y educativa. Madrid, Editorial Complutense.

Aldizkariak

- Revista de Educación Social.
-Tantak
-Journal of curriculum studies
Pedagogía Social. Revista Interuniversitaria
Zerbitzuan

Web helbideak

http://www.ararteko.net
http://www.siis.net
http://www.eurydice.org
http://www.eduso.org
http://www.swetswise.com/
https://www.educablog.es/

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • AMIAMA IBARGUREN, JOSE FRANCISCO
  • HUEGUN BURGOS, ASIER
  • RECALDE RODRIGUEZ, MARIA ICIAR

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-18

09:00-11:00 (1)

11:00-13:00 (2)

19-30

09:00-11:00 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0.2 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (1)
  • 0.2 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (2)
  • 0.2 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (3)

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
19-30

11:00-13:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0.2 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (1)

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-18

11:00-13:00 (1)

09:00-11:00 (2)

19-30

09:00-11:00 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 3.10 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (1)
  • 3.10 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (2)
  • 3.10 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (3)

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
19-30

11:00-13:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 3.10 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (1)

32 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-18

11:00-13:00 (1)

09:00-11:00 (2)

19-30

09:00-11:00 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 3.10 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (1)
  • 3.10 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (2)
  • 3.10 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (3)

32 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
19-30

11:00-13:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 3.10 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (1)