XSLaren edukia

Talde Dinamika Gizarte eta Hezkuntza Jardunean26264

Ikastegia
Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
Titulazioa
Gizarte Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
26264

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3654
Mintegia1218
Gelako p.1218

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

“Talde Dinamika Gizarte eta Hezkuntza Jardunean” irakasgaiaren helburua gizarte eta hezkuntzako testuinguru formaletan eta ez formaletan taldeak eraginkortasunez antolatzeko, dinamizatzeko, kudeatzeko eta ebaluatzeko estrategiak eta teknikak Gizarte Hezkuntzako profesionalei eskaintzea da.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

G1/IE1: Talde dinamiketako oinarri teoriko-praktikoei (psikologikoei, pedagogikoei eta sozialei) buruz hausnartu, bereizi eta ezagutu.



G2/IE2: Testuinguru formaletan eta ez formaletan modu eraginkorrez eta etikaz talde dinamikak antolatu, dinamizatu, kudeatu eta ebaluatu.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1. Gaia: Taldeen dinamika Gizarte Hezkuntzan.



2. Gaia: Taldea gizarte eta hezkuntzako errealitatean.



3. Gaia: Talde animazioa gizarte eta hezkuntzako esku-hartzean.



4. Gaia: Talde teknikak gizarte eta hezkuntzako esku-hartzean.



5. Gaia: Gizarte eta hezkuntzako praktika arlo desberdinetako taldeekin.

MetodologiaToggle Navigation

Ezinbestekoa izango da ikasleen parte-hartze aktiboa jarduera eta zeregin indibidualetan edota kooperatiboetan.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Eduki teorikoaren (%50) eta praktikoaren (%50) ebaluaketa. (%): 100

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Bi ebaluazio aukera (A eta B):



A) ETENGABEKO EBALUAZIOA



Gelan egingo den talde-lan kooperatiboa (%40), bere aurkezpena (%10) eta deialdi ofizialean egingo den amaierako azterketa (%50) baloratuko da.



Ikasgaiko nota globala kalkulatzeko, ezinbestekoa izango da alderdi bakoitza gainditzea. Alderdietako bat gainditzen ez bada, gainditutako alderdi edo alderdien nota gordeko da soilik ezohiko deialdira arte. Baina, inoiz ez hurrengo ikasturterako.



Deialdi ofizialera (ohiko edo ezohiko deialdira) ez aurkezteak, indarrean dagoen araudiaren arabera (https://www.ehu.eus/eu/web/estudiosdegrado-gradukoikasketak/ebaluaziorako-arautegia), baldintza nahikoa izango da ikasleak GAUR plataforman “ez aurkeztua”-ren kalifikazioa lortzeko.



B) AZKEN EBALUAZIOA



Etengabeko ebaluazioari uko egin nahi dioten ikasleek, lauhilekoaren bederatzigarren astea amaitu baino lehen, ikasgaiko irakasleari zuzendutako eskaera-orria (https://www.ehu.eus/documents/4998110/0/RenunciaEvaluacionContinua.pdf/f95496f9-a2ae-c3bd-13c3-f589d89b9fca) entregatu behar izango diote.



Kasu honetan, lan indibiduala (%40), bere aurkezpena (%10) eta deialdi ofizialean egingo den amaierako azterketa (%50) baloratuko da.



Ikasgaiko nota globala kalkulatzeko, ezinbestekoa izango da alderdi bakoitza gainditzea. Alderdietako bat gainditzen ez bada, gainditutako alderdi edo alderdien nota gordeko da soilik ezohiko deialdira arte. Baina, inoiz ez hurrengo ikasturterako.



Deialdi ofizialera (ohiko edo ezohiko deialdira) ez aurkezteak, indarrean dagoen araudiaren arabera (https://www.ehu.eus/eu/web/estudiosdegrado-gradukoikasketak/ebaluaziorako-arautegia), baldintza nahikoa izango da ikasleak GAUR plataforman “ez aurkeztua”-ren kalifikazioa lortzeko.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ohiko deialdiko ebaluazio irizpideak mantenduko dira.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Ikasgaia prestatzeko ikasleen apunteak eta irakasleak eGela plataforman zintzilikatutako materialak berrikustea beharrezkoa izango da.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Anzieu, D., & Martín, Y. (2007). La dinámica de los grupos pequeños. Buenos Aires: Kapelusz.



Ballenato, G. (2005). Trabajo en equipo: dinámica y participación en los grupos. Madrid: Pirámide.



Bermejo, J. C., & Martínez, A. (2009). El trabajo en equipo. Santander: Sal Terrae.



Canto-Ortiz, J. M. (2000). Dinámica de grupos: aspectos técnicos, ámbitos de intervención y fundamentos teóricos. Málaga: Aljibe.



Cirigliano, G. F. J., & Villaverde, A. (1982). Dinámica de Grupos y Educación. Buenos Aires: Hvmanitas.



Gil-Rodríguez, F., & Alcover-de-la-Hera, C. M. (1998). Introducción a la Psicología de los Grupos. Madrid: Pirámide.



Huici, C., Molero, F., Gómez, A., & Morales, J. F. (2012). Psicología de los Grupos. Madrid: Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED).



Shaw, M. E. (2013). Dinámica de Grupos. Barcelona: Herder.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Antons, K. (2005). Práctica de la dinámica de grupos: ejercicios y técnica. Barcelona: Herder.

East, H. (2004). Trabajo social con Grupos: Modelos de intervención. Madrid: Narcea.

Espada-Sánchez, J. P. (2014). Técnicas de grupo: recursos prácticos para la educación. Madrid: CCS.

Gil-Rodríguez, F., & Alcover-de-la-Hera, C. M. (2004). Técnicas grupales en contextos organizacionales. Madrid: Pirámide.

Lobato, C., & Medina, R. (1998). Técnicas de animación para grupos de preadolescentes. Bilbao: Adarra.

Marín, M., & Troyano, Y. (2004). Trabajando con Grupos: Técnicas de intervención. Madrid: Pirámide.

Núñez, T., & Loscertales, F. (1997). El grupo y su eficacia: Técnicas al servicio de la dirección y coordinación de grupos. Barcelona: EUB.

Palacios, L. (2007). El corazón de los grupos. Zaragoza: Rivendel.

Pascual, R. (1998). Liderazgo y participación: mitos y realidades. Bilbao: Universidad de Deusto.

Pérez-de-Villar, M. J., & Torres, C. (2003). Dinámica de grupos en formación de formadores: Casos prácticos. Barcelona: Herder.

Trechera-Herreros, J. L. (2014). Trabajar en equipo: talento y talante. Técnicas de dinámica de grupos. Bilbao: Desclée de Brouwer.

Vargas-Vargas, L., & Bustillos-de-Núñez, G. (1988). Técnicas participativas para la educación popular. San José, Costa Rica: Alforja.

Aldizkariak

Arteterapia: Papeles de arteterapia y educación artística para la inclusión social.

Communiars: Revista de imagen, artes y educación crítica y social.

Cultura y Educación / Culture and Education.

Educación Social: Revista de intervención socioeducativa.

Educación y Desarrollo Social.

Historia Social y de la Educación.

Infancia y Aprendizaje / Journal for the Study of Education and Development.

ISEES: Inclusión Social y Equidad en la Educación Superior.

REDHECS: Revista Electrónica De Humanidades, Educación y Comunicación Social.

RES: Revista de Educación Social.

RIEJS: Revista Internacional de Educación para la Justicia Social.

Web helbideak

https://www.gipuzkoa.eus/eu/web/gizartepolitika/hasiera

https://www.ceespv.org/www/index.php?lang=eu

http://www.eduso.net/index.htm

https://www.gerza.com/index.html

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • ALVEAR MORON, DAVID
  • OREGUI GONZALEZ, EIDER
  • RIOJA ZUBELDIA, LEYRE

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-3

09:00-13:00 (1)

4-15

09:00-11:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0.4 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (1)
  • 0.4 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (2)

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-15

12:00-13:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0.4 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (1)

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-15

11:00-12:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0.4 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (1)

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-3

09:00-13:00 (1)

4-15

09:00-11:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 3.9 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (1)
  • 3.9 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (2)

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-15

12:00-13:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 3.9 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (1)

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-15

11:00-12:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 3.9 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA (1)