XSLaren edukia

Zirkuitu Elektroniko Aurreratuen Diseinua eta Simulazioa28367

Ikastegia
Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola
Titulazioa
Gradu Bikoitza: Ingeniaritza Mekanikoa + Industria Elektronikaren eta Automatikaren Ingeniaritza
Ikasturtea
2023/24
Maila
5
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Euskara
Kodea
28367

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Ordenagailuko p.6090

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Hautazko irakasgai hau Elektronika eta Automatika Industrialeko Gradu titulazioko azken kurtsoko 2. lauhilekoan kokatzen

da.

Komeni da aurretik elektronikaren oinarriak ezagutzea berau ikasteko.

Ikuspuntu praktiko bat jarraituz, gaur egun industria eta mundu profesionalean erabiltzen diren zirkuitu elektronikoen

diseinu eta simulazio aplikazioak erabiltzen ikasten dugu.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Elektronika analogiko, digital, instrumentazio eta potentziako aplikazioak diseinatu eta simulatzea, osagai eta zirkuito

elektronikoen ezagutzak erabiliz.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1: Zirkuitu elektronikoen diseinua. Zirkuitu elektronikoko diseinua eta kalkulo teknikak.

2: Zirkuitu elektronikoen simulazioa. Simulazio programen erabilera diseinatutako zirkuituen funtzionamendu zuzena

egiaztatzeko.

3: Zirkuito baten diseinu eta simulazio proiektu bat egitea.

MetodologiaToggle Navigation

Asignatura honetarako metodologia desberdinak erabiliko dira: Erabiliena arazo txikiei irtenbideak ematea egitasmo orokorrago bati irtenbidea emateko. Lan autonomoa bultzatuko da eta horretarako baliabide informatikoak eta bibliografikoak erabiliko dira ikasleari edukia

hobeto ulertzen laguntzeko. Taldeko lana ere bultzatuko da laborategiko egitasmo orokorra bukatu ahal izateko. Edukien kontzeptuen inguruko esposaketak egingo dira eta hauen inguruan eztabidatuko da. Mahaigaineratutako arazoak eta ariketak ebatzi beharko dituzte bai banaka bai taldeka. Honek edukie teoriko/praktikoetan sakontzen lagunduko du eta edukia antzeko beste edukiekin erlazionatzen lagunduko die. Gai desberdinen mahaigaineratzea eta eztabaida irekia bultzatuko dira, eta modu horretan, ikasleek, trebezia hartuko dute ahozko komunikazioarekin, sintesirako gaitasuna

landuko dute eta taldean lan egitea zer den ikusiko dute. Laborategiko praktiketan, gailuen gainean lan egiteko programak erabiliko dira. Lan experimentalak egingo dira ere, diseinu zein sistema txertatuen eraikuntzan ezagutzak zein gaitasunak hartzeko. Aurrepausuak kuaderno batean jasoko dira. Ikasleen ezagutza erraztu eta ziurtatzeko ordenagailuko praktiken jarraipena egingo da. Aurretik ezarritako ebaluazio irizpideen araberako feed-back-a eskainiko da, ikasleek haien ikasketa garapenaren kontzientzia har dezaten eta hobetzeko moduak azter ditzaten.

Klaseak ezin badira era presentzialean egin, herramienta birtualak erabiliz gauzatuko dira.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 90
    • Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 10

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Asignatura honen ebaluazioa jarraia da:



1) Proiektutan oinarritutako lana: 90%

2) Proiektutan oinarritutako lanaren aurkezpena: 10%



Ebaluazio jarraian parte har ez dezakeen ikasleak dagokion eskaera bete beharko du Eskolako web orrian (Idazkaritza eta Izapideak atalean) adierazitakoaren arabera eta dagokion epearen barruan, eta asignaturako ikasketa prozesuaren emaitzak bukaerako ebaluazioaren bidez erakuts ditzakete:



1) Proiektutan oinarritutako lana: 90%

2) Proiektutan oinarritutako lanaren aurkezpena: 10%



Ohiko deialdiari uko egiteko nahikoa izango da ez aurkeztearekin.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ez ohiko deialdian ebaluazio jarraian parte hartu ahal izango ez duten eta bukaerako ebaluaziora aurkezten diren ikasleekin hartuko diren irizpide berberak erabiliko dira:



1) Proiektutan oinarritutako lana: 90%

2) Proiektutan oinarritutako lanaren aurkezpena: 10%



Ez ohiko deialdiari uko egiteko nahikoa izango da ez aurkeztearekin.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Ordenagailu pertsonala edo ordenagailu gelakoa.
Irakasgaiko apunteak.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- ORCAD CAPTURES Y LAYOUT 9.2.DISEÑO DE CIRCUITOS IMPRESOS. RECASSENS / GONZALEZ. PARANINFO .

978-84-9732-071-9

- Análisis de circuitos con CADENCE- PSPICE. Báez.

Gehiago sakontzeko bibliografia

- Software diseño de circuitos:
- ORCAD
- KiCAD
- TinkerCAD
- ...
- Ayudas y tutoriales del propio software

Aldizkariak

- Revista Española de Electrónica REE
- Nueva Electrónica
- Electrónica Fácil

Web helbideak

- http://grupos.unican.es/dyvci/ruizrg/html.files/LibroWeb.html libro electrónico de Electrónica Analógica
- http://www.velleman-kit.com/es/es/product/list/?id=366970 kits para montajes
- http://www.electronicafacil.net/ foros, kits, tutoriales etc.
- http://www.nuevaelectronica.com/ revista

TaldeakToggle Navigation

46 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

16:30-18:30 (1)

16:30-18:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eLABORATORIO DE INFORMATICA I - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA (1)
  • eLABORATORIO DE INFORMATICA I - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA (2)