Psikologiaren Historia25100
- Ikastegia
- Zuzenbide Fakultatea
- Titulazioa
- Kriminologiako Gradua
- Ikasturtea
- 2022/23
- Maila
- 1
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
- Kodea
- 25100
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation
Kriminologia, psikologia, antropologoia, zuzenbide eta soziologiako ezagutzek osatzen duten zientzia interdisziplinarra da. Kriminologia graduko lehen urtean ikaslea disziplina ezberdin hauekin erlazionatuko da lehenbizikoz. Gure kasuan, psikologiari sarrera bat egingo zaio historia oinarri moduan erabiliz.
Ikasgai honek parte hartzen du IKDI3-21-04 izeneko proiektuan (Euskal Herriko Unibertsitateko Berrikuntzaren, Gizarte Konpromisoaren eta Kulturgintzaren arloko Errektoreordetzak plazaratutako 2021-2022 IKDi3 deialdia). Ikasgai hau bideratzen da Ikasketa Kooperatibo eta Kinamiko delako IKD-eredura (UPV-EHU, 2010eko apirila).
Ikasgai honen gida osoa eta zehatza (ikasle-gida) eskuragarri izango da e-Gela plataforman. Eredu labur hau egokitzen da EHUk duen web-gune korporatibora.
Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation
HELBURUAK:
01. Gaur egungo psikologiaren funtsezko ideia psikologikoen garapen historikoa ezagutzea.
02. Psikologiaren Historian zehar izandako autore zein teoriarik inportanteenak ezagutzea.
03. Egungo arazoekin lotu daitezkeen psikologiaren eduki historikoei buruz hausnarketa eta kritikak egiteko gaia izatea.
04. Testu historikoak aztertzeko eta irakurtzeko estrategiak eskuratzea, baita kontakizun historikoen arteko balizko berezitasunak ere identifikatzea.
05. Psikologiaren ezagumen historikoarekin batera Psikologiako ikerketa metodoetan hastea, egungo historiografia garrantzitsuari helduz.
IRAKASGAIAREKIN GARATZEN DIREN GAITASUNAK:
C1.- Psikologiari buruzko gaur egungo sistema eta teoria nagusiei heltzea, gaurko psikologian eragina izan duten koordenada intelektualak era orokorrean ezagutzeko.
C2.- Testuinguru historikoan (sozio-kulturala) erabilitako zenbait eredu ezagutu eta ebaluatzea, baita hauen kritika jorratzea ere.
C3.- Funtsezko iturburuen informazioa sintetizatu eta laburbiltzea, hauen ezagumen zuzena eskuratzeko asmoz.
Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation
01. PSIKOLOGIAREN HISTORIA: HELBURUA, METODOAK ETA TEORIAK
02. AURREKARI FILOSOFIKO ETA ZIENTIFIKOAK
FILOSOFIA ARRAZIONALISTA: Deskartes, Leibniz, Kant eta Herbart (XVII. eta XVIII. mende)
ENPIRISMO Bacon, Hobbes, Locke, Berkeley
ASOZAZIONISMO BRITAINIARRA:, Hume, Hartley, Mill, Stuart Mill eta Alexander Bain (XVII. eta XIX. mende)
FISIOLOGIA Müller, Helmholtz, Gall, Flourens, Broca,
PSIKOFISIKA ALEMANIAN: Weber eta Fechner (XIX. eta XX. mende)
03. PSIKOLOGIA ESPERIMENTALAREN SORKUNTZA: WILHEM WUNDT
04. PSIKOLOGIA EUROPARREAN IZANDAKO BERTZE TRADIZIO BATZUK
PSIKOLOGIA ALEMANIARREN LEHENENGO URRATSAK: Ebbinghaus, Brentano, Stumpl, Husserl eta Külpe (XIX. eta XX. mende)
PSIKOLOGIA FRANTZIARRA: Mesmer, Puysegurreko markes, Charcto, Liébault, Berhnheim, Ribot eta Janet (XIX eta XX. mende)
PSIKOLOGIA BRITAINIARRA (Darwin eta Galton)
05. WILLIAM JAMES ETA PSIKOLOGIA AMERIKARRA.
06. ESKOLAK, TEORIAK ETA SISTEMAK.
ESTRUKTURALISMO ETA FUNTZIONALISMOA: Titchener. Chicagoko eta Columbiako Eskola funtzionalistak
BEHAVIORISMO KLASIKOA: Watson
PSIKOANALISIA: S. Freud, C.G. Jung eta A.Adler
GESTALT PSIKOLOGIA: Wertheimer, Koffka, Köhler eta Lewin
BEHAVIORISMO BERRIA: Tolman, Hull eta Skinner
PSIKOLOGIA HUMANISTA: Allport. Rogers eta Maslow
PSIKOLOGIA KOGNITIBOA: Millar, Bruner, Neisser eta Chomsky
MetodologiaToggle Navigation
Eskola Magistralak
- Gaitegiarekin lotuta dauden edukien irakurketa eta zalantzak argitu.
- IKDi3 metodologia aktiboko jardueren barruan, galdetegi interaktiboak (E-gela, Socrative edo antzekoak) erabili ahal izango dira autotest gisa, azken notarako kontuan hartu gabe, eta, erabiltzen badira, programazioa ikaslearen gidan eta irakasle bakoitzaren Egela plataforman iragarriko da.
-Eredu ezberdinen artean antzekotasunak eta ezberdintasunekin loturiko galderak eta erantzunak.
Gelako praktikak
-Testuen analisia.
-Bideo saioetan: eztabaida suspertu eta zalantzak argitu.
- Gelako praktiketan IKDi3 metodologia aktiboen* inplementazioa:
-- Kasu-Metodoa eta Arazoen-ebazpenak.
-- IBL - Arakatzean oinarrituriko ikasketa.
-- Ezagutza historikoa eta diziplinarteko plataformaren erabilera pazienteen ebolutiboa
kontsultatzeko.
(*) e-Gela plataforman zein ikasle-gidan zehaztuko da ikasturte honetan ze taldek parte hartuko duten metodologia aktiboaren inplementazio-fase esperimentalean, eta zeintzuk parte hartuko duten kontrol-talde gisara IKDi3 emaitzen-ebaluatzeko xedez.
Tailerrak
-Tailerretara joan aurretik bibliografia bilaketak.
-Lan biografikoa taldeka: eztabaida eta aurkezpenak suspertu.
Tutoretzak
Tutoretza presentziala edo birtuala izateko, data eta ordua posta elektronikoaren bidez eskatu behar da (tutoretza birtualarako, Blackboard Collaborate edo antzeko bideokonferentzia bidezko lotura eskuragarri egongo da e-gela plataforman).
KONFINAMENDU KASUAN
Egoera honetan, E-gela, Blackboard Collaborate edo antzeko plataformen bidez klase teoriko-praktikoak on-line izango dira, eta tutoretza birtualak izango dira baita ere. Ikasleek E-gela plataforman irakasgaiaren oinarrizko material guztia eskura izango dute.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
- Ebaluazio Jarraituaren Sistema
- Azken Ebaluazioaren Sistema
- Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
- Test motatako proba (%): 70
- Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 30
Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
Test motako idatzizko azterketa. Praktikak: banakako lanak, talde-lanak eta aurkezpenak.
Irakasgaiaren atal teorikoak amaierako notaren % 70eko balioa izango du, eta atal praktikoak gainerako % 30a balioko du.
Zati praktikoa IKDi3 ereduaren arabera* honela banatzen da: a) irakurketen eta bideoen txostenak 1.1 puntu, b) metodologia aktiboan [Kasuak, Arazoen Metodoa, IBL-Ikasketa eta Diziplinarteko Plataformaren erabilera)] 0.4 puntu, eta azkenik c) lan biografikoa, 1.5 puntu.
(*) OHARRA. IKDi3 programan kontrol talde gisara parte hartuz gero, ez da izango metodologia aktiborik, ondorioz, zati praktikoa era honetara banatuko da: a) irakurketen eta bideoen txostenak 1.5. puntu, eta b) lan biografikoa 1.5 puntu.
Ebaluazio praktikoa jarraituaren modalitaterako, irakasleak kronograma bat azalduko du ikasturte hasieran, lan praktikoen entrega-datekin eta horietako bakoitzaren balio zehatzarekin. Informazio hau kontsultatu ahal izango da e-Gela plataforman eta ikasle-gidan.
Ikasgaia gainditzeko, gutxienez 3.5 puntu atera behar dira azterketa teorikoan eta 1.5 puntu alde praktikoan.
Irakasgai honetan nahikoa izango da ez aurkeztea deialdiari uko egiteko. Ikasleek honako jarraibideak hartu beharko dituzte kontuan:
1.– Deialdiari uko egiten dioten ikasleek «aurkezteke» kalifikazioa jasoko dute.
2.– Ebaluazio jarraituaren kasuan, azken probaren pisua irakasgaiko kalifikazioaren % 40 baino handiagoa bada, nahikoa izango da proba horretan ez aurkeztea azken kalifikazioa “aurkezteke” izan dadin.
3.– Azken ebaluazioaren kasuan, azterketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak, ekarriko du automatikoki kasuan kasuko deialdiari uko egitea.
Nolanahi ere, ikasleek amaierako ebaluazio-sistemaren bidez ebaluatua izateko eskubidea izango dute, ebaluazio jarraitua-sisteman parte hartu duten edo ez kontuan hartu gabe. Horretarako, ikasleek idatziz aurkeztu beharko diete irakasgaiaren ardura duten irakasleei ebaluazio jarraituari uko egitea. Horretarako, 9 asteko epea izango dute, lauhilekoaren hasieratik zenbatzen hasita.
Gomendioak:
A) Eskola teorikoetara joateak ikasgaia ulertzen eta ondoren ikasten laguntzen du, eta ikasteko denbora aurrezten du.
B) Jarduera praktikoetan parte hartzeak prestakuntza teorikoa osatzen du, edukiak ikastea eta ulertzea errazten du, eta talde-lana sustatzen du.
C) Ikasketa-denbora lauhilekoan zehar antolatzea eta banatzea ezinbestekoa da. Ikaskuntza banatua askoz ere eraginkorragoa da ikaskuntza masiboa baino.
KONFINAMENDU KASUAN
COVID-19 pandemia dela eta, konfinatuak gelditu behar baldin bagara, ebaluazioa moldatuko da ebaluazio ahalik eta gehien errespetatuz, baina egoera berrietara egokituz.
EBALUAZIO TEORIKOA
Azken kalifikazioaren %70 balio du. Aukera anitzeko proba e-gelan bidez egingo da, azterketa ofizialaren egunean. Proban zehar komunikazio kanal bat egongo da Blackboard Collaborate edo Zoom bidez, ikasleek galderak egiteko edo edozein arazo tekniko egoten bada irakasleari jakinarazteko.
EBALUAZIO PRAKTIKOA
Azken kalifikazioaren %30 balio du. Ebaluazio praktikoak bi lan entregatzea dakar: lan biografikoa azken kalifikazioaren %15 balio duena eta ikastaroaren zati praktikoan landutako irakurketen eta/edo bideoen inguruko txostenak, azken kalifikazioaren %15 balio duena. Lan horien entrega datak irakasleekin adostuko dira eta era telematikoaz entregatuko dira.
Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
Test motako idatzizko azterketa. Praktikak: banakako lanak, talde-lanak eta aurkezpenak.
Irakasgaiaren atal teorikoak amaierako notaren % 70eko balioa izango du, eta atal praktikoak gainerako % 30a balioko du.
Zati praktikoa IKDi3 ereduaren arabera* honela banatzen da: a) irakurketen eta bideoen txostenak 1.1 puntu, b) metodologia aktiboan [Kasuak, Arazoen Metodoa, IBL-Ikasketa eta Diziplinarteko Plataformaren erabilera)] 0.4 puntu, eta azkenik c) lan biografikoa, 1.5 puntu.
(*) OHARRA. IKDi3 programan kontrol talde gisara parte hartuz gero, ez da izango metodologia aktiborik, ondorioz, zati praktikoa era honetara banatuko da: a) irakurketen eta bideoen txostenak 1.5. puntu, eta b) lan biografikoa 1.5 puntu.
Ebaluazio praktikoa jarraituaren modalitaterako, irakasleak kronograma bat azalduko du ikasturte hasieran, lan praktikoen entrega-datekin eta horietako bakoitzaren balio zehatzarekin. Informazio hau kontsultatu ahal izango da e-Gela plataforman eta ikasle-gidan.
Ikasgaia gainditzeko, gutxienez 3.5 puntu atera behar dira azterketa teorikoan eta 1.5 puntu alde praktikoan.
Irakasgai honetan nahikoa izango da ez aurkeztea deialdiari uko egiteko. Ikasleek honako jarraibideak hartu beharko dituzte kontuan:
1.– Deialdiari uko egiten dioten ikasleek «aurkezteke» kalifikazioa jasoko dute.
2.– Ebaluazio jarraituaren kasuan, azken probaren pisua irakasgaiko kalifikazioaren % 40 baino handiagoa bada, nahikoa izango da proba horretan ez aurkeztea azken kalifikazioa “aurkezteke” izan dadin.
3.– Azken ebaluazioaren kasuan, azterketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak, ekarriko du automatikoki kasuan kasuko deialdiari uko egitea.
Nolanahi ere, ikasleek amaierako ebaluazio-sistemaren bidez ebaluatua izateko eskubidea izango dute, ebaluazio jarraitua-sisteman parte hartu duten edo ez kontuan hartu gabe. Horretarako, ikasleek idatziz aurkeztu beharko diete irakasgaiaren ardura duten irakasleei ebaluazio jarraituari uko egitea. Horretarako, 9 asteko epea izango dute, lauhilekoaren hasieratik zenbatzen hasita.
Gomendioak:
A) Eskola teorikoetara joateak ikasgaia ulertzen eta ondoren ikasten laguntzen du, eta ikasteko denbora aurrezten du.
B) Jarduera praktikoetan parte hartzeak prestakuntza teorikoa osatzen du, edukiak ikastea eta ulertzea errazten du, eta talde-lana sustatzen du.
C) Ikasketa-denbora lauhilekoan zehar antolatzea eta banatzea ezinbestekoa da. Ikaskuntza banatua askoz ere eraginkorragoa da ikaskuntza masiboa baino.
KONFINAMENDU KASUAN
COVID-19 pandemia dela eta, konfinatuak gelditu behar baldin bagara, ebaluazioa moldatuko da ebaluazio ahalik eta gehien errespetatuz, baina egoera berrietara egokituz.
EBALUAZIO TEORIKOA
Azken kalifikazioaren %70 balio du. Aukera anitzeko proba e-gelan bidez egingo da, azterketa ofizialaren egunean. Proban zehar komunikazio kanal bat egongo da Blackboard Collaborate edo Zoom bidez, ikasleek galderak egiteko edo edozein arazo tekniko egoten bada irakasleari jakinarazteko.
EBALUAZIO PRAKTIKOA
Azken kalifikazioaren %30 balio du. Ebaluazio praktikoak bi lan entregatzea dakar: lan biografikoa azken kalifikazioaren %15 balio duena eta ikastaroaren zati praktikoan landutako irakurketen eta/edo bideoen inguruko txostenak, azken kalifikazioaren %15 balio duena. Lan horien entrega datak irakasleekin adostuko dira eta era telematikoaz entregatuko dira.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Apuntes/manual proporcionado por el profesor.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Gondra, J.M. (1990). La Psicologia Moderna. Bilbao: Desclée de Brouwer.
Gondra, J.M. (1997). Historia de la Psicología. Vol. 2. : Escuelas, Teorías y Sistemas contemporáneos. Madrid: Síntesis.
Greenwood, J. D. (2011). Historia de la Psicología. Un enfoque conceptual. McGrawHill.
Hergenhahn, B.R. (2001). Introducción a la Historia de la Psicologia. Madrid: Paraninfo.
Saiz, M. (2009). Historia de la Psicología. Barcelona. Editorial UOC.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Brennan, J.F. (1999). Historias y Sistemas. Lecturas. Mexico: Prentice Hall.
Caparros, A. (1979). Introducción histórica a la Psicología. Barcelona: Rol.
Garcia-Vega, L. (2003). Breve historia de la Psicologia
Kantor, J.R. (1990). La evolución científica de la Psicología. Mexico. Trillas.
Klein, D.B. (1970). History of scientific psychology. Londres: Routledge.
Mueller, F.L. (1965). Historia de la Psicología. De la Antigüedad hasta nuestros dias. Buenos Aires: Paidós.
O¿neil, W.M. (1975). Los origenes de la Psicología Moderna. Caracas: Monte Avila.
Reuchlin, M. (1959). Historia de la Psicología. Buenos Aires: Paidós.
Richardson, K. (1991). Para comprender la Psicología. Madrid: Alianza.
Robinson, D.N. (1982). Historia crítica de la Psicología. Barcelona: Salvat.
Rosa, A., Huertas, J.A. eta Blanco, F. (1996). Metodología para la Historia de la Psicología. Madrid: Alianza.
Santamaria, C. (2001). Historia de la Psicología: el nacimiento de una ciencia. Barcelona: Arial.
Aldizkariak
REVISTA DE HISTORIA DE LA PSICOLOGIA
REVISTA DE LA PSICOLOGIA GENERAL APLICADA
HISTORY OF PSYCHOLOGY JOURNAL
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- GAZTAÑAGA ECHEVERRIA, MIRARI
- RODRIGUEZ SAN JUAN, GABRIEL
- URRESTI ORTIZ, MARIA PILAR
TaldeakToggle Navigation
16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-5 | 17:30-19:30 (1) | 17:30-19:30 (2) | |||
6-9 | 17:30-19:30 (3) | ||||
10-10 | 17:30-19:30 (4) | ||||
11-11 | 17:30-19:30 (5) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 4.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (1)
- eAULA 4.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (2)
- eAULA 4.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (3)
- eAULA 4.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (4)
- eAULA 4.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (5)
16 Mintegia-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-7 | 17:30-18:30 (1) |
Ikasgela(k)
- eAULA 3.2 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (1)
16 Mintegia-2 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-7 | 17:30-18:30 (1) |
Ikasgela(k)
- eAULA 3.2 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (1)
16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
8-9 | 17:30-19:30 (1) | ||||
10-10 | 17:30-19:30 (2) | ||||
11-11 | 17:30-19:30 (3) | ||||
12-13 | 17:30-19:30 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 4.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (1)
- eAULA 4.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (2)
- eAULA 4.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (3)
- eAULA 4.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (4)
16 Tailerra-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-7 | 18:30-19:30 (1) | ||||
12-13 | 17:30-19:30 (2) | ||||
14-15 | 17:30-19:30 (3) | 17:30-19:30 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 3.2 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (1)
- eAULA 3.2 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (2)
- eAULA 3.2 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (3)
- eAULA 3.2 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (4)
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-2 | 09:30-11:30 (1) | 09:30-11:30 (2) | |||
3-3 | 09:30-11:30 (3) | 09:00-11:00 (4) | |||
4-4 | 09:30-11:30 (5) | 09:30-11:30 (6) | |||
5-5 | 09:30-11:30 (7) | 09:00-11:00 (8) | |||
6-6 | 09:30-11:30 (9) | ||||
7-7 | 09:30-10:30 (10) | ||||
8-8 | 09:30-11:30 (11) | 09:30-10:30 (12) | |||
9-9 | 09:30-11:30 (13) | 10:30-11:30 (14) | |||
10-10 | 09:30-10:30 (15) | ||||
11-11 | 09:30-11:30 (16) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (1)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (2)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (3)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (4)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (5)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (6)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (7)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (8)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (9)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (10)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (11)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (12)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (13)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (14)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (15)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (16)
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 10:30-11:30 (1) | ||||
7-7 | 10:30-11:30 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (1)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (2)
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 10:30-11:30 (1) | 09:30-10:30 (2) | |||
11-11 | 09:30-11:30 (3) | ||||
12-15 | 09:30-11:30 (4) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (1)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (2)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (3)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (4)
31 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 09:30-10:30 (1) | ||||
7-7 | 09:30-11:30 (2) | ||||
8-8 | 10:30-11:30 (3) | ||||
9-9 | 09:30-10:30 (4) | ||||
10-10 | 10:30-11:30 (5) | ||||
12-13 | 09:30-11:30 (6) | ||||
14-14 | 09:00-11:00 (7) | ||||
15-15 | 09:30-11:30 (8) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (1)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (2)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (3)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (4)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (5)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (6)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (7)
- eAULA 3.1 - ZUZENBIDE FAKULTATEA (8)