XSLaren edukia

Pintura II26876

Ikastegia
Arte Ederren Fakultatea
Titulazioa
Sorkuntza eta Diseinuko Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
2
Kreditu kopurua
9
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
26876

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Mintegia1522.5
Tailerra75112.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Derrigorrezko enborreko ikasgai hau funtsean Pinturaren Ezagutzaren eremuak definitzen duen eduki teoriko-praktikoen multzorako garapen esperimental bezala sortzen da,Pintura I irakasgaian ikasitakoa sakonduz eta garatuz.



Definizio orokor hau zentzu zabalean ulertu beharra dago, mintzaira plastikoen erreflexioa,baita behaketa eta balorazio prozesuen esperimentazioa errazteko.



Pintura konfigurazio eta adierazpen prozedura eremu espezifikoan sakontzeko, zenbait ezagutza, zeregin eta jarduera desberdinetan antolatzen da ikasturtea.



Dikotomia zentzumenena/intelektuala deseginez, norberaren eraiketari buruzko alderdiekin osatzen dituzten lan-ekoizpen teknika eta prozesu konplexuei ekiten saiatzen gara.



Fakultatean ikasketak burutzen dituzten ikasleek Artea eta Kulturarekiko interesa izan beharko dute, euren sentikortasun estetikoa garatzeko nahia, ikasketarako jarrera irmoa, malgutasuna, irazkortasuna eta motibazioa baita.



Pintura II ikasgaiak, Pintura I jarraipen izaera duen neurrian, sormen piktorikoaren berezko dinamikan sakontzea proposatzen du, bere funtsezko ideia teorikoetatik eta, esperimentazio praktikoaren bitartez, horiek egiaztatzera.





“Artea eta Teknologia II”, “ Marrazketa II”,” XX.Mendeko Artearen Historia” “Irudi-Laborategia”, “Eskultura II” eta “”Materialen laborategia” irakasgaiekin irakasgaiekin erlazio horizontala du.

“Artea”, “Sorkuntza eta Diseinua” eta “Kultura ondarearen zaintza eta zaharberritzea” hiru graduetarako funtsezko irakaskuntza elkarrekin osatzen dutelarik.







Eta bestalde, “Pintura I” eta “Pintura III” irakasgaiekin Pintura arloko edukiak

Osatzen dute.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

DESKRIBAPENA:



9 kredituko Irakasgai derrigorrezko honen zeregina, eremu teoriko praktikoan murgiltzen da, lehen kurtsoko pinturan sortutako edukien garapena bezala, pinturaren arloari dagozkion ezagupenak landuz.

Definizio orokor hau, bere osotasunean ulertu behar da, hots esperimentazioa errazteko modu bezala , arreta prozesuetan eta balioztapen eta mintzaira plastikoen hausnarketa orokorren baliabide bezala.

Kurtsoa zenbait ezagupen, eginkizun eta esperientziaren inguruan antolatzen da; atal teorikoa eta praktikoa bultzatzeko asmoz eta norberaren irudien ekoizpen pertsonala aktibatzeko nahiarekin.





IKASLEAK BEREGANATUKO DITUEN KONPETENTZIAK

Berariazko konpetentziak

1.Nahita baliabide plastikoak erabiltzea : kolorea, forma, ehundura, trazua, eraketa, figura/hondo erlazioak eta baita baliabide ikonikoak, figurazioari, eszenari eta narrazioari dagozkien edukiak.; norberaren praktikan aplikatzea.

2. Zeinu plastikoen erabileran bikaintasuna lortu honako hiru nildo estilistikoka lortu nahian:: mimesia, sintesia ala estilizazio zein sistema abstraktuak.

3.Aldagai plastiko-espresiboak igertzeko halako analisi kritikoaren metodoa ezagutzea eta erabiltzen jakitea. Esandako metodoan sakondu, eguneroko lan esperimentala eta ikerketa teorikoei esker. Norberaren irizpideak aberastea taldeka egindako analisien ekarpenekin.

4.Oinarrizkoak diren Artearen eta Pinturaren zenbait erreferente analizatzen jakitea. Horrela praktika honen eta autore hauen gaineko berariazko edukiak izateaz gain, bideratu dena norberaren praktirantz.

5. Obra zehatzen analisia egiteko gai izatea, pinturaren eredu desberdinak kontutan izanez; eraldalketa plastikoen aniztasunaz jabetzea eta baita eremu artistiko honetan dauden joerak kontutan izatea.

6.Sorkuntzaren testuinguruaren analisia eta kritikoki baliostatzea . Honen bitatartez, alor desberdinen arteko loturak eta konexioak azalaratu ahal izateko; balio estteikoak zein pinturak, sorkuntza jarduera jakin batetan dituen funtzioak.







KURTSOAREN ZEHARKAKO KONPETENTZIAK



1.Eguneroko praktikan Artearekin topo egitea suspertzen duten nozioak ezagutzea.



2. Ezagupen teknikoa hobetzea, norberaren konpromesua eta beharren topagune bezala harturik.

HELBURUAK: Konponbide materialak eta objektiboak topatzea, eremun artistikoetan sortutako era desberdinetara lotzen diren ekimenak ezagutzeko.



3. Artearen joerak eta materiak pinturaren eremuan erabiltzea (argazkigintza, eskultura, marrazketa, ikus-entzunezko, eta tresna teknologikoak)



4. Gertaera artistikoen arteko erlazioei eta gertatzen diren testuinguru sozialei arreta ipiniz teoriaren ulermen kritikoan eta artearen historian sakontzea.



5.Artearen hainbat ekoizpenetan sortutako bereiztasunak harremanatzeko eta identifikatzeko gai izatea praktika eta arretaren bitartez.



6. Sinbolizazioko oinarrizko operazioa edo esperimentazio artistiko guztira laguntzen dion eta hau artelanean amai dadila beharrezkoa egiten duen zentzu inbestidura praktika bidez ezagutzeko gai izatea.





HELBURUAK ETA IKASKETEN EMAITZAK



Irakasgai honek ikaslearen esperientzia akademikoak zein partehartzaileak bultzatuko ditu, bere profila sortzailea, trebea eta analitikoa -aldarrikatuz. Ikaslearen jarrera aktiboa indartuko da, konpententzi berezietan zein zeharkakoetan adierazten den moduan. Lehen kurtsoko ikasketen ondoko garapena naturala izango den heinean, ikuspegi esperimentala areagotuko da oraingo epealdian.



IKASKETEN EMAITZAK:



1.Pinturaren arloa definitzen dituzten eduki teoriko praktikoak, era esperimentalean garatzea. Lehen kurtsoko eskoletan landutako gaien sakontzea eta norberaren proeiktu plastikoak sortzea.



2.Diskurtso garaikidearekin erlazionatuta, prozedurak, materialak eta balio formalekin, Pinturaren balio formalak zein espazialak irudikapen sistemetan esperimentatzea. Hauen alde morfologiko, sintaktiko eta semantikoetan sakonduz ere.



3. Artearen historia eta teoria ezagutzen dela adierazteko hiztegi egokia, kontzeptu eta erreferentziak ahoz eta idatziz ganoraz erabiltzea eta aldi berean trebetasunak garatuz noziorik aipagarrienal ikasteko eta eurekin jarduteko



4. Banaka zein taldeka lan eginez erabakiak hartzeko ekimean eta gaitasuna suspertu. Eta hauei esker sorkuntza eta norberaren konpromisoa bultzatu.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

I gaia. Pinturaren Ezagutzaren eremuak definitzen duen eduki teoriko-praktikoen multzorako garapen esperimentala,Pintura I irakasgaian ikasitakoa sakonduz eta garatuz.



II gaia. Praktika piktoriko personal batean kolorea,forma eta konposizioari buruzko alderdi teorikoen ezagutza ,ahalmena eta ekimena sortzaileak bermatuz.



III gaia. Natura espazioaren irudikapenerako beharrezko diren baliabideen garapena.



IV gaia. Sormena pertsonaletarako ahalmen adierazkorraren eta hizkuntza piktoriko desberdineko ikerketarako erakustaldia.



V gaia. Proiektu pertsonalen eta pinturan prozedura sortzaileen garapen esperimentala.

MetodologiaToggle Navigation

Irakasgai honetako ikasketa prozesuak lan-mintegien bitartez egituratzen dira . Gune haeuk hausnarketa eta programaren edukiak aldarrikatzen dituzte.Irakaskuntza-modalitate honek daukan funtzioa: teoria eta praktikaren arteko mugak haustea, eta metodologia aktikoak sortaraztea, mintegi eta lantokien bidez.



Orokorrean, metodologia teoriko-prakrikoa da, atal esperimentalari garrantzi bat emanez. Irakaskuntzaren plangintza artikulatu ere dago jarduera presentzial eta ez presentzialetan, eta lanetan edo zeregin indibidualetan eta beste taldeko lanetan. Erabilitako irakaskuntzaren modalitateak dira: mintegi-lantoki tutoretzak eta lantokiak.



Egonaldiarekin lotutako zereginak: parte-hartzea eta ikasgelan garatutako jarduera teorikoa/praktikoakei laguntzea.



Ez egonaldiarekin lotutako zereginak: parte-hartzea eta ikasgelatik kanpo

garatutako jarduera teorikoa/praktikoaken inplementazioa.



Mintegi-lantegiarekin lotutako zereginak: parte-hartzea eta ikasgelan garatutako jarduera teorikoa/praktikoakei laguntzea.



Tutoretzekin lotutako zereginak: lan pertsonala presentziala eta ez-presentzialaren jarraipena. Zalantzak argitzea. Ebaluaketa jarraitua izango da Kurtso osoko lanen ebaluazioa jarraian egingo da, portaera eta ezaguera akademikoak kontutan izanez. Ebaluazioaren osagarri nagusiak izango dira: ikaslearen ekimen esperimentala eta ikasteko gaitasuna. Hausnarketarako joerak indartuko dira.



Pintura II ikasgai esperimentala da eta, hortaz, irakaskuntza-ikaskuntza binomioa eraginkorra izan dadin, asistentzia etengabea izan behar da. Horrela, Pintura II ikasgaiko asistentzia minimoa %80koa da. Portzentai hau txikiagoa izanez gero, ikasleak etengabeko ebaluaziorako eskubidea galduko luke.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Banakako lanak (%): 70
    • Portfolio (%): 30

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

EBALUAZIOA



Ebaluazioa jarraitua izango da.

Kurtso osoko lanen ebaluazioa jarraian egingo da, portaera eta ezaguera akademikoak kontutan izanez. Ebaluazioaren osagarri nagusiak izango dira: ikaslearen ekimen esperimentala eta ikasteko gaitasuna. Hausnarketarako joerak indartuko dira.





ARGIBIDEAK



1. Ikasturteko zati esperimentalari eta praktikoari dagokion lana, helburu eta ondorio hauek (1R, 2R) dagokiona (1E.,2E.,1C.,2C.,3C., 5C.,6C.), %70ren kalifikazioa izango du. Hurrengo hauek dira atal honi dagokiozan ebaluazioaren adierazle egokiak:



-Lan esperimentalen kopurua.

- Lanen arteko desberdintasun formal eta egiturazko ez errepikatuen garapena.

- Lanen arteko desberdintasun formal eta egiturazko ez errepikatuen garapena.

- Erreferentzia eta eredu desberdinen ikerketa.

- Lanen izaera eta originaltasun adierazkorra.

- Atal formalaren garbitasun alderdien kontrola.

- Kurtsoaren planteamenduak euren osotasunean ulertuak, erantzun egokiak eta garapen prozesuaren barruan kurtsoaren iraupenari zein analisiari dagokion sakontasunari begira.

- Hiztegi, kontzeptu eta erreferentzien eraketa, norberaren lanean integratzeko asmoz.

- Egokitzea eta ikerketa-nozioetatik aurrera proiektu pertsonalen garapena.





2. Ikasturteko atal analitikoa %30 kalifikazioa izango du eta helburu eta emaitza hauei lotzen da: 3R, 4R (Konpetzentziak: 3E, 4E, 5E, 6E, 2C, 4C, 5C, 6C). Hurrengo hauek dira atal honi dagokiozan ebaluazioaren adierazleak:



- Moldatze sistemak eta klaseko edukien garapena.

- Egokitzea eta garatzea erreferentzia-bilakaera, kontzeptuaren eta hiztegiaren eraketa diskurtso pertsonal eta analitiko bat lortzeko asmoz

- Moldatze sistemak eta proiektu pertsonalen garapena.

-Parte hartzea eta laguntzea, era aktiboan eta antolatuta kurtsoko lanetan, konpondide pertsonalak eskeiniz.

-Erabakiak hartzea, une bakoitzaren arazoei aukera bereziak eta adierazgarriak emanez.

-Kurtsoko proposamenak gai eta irizpide pertsonalekin lotzea, tratera berria eta esperimentala sortuz.





Pintura IIko amaierako nota ezartzeko, iasturteko zati esperimentalari eta praktikoari dagokion lana (1) eta ikasturteko zati analitikoari dagokion lana (2) hartuko dira kontuan. Bi alderdi horien portzentajezko balioa aldatu ahal izango da ikasurtearen garapenaren arabera.





Arestian aipatu den bezala, kurtso praktikoaren ebaluazioa, ez da azterketa baten bidez egingo, urte osoko prozesua eta ibilbidea kontutan izanez baizik. Hala ere, klaseen bukaeran eduki teoriko-praktikoen proba bat egin daiteke, edo bestela ezagupenen egoera bermatzeko bestelako eragiketa bat, iralasle bakoitzar dagokion erabakia delako. Gutxiengo ezagupen hauek,aprobatzeko ezinbesteko oinarrizko baldintzak dira. Proba hauen xedeak ikasketak eta eta hausnarketa bultzatzea da, ikaslearen erantzukizun egoki bat bilatuz. Irakasgaian inplikatu ez diren ikasleek, arrazoirik gabeko ez etorria erakutsiz (%75tik beherakoa), ariketen inolako jarraipenik gabe , ezin izango dute ordezko azterketa bat egin, eta beraz, kurtsoa errepikatu beharko da.





Deialdiari uko egitea:



Deialdiari uko egiteko, ikasleek deialdiari uko egiteko idazkia aurkeztu beharko diote irakasle arduradunari, eta 18 asteko epea izango dute horretarako, ikasturtea hasten denetik zenbatzen hasita.







Ebaluazio jarraituko sistemari uko egitea:



Ikasleek azken ebaluazio-sistemaren bidez ebaluatzeko eskubidea izango dute. Horretarako, ebaluazio jarraituko sistemari uko egiteko idazkia aurkeztu beharko du, eta 18 asteko epea izango du horretarako, ikasturtearen hasieratik zenbatzen hasita.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ez-ohiko azterketa egin behar duen ikasleak Pintura II ikasgaian proposatutako eta garatutako lan guztiak aurkeztu beharko ditu. Gainera, ikasturtean zehar garatutako edukietan oinarritutako azterketa bat ere egin beharko du. Proba honek ez du eraginik izango behin betiko notan, baina erabakigarria izango da aurkeztutako lanekin alderatzeko.



Ohi ez bezalako deialdian aurkeztu den ikaslearen lanak, bere nahikorako, ebaluazio-adierazle egokien erantzuna berezi eginez, ikasturteak seinalatutako ikasketaren emaitza guztietarako (eta irakaslearen baldintzetan) egoki; mandatu akademikoaren % 100egatik eta bere atal guztietan erantzun behar izango du.



Deialdi hau gainditzeko bereziki erreza edo irakasgaiaren eskaera txikiagoko modalitatea ez dela argi geratu behar da.



Deialdira uko egitea:



Ez da beharrezkoa ezohiko deialdiari uko egitea. Azterketan agertzen ez den ikaslea, Ez Aurkeztua izango du.



Ebaluazio ez-presentziala: ebaluazio presentzialaren ordez, ezohiko deialdian

Ezohiko deialdian ebaluazio ez-presentziala edo urrutikoa egin behar bada, egutegi ofizialean aurreikusitako datak jarraituko dira. Ikasleek proposatutako ariketen dossierra entregatuko dute e-mail bidez pdf formatuan (gehienez 10 mega) eta/edo eGelaren bidez (gehienez 20 mega).

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Pinturari dagozkion materialak: euskarriak, pintura (olio, akrilikoa) etab.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

AVIA, Amalia. (2004). De puertas adentro. Memorias. Madrid: Taurus.

BERGER, John. (2011). Sobre el dibujo. Barcelona: Gustavo Gili.

BALL, Philip. (2004). La invención del color. Madrid: Turner Publicaciones.

GREENHALG, Wendy Ann. (2018). La meditación y el arte de dibujar. Madrid: Siruela.

GOGH, Vincent van. (2007). Las cartas. Madrid: Akal

HOCKNEY, David. (2021). No se puede detener la primavera. Madrid: Ediciones Siruela.

KOONING, Elaine de. (1994). The Spirit of Abstract Expressionism: Selected Writings. New York: George Brasiller.

LORD, James. (2002). Retrato de Giacometti. Madrid: Antonio Machado.

SYLVESTER, David. (2009). La brutalidad de los hechos. Entrevistas con Francis Bacon. Barcelona: Polígrafa.

ZAFRA, Remedios. (2017). El entusiasmo. Barcelona: Anagrama.

Gehiago sakontzeko bibliografia

BALLESTER, Manuela. (2021). Mis días en México. Sevilla: Renacimiento.
CARRINGTON, Leonora. (1995). Memorias de abajo. Madrid: Siruela.
CAMPANO, Miguel Ángel. (2021). La pintura y el mal. Madrid: La Fábrica.
DUBUFFET, Jean. (1975). Escritos sobre arte. Barcelona: Barral.
EMIN, Tracey. (2016). Strangeland. Barcelona: Alpha Decay.
MATISSE, Henri. (2010). Escritos y consideraciones sobre arte. Barcelona: Paidós Ibérica.
MONDRIAN, Piet. (1983). La nueva imagen en la pintura. Murcia: Colegio oficial de Aparejadores y Arquitectos técnicos.
MUNCH, Edvard. (2015). El friso de la vida. Madrid: Nórdica Libros.
RILEY, Bridget. (2003). Dialogues on Art. London: Thames & Hudson.
SAURA, Antonio. (2004). Escritura como pintura. Sobre la experiencia pictórica. Barcelona: Galaxia Gutenberg-Círculo de lectores.
VARO, Remedios. (1997). Cartas, sueños y otros textos. México: Era.
VICENTE, Esteban. (2011). El paisaje interior. Escritos y entrevistas. Madrid: Síntesis.
WHITE, Kit. (2014). 101 cosas que aprendí en la escuela de arte. Barcelona: Gustavo Gili.

Aldizkariak

-Arte y Parte
-Descubrir el arte
-Exit-express
-Lápiz
-Art in America
-ArtPress
-ArtForum

Web helbideak

http://exit-express.com/
http://www.artchive.com/
http://www.artcyclopedia.com/
http://www.artforum.com/
http://www.artinamericamagazine.com/
http://www.artincontext.org/
http://www.ciudadpintura.com/
http://www.descubrirelarte.es/
http://www.masdearte.com/
http://www.revistalapiz.com/
http://www.w3art.es/
http://www.wga.hu/
https://www.artpress.com/
https://www.google.com/culturalinstitute/beta/?hl=es

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • ESKUBI MUNITIS, JOSEBA ANDONI
  • GARCIA RODRIGUEZ, DAVID
  • RODRIGUEZ VAZQUEZ, DANIEL

TaldeakToggle Navigation

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:00-11:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-20 08:30
  • Ekain : 2024-06-10 08:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:30-12:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-20 08:30
  • Ekain : 2024-06-10 08:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

01 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

08:30-11:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-20 08:30
  • Ekain : 2024-06-10 08:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

02 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:00-11:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-23 08:30
  • Ekain : 2024-06-13 08:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

02 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:30-12:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-23 08:30
  • Ekain : 2024-06-13 08:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

02 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

08:30-11:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-23 08:30
  • Ekain : 2024-06-13 08:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

03 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

17:30-18:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-23 15:00
  • Ekain : 2024-06-13 15:00

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

03 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

18:00-18:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-23 15:00
  • Ekain : 2024-06-13 15:00

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

03 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

15:00-17:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-23 15:00
  • Ekain : 2024-06-13 15:00

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

04 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

13:00-13:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-24 10:30
  • Ekain : 2024-06-14 10:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

04 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

13:30-14:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-24 10:30
  • Ekain : 2024-06-14 10:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

04 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

10:30-13:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-24 10:30
  • Ekain : 2024-06-14 10:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

05 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

15:00-15:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-22 12:30
  • Ekain : 2024-06-12 12:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

05 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

15:30-16:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-22 12:30
  • Ekain : 2024-06-12 12:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

05 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

12:30-15:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-22 12:30
  • Ekain : 2024-06-12 12:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

13:00-13:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-24 10:30
  • Ekain : 2024-06-13 10:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00B10 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

13:30-14:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-24 10:30
  • Ekain : 2024-06-13 10:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00B10 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

31 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

10:30-13:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-24 10:30
  • Ekain : 2024-06-13 10:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00B10 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

32 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

15:30-16:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-20 12:30
  • Ekain : 2024-06-10 12:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

32 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

15:00-15:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-20 12:30
  • Ekain : 2024-06-10 12:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

32 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

12:30-15:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-20 12:30
  • Ekain : 2024-06-10 12:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

33 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:00-11:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-22 08:30
  • Ekain : 2024-06-12 08:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

33 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:30-12:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-22 08:30
  • Ekain : 2024-06-12 08:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

33 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

08:30-11:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2024-05-22 08:30
  • Ekain : 2024-06-12 08:30

Ikasgela(k)

  • MARGOLARITZA GELA 00A7 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)