Breadcrumb

GAKOAK - Unibertsitateko Aditua Industria Digitala: Makina Erreminta eta Fabrikazio Aurreratua

Tituluaren gakoak

Titulu honek murgiltzen zaitu fabrikazio aurreratuaren eta industriaren digitalizazioaren sektore liluragarrian, ingurune dinamiko eta aldakorretan espezializatuz. Ikasturtean zehar, fabrikazio prozesuekin elkarreragin, makina-erremintaren azken berrikuntzak aztertu eta sortu berri diren teknologia digitalak deskubrituko dituzu. Lan merkatu dinamiko batekin eta industria digitalean trebetasunak dituzten ingeniarien eskari gero eta handiagoarekin, gure ingurunean ugari dira makina-erreminta eta balio erantsi handiko osagaiak fabrikatzen dituzten enpresak.

Ikuspegi praktiko batetik, titulu honek eskaintzen dizkizu fabrikazio aurreratuko eta industria digitalizazioko trebetasunak. Ezagutuko dituzu produkzio sistema berriak diseinatzeko estrategiak, industria digitalizazioa, etorkizuneko joerak eta fabrikazio aurreratuko berrikuntza nagusiak, eta zeure burua prestatuko duzu etorkizuneko erronkei aurre egiteko eta abian den iraultza teknologikoak eskaintzen dituen aukerak aprobetxatzeko. BIEren Ingeniaritza Mekanikoa Saileko irakasleak eta profesional adituak biltzen dituen irakasle talde aditu baten bidez, erronka horiei heltzen zaie ikuspegi praktiko batetik, zeure burua prestatzeko, industria digitalaren etorkizunean lider izan eta zeure ekarpena egin diezaiozun.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Ikasgelakoa

Hizkuntza

Gaztelania

Egutegia

Iraila 2024

Urria 2025

Kreditu kopurua

29 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Bilboko Ingeniaritza Eskola

Arduraduna

Bilboko Ingeniaritza Eskola

ARRAZOIAK - Unibertsitateko Aditua Industria Digitala: Makina Erreminta eta Fabrikazio Aurreratua

Irudia

4 arrazoi titulu hau aukeratzeko

• Gure inguruan sustrai sakonak dituen eta aldi berean nazioartekotzean eta abangoardia teknologikoan liderra den sektore baten parte izango zara.
  • Zeure bidea egingo duzu kualifikazio handiko teknikariak baloratzen eta eskatzen dituen sektore batean.
  • Ikuspegi praktikoa hasieratik bertatik, industria proiektuetan eta talde txikietan.
  • Zeharkako trebetasunen garapena, erronka konplexuei aurre egiteko eta transformazioak konfiantzaz gidatzeko.

IRUDIA - Unibertsitateko Aditua Industria Digitala: Makina Erreminta eta Fabrikazio Aurreratua

Irudia

IRTEERAK - Unibertsitateko Aditua Industria Digitala: Makina Erreminta eta Fabrikazio Aurreratua

Irteera profesionalak

Titulua amaitzean, aukera zabala izango duzu ingeniaritzako titulazioari dagozkion irteerei gehituko zaizkien irteera profesionaletan. Hona hemen adibide batzuk:

• Ekoizpen ingeniaritza.
  • Fabrikazio sistemak diseinatzea eta prest jartzea.
  • Fabrikazio digitaleko proiektuen zuzendaritza.
  • Makina-erremintaren sorkuntza eta diseinua.
  • Ikerketa proiektuen garapena fabrikazioaren eta makina-erremintaren sektorean.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak