Breadcrumb

Gakoak - Gizarte eta Hezkuntza arloko Esku-hartzea Arriskuan eta Gizarte Gatazkan Dauden Nerabe eta Gazteekin

TITULUAREN GAKOAK

Gizarte hezitzaileak eta hezkuntza formaleko eta esku hartze sozialeko beste profesional batzuk gainezka egoten dira batzuetan, portaeran delituak, oldarkortasuna eta ezegonkortasuna erakusten dituzten haurren eta nerabeen kasu konplexuen aurrean. Beharrezkoa da prestakuntza espezifiko eta zientifikoa ematea, sareko eta gizarte eta hezkuntza arloko profesionalen ezagutzatik abiatuta, arriskuan eta gizarte gatazkan dauden nerabe eta gazte kaltebera horiek hobeto ulertu eta artatu ahal izateko, egoera gatazkatsuetan lotura eta laguntza egiteko prozesuan.

«Gizarte eta Hezkuntza arloko Esku-hartzea Arriskuan eta Gizarte Gatazkan Dauden Nerabe eta Gazteekin» Masterrak berezko bi titulu ditu (Unibertsitate Aditua eta Unibertsitateko Espezializazioa). Horiek bereiz egin ditzakezu, eta gizarte eta hezkuntza arloko baliabideetan praktikak egin ditzakezu.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Erdi-presentziala

Hizkuntza

Gaztelania

Egutegia

Urria 2024

Abendua 2025

Kreditu kopurua

60 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Bilboko Hezkuntza Fakultatea

Arduraduna

Bilboko Hezkuntza Fakultatea

Titulu hau aukeratzeko arrazoiak - Berezko Masterra: Gizarte eta Hezkuntza arloko Esku-hartzea Arriskuan eta Gizarte Gatazkan Dauden Nerabe eta Gazteekin

Irudia

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Nerabeak tarteko dauden kasu konplexuen aurrean arrisku egoerak detektatzeko tresnak garatuko dituzu.
  • Enplegagarritasun handiagoa lortuko duzu kasu kritikoei eta antisozialei edo ezegonkortasun emozionalari buruzko prestakuntza espezifiko baten bidez.
  • Arloko profesionalen burnout egoerak diagnostikatzen eta ebaluatzen ikasiko duzu.
  • Ezagutza teoriko eta praktikoa lortuko duzu estrategia psikohezitzaileetan eta gizarte eta hezkuntza arloko esku hartze eredu batean.

Irudia - Berezko Masterra: Gizarte eta Hezkuntza arloko Esku-hartzea Arriskuan eta Gizarte Gatazkan Dauden Nerabe eta Gazteekin

Irudia

Irteera profesionalak - Berezko Masterra: Gizarte eta Hezkuntza arloko Esku-hartzea Arriskuan eta Gizarte Gatazkan Dauden Nerabe eta Gazteekin

IRTEERA PROFESIONALAK

Gizarte Hezkuntzako lanbidean lan gehien duen alorra da. Gaur egun, prestakuntza espezifikoa duten tituludunen eskari handia dago arlo honetan, eguneko baliabideetan eta egoitza baliabideetan lan egiteko jokabide arazo larriak edo oso larriak dituzten nerabeekin, edota intentsitate handiko baliabideetan daudenekin. Era berean, praktiketako esperientzia bat egiteko aukera izango da, eta hori lagungarria izango da ikaskuntzarako eta etorkizunean lana bilatzeko arrakasta izateko.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak