Eduki publikatzailea

Jardunaldia

Orientazio profesionala - Lan Harreman eta Giza Baliabideak

Irudia

Lekua: UPV/EHUko Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatea (Leioan) 1.1 gelan - Ordua: 17:00-19:30

Aitor Basañez, Prestakuntza Duala eta Borondatezko Praktiken Fakultateko Dekanordea. Aurkezpena.

Xabier Txopitea, UPV/EHUko Enplegu Guneko Teknikaria (Sarriko): “UPV/EHUko enplegurako baliabideak”.

Itziar González,   EAEko Lan Ikuskaritza Zuzendariordea: “Lan Ikuskaritzara sarbidea”.

• Guillermo Gumb, Euskal Herriko Gizarte Graduatu Sozialen Kontseiluko eta Bizkaiko Gizarte Graduatuen Elkargoko Presidentea: “Lanbide gaztea eta etorkizunez betea”.

•Mikel Elkorobarrutia, Lan Harremanen eta Gizarte Langintza Fakultateko ikasle ohia: “Kudeaketa Giza Baliabideetako Sailaren ikuspegitik”.

• Laura Segura, PREVENOR, S.L. enpresan zuzendaria: “Prebentzio Auditoriaren eta Kanpoko Prebentzio Zerbitzuaren kudeaketa”.

Harremanetarako