Eduki publikatzailea

Jardunaldia: Orientazio Profesionala 2018-11-29 (Leioa)

Lehenengo argitaratze data: 2018/11/29

Irudia

Data: 2018ko azaroaren 29a osteguna Lekua: UPV/EHUko Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatea (Leioan) 1.3 gelan 2. solairuan Ordua: 15:30-17:30

Ángel Elías, UPV/EHUko Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultateko Dekanoa. Aurkezpena.

Noemí Peña, EHUko Kanpo Harremanetarako Zuzendaria:  “EHUk Lan txertatzerako egindako laguntza”.

Bartolomé Arístegui, Bizkaiko Graduatu Sozialen  Elkargo Ofizialaren Burua: “Gizarte Graduatu Kolegiatuen zereginen egoera”.

Itziar González, EAEko Lan Ikuskaritzaren Zuzendariordea: “Lan Ikuskaritza sarbidea”.

Mikel Elkorobarrutia, HIB Lab.enpresaren Giza Baliabide Departamenduaren arduraduna: “Giza baliabideen kudeaketa: Gure Titulazioaren Ikasle ohi baten esperientzia.”

Laura Segura, PREVENOR, S.L. enpresan zuzendaria: “Prebentzio Auditoria eta kanpoko Prebentzio Zerbitzuaren kudeaketa”

Isabel Vázquez, Praktiken Dekanordea. Amaiera