Eduki publikatzailea

Formazio eta Topaketa Profesionaleko XVIII. Jardunaldia: "Ebaluazioa gizarte esku-hartzean"

2018ko azaroaren 30ean

Lehenengo argitaratze data: 2018/11/23

Jardunaldiak gizarte esku-hartzearen ebaluazioan egon daitezkeen hutsune formatiboak betetzea du helburu. Horretarako, gako teorikoak nahiz esperientzia praktikoen bidezko ikasketaren bidez, ebaluazioak ekintza sozialean duen eragina uztartuko da.

Gaiaren inguruan elkartrukerako eta eztabaidarako gunea eskaintzeaz gain, Jardunaldi hau Praktiketan ardura duten eragileen arteko topaketarako aukera ere bada.

• Eguna: 2018ko azaroaren 30a
  • Ordutegia: 9:30etatik 14:00etara
  • Lekua: Letren Fakultateko Areto Nagusian. Vitoria-Gasteiz
  • Inskripzioa: Azaroaren 26rarte
    • Bidali mezu elektroniko bat, izen-abizenak, NAN zk.a eta jatorri instituzionala jarriz helbide honetara sec-centro.euts@ehu.eus
  • Antolatzailea: Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatea
  • Laguntzaileak: UPV/EHUko Arabako Campuseko Errektoreordetza eta Soziologia eta Gizarte Langintza Saila.