Toshare Contacto euskampus

SEMINARIO-Globalizacion-Programa

"Globalizazioa, lana eta botere sindikala" NAZIOARTEKO MINTEGIA

an zentruetan oinarritutako esperientziak eta ikerketak

2017ko urriaren 2 eta 3a
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultateko Auditorioan

Egitaraua

Antolatzaileak: UPV/EHUko Lan Harreman eta gizarte Langintza Fakultatea, Maiatzaren Lehena Aholkularitza eta Manu Robles-Arangiz Institutua.

Lan munduaren eta lanpostu moten garapena, ekoizpenaren internazionalizazioa, zein langileen ezaugarri sozio-demografikoak, ordezkaritza sindikalala higatzen ari dira. Sindikatuak nola ari diren egokitzen aldaketa hauetara eta bereziki:

• nola ari diren bere burua aldatzen
  • nola egiten dieten aurre identitate kolektiboen erronkei
  • zer organizazio mota berri ari diren garatzen
  • zer botere-baliabide dituzte erronka hauei aurre egiteko

Urriak 2

Lekua: Zientzia eta Komunikazio Fakultatearen Auditorioan

• 9:30h.  Aurkezpena
  • 9:45h. Melanie Dufour-Poirier: Gazteak eta ekintza sindikala
  • 10:45h. Christian Levesque: botere-baliabidea sindikatuen eraberritzerako
  • 11:45h. Kafe-atsedena
  • 12:15h. Adelheid Hege: Negoziazio kolektiboaren konparaketa Europan
  • 13:00h. Christian Dufour: ordezkaritza sindikalaren oinarriak
  • 13:45h. Bazkaria
  • 15:30h. Lan zentroetan oinarritutako ikerketei buruzko jasotako komunikazioen aurkezpenak:
    • "Sindikatu eta komunikabideen arteko elkarlana lan esplotazioa azalerazteko: AHTren kasua". Urko Apaolaza, Argia
    • "El enfoque histórico en las investigaciones sobre trabajo y poder sindical. Un proyecto e investigación sobre historia del sindicalismo en Navarra a partir de 1976". Nerea Pérez Ibarrola, NUP
    • "Echando leña al fuego: reseña de Una mirada social contracorriente". Jon Bernat Zubiri, Jona las Heras y Lluis Rodríguez.
    • "Estrategias, explusiones y mayoría sindical vasca. La (re)producción alternativa del Estado desde el sindicalismo". Eneko Ander Romero, UPV/EHU

Urriak 3

Lekua: Zientzia eta Komunikazio Fakultatearen Auditorioan

• 9:30h. Melanie Dufour-Poirier eta Crhistian Levesque: ikerketa sindikalaren egoera Ipar Amerikan