Cabecera

Ikasturteko Egutegia

Prozedura

MATRIKULA

GrALaren matrikula formalizatzeko, beharrezkoa izango da ikasketa-plana amaitzeko behar diren irakasgai guztiak matrikulatuta edukitzea, eta dagokion matrikula-epean egin beharko da. Gaia eta zuzendaria matrikula egin eta gero esleituko dira. Beraz, matrikulatu aurretik ez da inolaz ere esleipenik egingo.

Matrikula egiteko, prezio publikoak ordaindu behar dira, GAUR aplikazioan zehaztutako kreditu kopuruaren araberakoak (aukera berria dute ikasleek aplikazioan “GRALaren matrikula" profilean: Matrikulak – Matrikulak (hainbat alderdi) – Automatrikula – KAParen/GRALaren matrikula)

Matrikulak ikasturtean bi deialdi ofizial izateko eskubidea emango dio ikasleari.

Matrikula egiteko epeak:

• Ohiko matrikula:
    • uztailean, automatrikulako aldian.
    • otsailan
  • Ezohiko matrikula, urrian. Urrian, GRALean lehenago ere matrikulatua egon diren ikasleek baino ezin izango dute egin matrikula. Ikasle horiek berriz aukeratu beharko dute gaia, eta berriz esleituko beharko zaie zuzendaria, ez bada lehen izandako zuzendariak idatziz adierazi duela aurreko GRALaren zuzendari izaten jarraitu nahi duela.

IKERKETA ILDOAK

GRALa zuzenduko duten irakasleen espezializazio gaiak argitaratuko dira. Informazio hori kontuan hartuta, ikasleak, GAUR aplikazioaren bidez, ikerketa lerroak aukeratuko ditu (13 gehienez) eta bere nahiaren araberako hurrenkeran zerrendatu.

DEFENTSA

1.- Defentsa egiteko eskaria.

Ikasleak GAUR aplikazioaren bidez eskatu behar du zein deialditan defendatu nahi duen lana (otsailean, ekainean edo irailean).

GRALaren zuzendariak horren berri izango du, eta eskaria baliozkotu beharko du aplikaziora igota “GRALaren defentsarako zuzendariaren onespena” agiria.

2.- Defentsarako datak

Ikasleak hiru deialdietako edozein aukeratu dezake (urtarrila, ekaina edo iraila).

Arduradunak defentsarako eguna eta ordua sartuko ditu GAUR aplikazioan eta, ondoren, horren baieztapen mezua jasoko du ikasleak.

Informazioa: araudia, gida, txantiloiak...

GRAL eta MALen jarraipenerako eta tutoretzarako jarraibideak irakaskuntza presentziala etetearen aurrean COVID-19

Gradu Amaierako Lana egiteko Unibertsitateko liburutegiko materialak

Unibertsitateko Bibliotekak prestakuntza saioak eskeini ohi ditu Gradu Amaierako Lana egin behar zuten ikasleentzat, zeregin horretarako beharko dituzten lanabesak bere esku jartzeko. Orain, UPV/EHUko aurrez-aurreko jarduera guztiak etenda dauden arren, laguntzen jarraitu nahi dugu, eta horregatik argitaratzen ditugu saio horietan erabiltzen eta banatzen ditugun materialak.

Esteka hauetan ikusi eta jaitsi ahal izango dituzu material horiek guztiak:

UPV/EHUtik kanpoko konexioen kasuetan, baliabide elektroniko guztiak (liburuak, aldizkariak, datu-baseak, etab.) liburutegiko katalogotik eskuratzen dira:

eusk -  https://ehu.on.worldcat.org/v2?lang=eu
cast. - https://ehu.on.worldcat.org/v2?lang=es

Sartzeko, saioa hasi behar da liburutegiko kontuarekin:

GrRALa egiteko eta matrikulatzeko orientazio-materialak

GRALa unibertsitate-graduko ikasketen azken errubrika da. Ikerketa-lan horretan, ikasleek tutore batek bideratutako graduko gaitasun espezifikoak eta zeharkako gaitasunak hedatu behar dituzte, eta, ondoren, jendaurrean defendatu Fakultateko irakasleek osatutako epaimahai baten aurrean.

Ikasleria GRALaren  inguruko alderdi guztien inguruan orientatzeko, bai matrikulatzeko izapideei dagokienez, bai bilaketa bibliografikoari, idazketari eta defentsari buruzko alderdi akademikoei dagokienez, material horiek prestatu dituzte Josu Líbanok, idazkaritzako administrazio-kudeaketaren arduradunak, Marta Moreno irakasleak eta Luis Belaustegui irakasleak.

1. GRALan  izena ematea eta matrikula egitea. (Josu Líbano).
  2. Bilaketa bibliografiko eta dokumentalerako metodoak (Marta Moreno).
  3. GRAL eraginkortasunez lantzeko eta defendatzeko estrategiak (Luis Belaustegui).