Gaia
Segurtasuna eta Babesa Itsasokoak
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Ontziaren eta portuko instalazioen barne-segurtasunari eta babesari eta nabigazio seguruari buruzko baliabideak eta prozedurak kudeatzea eta ezartzea.Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
BOULLOSA FALCES, DAVID | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Ontzigintza | david.boullosa@ehu.eus |
MARTINEZ LOZARES, AITOR TOMAS | Euskal Herriko Unibertsitatea | Profesorado Sustituto | Doktorea | Elebakarra | Enpresen Antolakuntza | aitor.martinez@ehu.eus |
MARIN GARCIA, JOSE RAMON | Corporación de Prácticos del puerto y ría de Bilbao | Besteak | marinjr@telefonica.net |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Larrialdi eta segurtasun planen diseinua eta exekuzioa aplikatu eta aztertzeko ezagutza, gaitasuna eta ulermena. | 25.0 % |
Krisi egoeretan langileen zuzendaritza eta kudeaketa aplikatzeko eta aztertzeko ezagutza, gaitasuna eta ulermena. | 25.0 % |
Ezagutza, gaitasuna eta ulermena itsas sektoreari aplikatutako kalitatea, segurtasuna eta ingurumena zaintzeko kudeaketa ikuskaritza aplikatzeko eta aztertzeko. | 25.0 % |
Ontziaren funtzionamenduaren kontrola eta itsasontzian dauden pertsonen arreta kudeatzeko ezagutza, ulermena eta nahikotasuna | 25.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 30 | 45 | 75 |
Mintegia | 15 | 22.5 | 37.5 |
Gelako p. | 10 | 15 | 25 |
Tailer Ind. | 2 | 3 | 5 |
Landa p. | 3 | 4.5 | 7.5 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Talde-lana | 0.0 | 0 % |
Aplikazio-tailerrak | 5.0 | 40 % |
Ariketak | 0.0 | 0 % |
Aurkezpenak eta Komunikazioak | 0.0 | 0 % |
Azalpen teorikoak | 0.0 | 0 % |
Azalpenezko eskolak | 125.0 | 40 % |
Azterketak, ebaluazio probak | 0.0 | 0 % |
Banakako eta/edo taldeko lana | 0.0 | 0 % |
Banakako lana | 0.0 | 0 % |
Bideokonferentziak | 0.0 | 0 % |
Bisita industria-instalazioetara | 0.0 | 0 % |
Bisita teknikoak | 0.0 | 0 % |
Defentsa publikoaren prestakuntza | 0.0 | 0 % |
Ebaluazio jarduerak | 0.0 | 0 % |
Ebaluazio probak | 0.0 | 0 % |
Ebaluazioa | 0.0 | 0 % |
Edukien azalpena eta eztabaida | 0.0 | 0 % |
Egonaldiak entitateetan edo erakundeetan (publikoak edo pribatuak) | 0.0 | 0 % |
Ekipo eta instalazio esperimentalak erabiltzea | 0.0 | 0 % |
Eskola magistralak | 0.0 | 0 % |
Eskola magistralak | 0.0 | 0 % |
Eztabaida taldean | 0.0 | 0 % |
Eztabaidak | 20.0 | 40 % |
Eztabaidak, aurkezpenak, tutoretzak taldean | 0.0 | 0 % |
Gai bat idatziz garatzea | 0.0 | 0 % |
Gai bat idatziz garatzea | 0.0 | 0 % |
Gailu elektronikoei buruzko lanak prestatu eta aurkeztu | 0.0 | 0 % |
Galdetegiak sortzea | 0.0 | 0 % |
Gatazkak konpontzea | 0.0 | 0 % |
Gela/Mintegia/Tailerra | 0.0 | 0 % |
Gelako praktikak | 0.0 | 0 % |
Ikasketa sistematizatua | 0.0 | 0 % |
Ikaslearen lan pertsonala | 0.0 | 0 % |
Ikerketa-argitalpena | 0.0 | 0 % |
Informazio-azalpena | 0.0 | 0 % |
Interakzioa irakaslearekin ingurune birtualetan | 0.0 | 0 % |
Irakaskuntza-taldeak plataforma birtualaren bidez proposatutako jarduerak | 0.0 | 0 % |
Irakurketa eta analisi praktikoak | 0.0 | 0 % |
Irakurketak | 0.0 | 0 % |
Iturriak eta baliabideak erabiltzea | 0.0 | 0 % |
Iturrien irakurketa eta hustuketa | 0.0 | 0 % |
Jarduera autonomoak | 0.0 | 0 % |
Jarduera gainbegiratuak | 0.0 | 0 % |
Jarduera gidatuak | 0.0 | 0 % |
Karrera amaierako proiektuaren aurkezpena | 0.0 | 0 % |
Karrera amaierako proiektuaren berrikuspena | 0.0 | 0 % |
Karrera amaierako proiektuaren defentsa | 0.0 | 0 % |
Karrera amaierako proiektuaren prestakuntza | 0.0 | 0 % |
Kasu praktikoen ebazpena | 0.0 | 0 % |
Kasuen analisia | 0.0 | 0 % |
Kasuen azterketa | 0.0 | 0 % |
Laborategia/Landa | 0.0 | 0 % |
Lan autonomoa | 0.0 | 0 % |
Lan pertsonala eta autonomoa | 0.0 | 0 % |
Lan praktikoak | 0.0 | 0 % |
Lan-erakusketa | 0.0 | 0 % |
Lan-lantzea | 0.0 | 0 % |
Lan-lantzea | 0.0 | 0 % |
Lana sarean | 0.0 | 0 % |
Lanak aztertzea eta horiei buruz eztabaidatzea | 0.0 | 0 % |
Lanak egitea eta aurkeztea | 0.0 | 0 % |
Lanak ekipo informatikoekin | 0.0 | 0 % |
Landa praktikak | 0.0 | 0 % |
Landa-lanean oinarrizko trebetasunak eskuratzea | 0.0 | 0 % |
Lortutako materialaren elaborazioa eta lanaren idazketa | 0.0 | 0 % |
MAL proiektua tutoreari aurkeztu eta eztabaidatu | 0.0 | 0 % |
MALa egitea | 0.0 | 0 % |
MALren erakusketa eta defentsa | 0.0 | 0 % |
MALren aurkezpena | 0.0 | 0 % |
MALren berrikuspena | 0.0 | 0 % |
MALren defentsa | 0.0 | 0 % |
Materialak eta gailuak konpontzeko eta ezaugarritzeko jarduera praktikoak (praktika gidatuak) | 0.0 | 0 % |
Mintegiak | 0.0 | 0 % |
Mintegiak - taldeko lana | 0.0 | 0 % |
Mintegiak eta tutoretzak, laborategiko saioak etab. Lanaren zuzendariarekin egingo dira | 0.0 | 0 % |
Oinarrizko trebetasun instrumentalak eskuratzea | 0.0 | 0 % |
Ordenagailuko praktikak | 0.0 | 0 % |
Ordenagailuko praktikak - taldeko lana | 0.0 | 0 % |
Ordenagailuko praktikak, irteerak, bisitak | 0.0 | 0 % |
Ordenagailuko praktikak, laborategikoak, landa praktikak | 0.0 | 0 % |
Plataformaren bidez harreman birtualean emandako orduak (foroetan parte hartzea, etab.) | 0.0 | 0 % |
Praktikak (informatika gela, kasu praktikoak, irteerak¿) | 0.0 | 0 % |
Praktikak eta mintegiak | 0.0 | 0 % |
Programa Informatikoko Erabilera | 0.0 | 0 % |
Proiektuen aurkezpena eta defentsa | 0.0 | 0 % |
Proiektuen azalpena | 0.0 | 0 % |
Tailer industrialeko praktikak - taldeko txostena | 0.0 | 0 % |
Talde eztabaidak | 0.0 | 0 % |
Talde-lana | 0.0 | 0 % |
Talde-tutoretzak | 0.0 | 0 % |
Teoria | 0.0 | 0 % |
Testuen analisia | 0.0 | 0 % |
Tutorearekiko hasierako elkarrizketa | 0.0 | 0 % |
Tutorearekin bildu, lanaren jarraipenerako | 0.0 | 0 % |
Tutorearen Segimendua | 0.0 | 0 % |
Tutoretzak | 0.0 | 0 % |
Txostenak eta azalpenak lantzea | 0.0 | 0 % |
datu base erabilera | 0.0 | 0 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Azalpenak | 0.0 % | 50.0 % |
Idatzizko azterketa | 20.0 % | 70.0 % |
Lan praktikoak | 0.0 % | 20.0 % |
OTROS | 0.0 % | 60.0 % |
Test motako azterketa | 0.0 % | 50.0 % |
Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Klase-lanak eta test motako probak.Etengabeko ebaluazio-sistemari uko egiteko, Euskal Herriko Unibertsitateko Graduondoko Ikasketen eta Nazioarteko Harremanen Errektoreordetzak 2014ko uztailaren 11n emandako EBAZPENA hartuko da kontuan.
Osasun egoerak aurrez aurreko irakaskuntza edota ebaluazioa eragotziz gero, onlineko jarduerara joko da eta ikasleei aldaketa horren berri emango zaie
Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Klase-lanak eta test motako probak.Etengabeko ebaluazio-sistemari uko egiteko, Euskal Herriko Unibertsitateko Graduondoko Ikasketen eta Nazioarteko Harremanen Errektoreordetzak 2014ko uztailaren 11n emandako EBAZPENA hartuko da kontuan.
Osasun egoerak aurrez aurreko irakaskuntza edota ebaluazioa eragotziz gero, onlineko jarduerara joko da eta ikasleei aldaketa horren berri emango zaie
Irakasgai-zerrenda
Ontziak eta portuko instalazioak babesteko nazioarteko kodea (ISPS kodea).Kutsaduraren aurkako prebentzioa eta borroka.
Nabigazio segurua egiteko baliabideak.
Bibliografia
Nahitaez erabili beharreko materiala
Ikasgaiaren apunteak Moodle-nOinarrizko bibliografia
- ISPS Kodea- MARPOL
- SOLAS
Gehiago sakontzeko bibliografia
- ITSAS GARRAIOAREN SEGURTASUNA: XXI. MENDEKO ERRONKAK. Francisco Piniella Corbacho irakaslea- IMDG kodea
- AHN kodea