Gaia
Nabigazio Aurreratua
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Posizionamendu dinamikoa duten ontzi motak eta egungo aplikazioak aztertzea. Nabigazio-metodo aurreratuak ontzi mota bakoitzean.Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
MARURI MACHADO, MARIA DE LAS MERCEDES | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Irakaslego Elkartua | Doktorea | Elebakarra | Matematika Aplikatua | mariadelasmercedes.maruri@ehu.eus |
SANCHEZ-BEASKOETXEA GOMEZ, FRANCISCO JAVIER | Euskal Herriko Unibertsitatea | Profesorado Ayudante Doctor | Doktorea | Elebiduna | Itsasketa Zientzia eta Teknikak | javier.sanchez-beaskoetxea@ehu.eus |
FERNANDEZ PEREZ, PABLO | Dirección General de la Marina Mercante (Ministerio de Fomento) | Besteak | cavijeropfp@gmail.com |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Nabigazioaren eta itsas trafikoaren segurtasuna eta kontrola aplikatu eta aztertzeko ezagutza, gaitasuna eta ulermena. | 34.0 % |
Nabigazioa kudeatzeko ezagutza, ulermena eta nahikotasuna. | 33.0 % |
Itsasontziaren funtzionamenduaren eta bertan dauden pertsonen zaintzaren kontrola kudeatzeko ezagutza, ulermena eta nahikotasuna. | 33.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 22.5 | 37.5 |
Mintegia | 15 | 22.5 | 37.5 |
Gelako p. | 15 | 22.5 | 37.5 |
Ordenagailuko p. | 15 | 22.5 | 37.5 |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Bertaratzea eta Parte-hartzea | 10.0 % | 20.0 % |
Idatzizko azterketa | 30.0 % | 60.0 % |
Lan praktikoak | 30.0 % | 50.0 % |
Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Ebaluazio jarraitua honetan datza:% 10 bertaratzea eta parte-hartzea
% 20 Atazak Interneten
% 20 Lan praktikoak
% 50 Azterketa idatzia
Halaber, kasu batzuetan, ebaluazioa honako araudi honen arabera egin ahal izango da:
"UPV/EHUko Gobernu Kontseiluaren Erabakia, 2015eko apirilaren 30eko bilkuran hartutakoa, unibertsitate-masterrak kudeatzeko araudiaren aldaketa onartzen duena"
Bigarren xedapen gehigarrian honako hau dio:
Unibertsitateko masterrei aplikatu beharreko araudian aurreikuspen espezifikorik ez duten gai akademiko guztietan, graduko irakaskuntzen araudi akademikoetan xedatutakoa beteko da, masterreko irakaskuntzen berezitasunek eskatzen duten egokitzapenarekin eta Graduondoko Ikasketen eta Nazioarteko Harremanen errektoreordeak horretarako xedatzen duen moduan.
Beraz, graduko titulazio ofizialetan ikasleen ebaluazioa arautzen duen araudia aplikatzen da, honako hau dioena:
"Nolanahi ere, ikasleak amaierako ebaluazio-sistemaren bidez ebaluatzeko eskubidea izango du, etengabeko ebaluazio-sisteman parte hartu duen ala ez kontuan hartu gabe. Horretarako, ikasleek idatziz aurkeztu beharko diete irakasgaiaren ardura duten irakasleei etengabeko ebaluazioari uko egiten diotela... "
Arreta: azken azterketak ikasgaiaren irakaskuntzan erabiltzen diren simulagailuetan aurrez aurreko eskoletan garatutako gaitasun praktikoak izan ditzake.
Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
% 100eko balio-azterketa (azterketa horrek ikasgaia irakastean erabiltzen diren simulagailuetan aurrez aurreko eskoletan garatutako gaitasun praktikoak izan ditzake)Irakasgai-zerrenda
1. ZatiaNabigazio dinamikoa eta maniobra bereziak
Sarrera eta kontzeptu bereziak. Sistema eta ekipamendu nagusiak. Jarduteko moduak.
Eragiketa motak. Ikasgairako egindako DPren simulazio informatikoa garatzea. Praktikak ikastetxeko simulagailuan
2. Zatia
Aplikazio informatikoak itsas garraioan
Itsasontzietarako eta ikerketa-proiektuetarako aplikazio informatikoak garatzea, PCrako eta android baliabide mugikorretarako programazio-plataforma espezializatua erabiliz. Simulagailu nautikoak garatzea.
3. zatia. Belaontzi bidezko itsas garraio propultsatuaren teknologia
Belaz propultsatutako ontzi killatu modernoen teknologia. Belaontzien abiadura-potentziala eta itsasbideak optimizatzea, aurreikusitako elementu meteorologikoen arabera. Praktikak simulagailuarekin
Bibliografia
Nahitaez erabili beharreko materiala
Irakasle-taldeak "eGela" irakaskuntza presentzialari laguntzeko plataformara igo dituen oharrakOinarrizko bibliografia
- BRAY, D. "DP Operator's Handbook" . London . The Nautical Institute (2010)- Manual de usuario del simulador TRANSAS modelo NAVI-TRAINER 5000
-N.M.E.A. "Standard for interfacing marine electronic devices". NMEA (1995)
-BERNOT, J.Y. "Meteorología y Estrategia. Crucero y Regata de Altura". Barcelona. Edit. Juventud (2006)
-BOWDITCH, N. "American Practical Navigator". D.M.A.Hidrographic Center (1988)
-GLIKSMAN, A. "Navegación de crucero y regata.". Madrid. Editorial Juventud (1980)
-HOUGHTON, D. "Estrategia del viento". Madrid. Ediciones Pirámide (1989)
-ANYWHERE SOFTWARE "Basic 4 Android: Beginner's Guide" Pdf (2014)
Gehiago sakontzeko bibliografia
MSC Circ 645 "Guidelines for Vessels with Dynamic Positioning Systems". IMO (1994)IG "International Guidelines for the Safe Operation of Dynamically Positioned Offshore Supply Vessels" IMCA M 182 (2009)
MDMC "The Training and Experience of Key DP Personnel" IMCA M 117 (2006)
Aldizkariak
Universidad de Cantabria "Journal of Maritime Research (JMR)" SantanderInternational Dynamic Positioning Operators Association "6º degrees"
Estekak
http://www.nautinst.org/en/dynamic-positioning/index.cfmhttp://www.dpoperators.org/
http://www.imo.org/
http://www.marsim.org/
http://www.transas.com/
http://www.km.kongsberg.com/
http://www.microsoft.com