Eduki publikatzailea

Irune Corres Medrano

Irakasle atxikia

Telefonoa

Posta elektronikoa

Datu akademikoak

<ul>

<li>Psikologian lizentziatua, psikologia klinikoan espezializatua (2005).</li>

<li>Magisterra Klinika Psikoanalitikoan haur eta nerabeekin. Bartzelonako Unibertsitatea (2005-2007).</li>

<li>Graduondokoa Klinika Psikoanalitikoan haur eta nerabeekin. Haur eta Nerabeen Klinika Psikoanalitikoko Eskola (Bartzelona)(2007-2009).</li>

<li>Osasun Psikologo Orokor kualifikazioa (Eusko Jaurlaritza, Osasun Saila, 2013-oraina).</li>

<li>Psikologian doktorea, Euskal Herriko Unibertsitatea (2022).</li>

</ul>

CV laburpena

Psikologian lizentziaduna (2005) eta doktorea (2022) Euskal Herriko Unibertsitatean “La escuela segregada y sus consecuencias para el desarrollo infantil. A favor de la protección del alumnado en riesgo de vulnerabilidad psicosocial” deituriko doktorego tesiarekin. Haur eta Nerabeen Psikoterapeuta (UB, 2010) eta Osasun Psikologo Orokorra (Eusko Jaurlaritza, 2013), 15 urtez psikoterapeuta moduan babesgabetasun eremuan lan egin izan du. Aldi horretan, haurtzaroko babesgabetasunarekin harremanduriko ikastaroak ere eman ditu. 2016az geroztik irakaslea da Euskal Herriko Unibertsitatean. 2016-2018 bitartean, Hezkuntza eta Kirol Fakultatean (UPV/EHU), Bilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologia sailean irakaslea izan da. 2018tik gaurdaino, Psikologia Fakultateko Oinarrizko Prozesu Psikologikoen eta haien Garapenaren saileko Garapenaren eta Hezkuntzaren Psikologia arloan irakaslea da. Gainera, bi masterretan (Arreta Goiztiarreko Masterra eta Osasun Psikologia Orokorra Masterran) irakasgaiak ematen ditu. Bere ikerketa interesak honako lerrotan oinarritzen dira: haur eta nerabeen garapen sozioemozionala; babesgabetasuna haurtzaroan eta nerabezaroan; prebentzioa eta esku-hartzea haur eta nerabeen garapenean; eskolako segregazioa; hezkuntza inklusiboa eta giza eskubideak

Ikerketa-ildoak

<ul>

<li>Garapenaren psikologia haurtzaroan eta nerabezaroan</li>

<li>Oinarrizko premiak eta tratu txarrak (haur eta gazteen babesa eta babesgabetasuna).</li>

<li>Prebentzioa eta esku-hartzea hezkuntza-testuinguruetan (familia, eskola, etab.)

<li>Eskola inklusiboa.</li></ul>


Aldizkari zientifikoak

Liburuak eta kapituluak

Irakaskuntza

Gradua

  • Psicología del Desarrollo (euskera y castellano)
  • Prevención e intervención en contextos educativos (euskera y castellano).
  • Introducción al Practicum de Psicología de la Educación (euskera y castellano).
  • Tutora Prácticas externas obligatorias (euskera y castellano).
  • Tutora Prácticas externas voluntarias (euskera y castellano).

Gradu ondokoa

  • Máster de Atención Temprana (titularidad propia). Universidad del País Vasco/ Euskal Herriko Unibertsitatea.

Asignatura: Desarrollo infantil y factores de riesgo (Sección: Desarrollo cognitivo y factores de riesgo). Castellano. Desde 2019/2020- Hasta actualidad.

  • Master Psicología General sanitaria. Universidad del País Vasco/ Euskal Herriko Unibertsitatea.

Asignatura: Intervención en situaciones de violencia y victimización. Euskera. Desde 2021/2022- Hasta actualidad.

Kampoko irakaskuntza

2022

  • Título: Haur eskolaren antolaketa eta baliabide, pertsona eta talde kudeaketa (Organización de la escuela infantil y gestión de los recursos, las personas y los grupos).

Organizado por: Udako Euskal Unibertsitatea (UEU).

Fecha: 10 de enero de 2022- 16 de febrero de 2022

Número de horas: 25.

  • Título: Haur eskolaren antolaketa eta baliabide, pertsona eta talde (Organización de la escuela infantil y gestión de los recursos, las personas y los grupos).

Organizado por: Udako Euskal Unibertsitatea (UEU).

Fecha: 28 de febrero de 2022- 06 de abril de 2022.

Número de horas: 25.

2021

  • Título: Giza baliabideen kudeaketa Haur Eskolan. Kudeaketa eraginkorrerako funtsezko faktoreak (Gestión de los recursos humanos en las escuelas infantiles. Principales factores para una gestión eficaz).

Organizado por: Udako Euskal Unibertsitatea.

Fecha: 01 de febrero de 2021-10 de marzo de 2021.

Número de horas: 25

  • Título: Giza baliabideen kudeaketa Haur Eskolan. Kudeaketa eraginkorrerako funtsezko faktoreak (Gestión de los recursos humanos en las escuelas infantiles. Principales factores para una gestión eficaz).

Organizado por: Udako Euskal Unibertsitatea.

Fecha: 19 de abril de 2021- 26 de mayo de 2021.

Número de horas: 25

2019

  • Ponente invitada en la IV. Jornada de Comunicación e Infancia "La violencia contra los niños y niñas. El papel de los medios", organizada por Save the Children y UNICEF Comité País Vasco, celebrada en Bilbao, el jueves 9 de mayo del 2019.
  • Ponente invitada en Jornada de Acoso escolar, organizada por Amnistía Internacional, en Vitoria-Gasteiz, el 22 de junio del 2019.