Breadcrumb

GAKOAK - Aurpegi eta Aho Medikuntza Birsortzailea eta Aho Errehabilitazio Inplantologikoa

TITULUAREN GAKOAK

Eduardo Anitua Fundazioak, University Institute for Regenerative Medicine and Oral Implantology-k (UIRMI), diziplina anitzeko talde batean erabat murgiltzeko aukera eskaintzen du. Horren bidez, medikuntza birsortzaileari eta ahoko inplantologiari buruzko prestakuntza gorena eman nahi zaie ikasleei, ikerketa biomedikoaren ikuspegitik.

Master lanbideratzaile bat da, klinikoa eta ikerketakoa (AEBko sistemaren fellowshipen baliokidea). Ikasleek, gainera, profil biosanitario bat eskuratuko dute, eta ahoko errehabilitazio inplantologiko klinikoan lan egiteko gai izango dira. Prestakuntzak irauten duen bi urte trinkoetan, ikasleek terapia birsortzailearen oinarriak ezagutuko dituzte, fluxu digitala erabiliz planifikazioak egiten trebatuko dira, eta lan egingo dute hotz protesien laborategiarekin batera eta ahoko kirurgiaren arloan, gaur egungo teknologia berriena erabiliz.

Hori guztia nazioarteko testuinguru batean egingo da, non eskolak ingelesez eta gaztelaniaz emango diren.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Ikasgelakoa

Hizkuntza

Gaztelania

Egutegia

Urria 2024

Abendua 2026

Kreditu kopurua

120 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

UIRMI

Titulu hau aukeratzeko arrazoiak - Aurpegi eta Aho Medikuntza Birsortzailea eta Aho Errehabilitazio Inplantologikoa

vida-salud-razones

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Institutuak Espainiako ekoizpen zientifiko handienaren aitortza jaso du, azken ASEBIO txostenean, eta ikerketa erreferente bat da nazioartean.
  • Profil bat lortuko duzu, lan merkatuan bereizteko balioko dizuna, eta zure aukerak areagotuko dira: klinikoa, ikertzailea eta irakaslea.
  • Profil kliniko berritzailea: medikuntza birsortzailearen bidez ezarritako inplantologia, ametsaren medikuntza eta ahoko patologia.
  • Nazioarteko ingurunea eta fellowship erako murgiltze osoko metodoa.

Imagen - Terapia Regenerativa Bucofacial y Rehabilitación Implantológica Oral

vida-salud-salidas

Irteera profesionalak - Aurpegi eta Aho Medikuntza Birsortzailea eta Aho Errehabilitazio Inplantologikoa

Irteera profesionalak

Masterraren diziplina anitzeko izaera dela eta, irtenbide profesionalak ere asko dira:

• Arlo klinikoan zuzenean edo medikuntza birsortzailearen eta ahoko kirurgiaren ikerketa arloan.
  • Sektore biosanitarioan, bioteknologikoan edo farmazeutikoan, ikergune pribatu nahiz publikoetako ikertzaile gisa. Enpresa biofarmazeutikoetan, parke zientifikoetan eta teknologikoetan I+G+B proiektuetan parte hartzeko gaitasuna.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak