Ogi apurrak

Zer da EAZ?

Erabiltzailearentzako Arreta ZerbitzuaIKTen zerbitzu bat da, eta erabiltzaileei eskainitako zerbitzuen gainean horiek dituzten zalantzak eta arazoak konpontzen laguntzeko zeregina dauka, arlo guztietan:

  • Ekoizpen, bezero eta proiektuen arloak. Ondokoei buruzko kontsultak eta arazoak:
    • Sarera fisikoki konektatzea
    • Ekipoak instalatzea eta konfiguratzea
    • Softwarea eta sareko zerbitzuak konfiguratzea eta instalatzea
    • Zerbitzuetarako sarbidea: lan-kontuak sortzea eta mantentzea, etab.
    • Software erabilgarria
  • Kudeaketa Informatikoko Zentroa. Kudeaketa-aplikazioei buruzko kontsultak eta arazoak; esate baterako:
    • GAUR
    • ARKHE
    • META4
    • INKA
    • IKERTU
  • Azpiegitura eta Telefonia Zerbitzua. Ondokoei buruzko kontsultak eta arazoak:
    • Telefono finkoa (luzapenak)
    • Mugikor korporatiboak
    • Komunikazioetarako kable-instalazioa (ahots eta datuen harguneak)
  • Campus Birtuala:
    • Egela: irakaskuntza arautua
    • EgelaPI: irakaskuntza ez-arautua
    • OCW: Open Course Ware
    • Ikasgela Birtualen Kudeatzailea

EAZren funtzioak

  • Eskaintzen diren zerbitzuei buruzko informazioa ematen du.
  • Erabiltzaileen gorabeherak biltzen ditu, eta telefono bidez eta urruneko kontrol bitartez konpontzen ahaleginduko da.
  • Telefono bidez konpondu ezin badira, EAZren beste ebazle batengana jo, eta zuzenean joango da erabiltzailearen lanpostura. 
  • EAZren lehenengo mailak gorabeheraren jarraipen zehatza egingo du; sortzen denetik konpontzen denera artekoa, eta betiere, erabiltzailea ados dagoela.

Azken aldatze data:ostirala, 2015ko azaroaren 20a 13:16

Nodoa: liferay1.lgp.ehu.es