Talleres Científicos26501
- Centro
- Facultad de Educación, Filosofía y Antropología
- Titulación
- Grado en Educación Primaria
- Curso académico
- 2022/23
- Curso
- 4
- Nº Créditos
- 6
- Idiomas
- Euskera
- Código
- 26501
DocenciaAlternar navegación
Guía docenteAlternar navegación
Descripción y Contextualización de la AsignaturaAlternar navegación
Hautazko irakasgai hau "Hezkuntza Berrikuntzarako Proiektuak Lehen Hezkuntzan" Minorraren parte da.
Competencias/ Resultados de aprendizaje de la asignaturaAlternar navegación
Hauexek dira irakasgai honen helburuak:
-Natura- eta teknologia-zientzietako ikasgela/laborategi/lantegiko baliabideak identifikatzea, erabiltzea eta ebaluatzea.
-Lantegietan eta laborategietan lan egiteko oinarrizko segurtasun- eta higiene-arauak eta trebetasunak ezagutzea eta aplikatzea
-Hurbileko ingurunearekin lotura duten lan praktikoak eta taldeko lantegiak diseinatzea eta egitea, eta horretarako beharrezkoa den informazioa biltzea.
Contenidos teórico-prácticosAlternar navegación
1 GAIA- Laborategi/lantegiko baliabideak/tresneria eta hauen erabilera egokia; oinarrizko segurtasun eta higiene-arauak
2 GAIA- Lehen Hezkuntzako gelan aurrera eramateko Zientzia Esperimentaletako lan praktikoen diseinua, buruketa eta ebaluaketa.
MetodologíaAlternar navegación
Metodologia: Gaien (Elikadura, Ekosistemak, Zentzumenak...)inguruko kontzeptu nagusienak, prozedurak eta jarrerak landu ahal izateko lehen hezkuntzan egin daitezkeen lan praktikoak aurrera eramango dira laborategian. Ikasleek taldetan antolatuta lan egingo dute, eta talde bakoitzak, laborategian egindako lanetan oinarrituz, proiektu bat diseinatuko du.
Sistemas de evaluaciónAlternar navegación
- Sistema de Evaluación Continua
- Sistema de Evaluación Final
- Herramientas y porcentajes de calificación:
- Trabajos individuales (%): 5
- Trabajos en equipo (resolución de problemas, diseño de proyectos) (%): 5
- Exposición de trabajos, lecturas… (%): 30
- Portfolio (%): 60
Convocatoria Ordinaria: Orientaciones y RenunciaAlternar navegación
Etengabeko ebaluazioa, normalean klasera etortzen den eta planteatzen diren lanak entregatzen dituen ikaslearentzat. Etengabeko ebaluazioa egiteko eskubidea edukitzeko ikaslea klasera gutxienez %80an bertaratu beharko da eta planteatzen diren lanak entregatu beharko ditu. Ebaluaketa egiteko hurrengo tresnak kontuan hartuko dira:
- Proiektua eta aurkezpena: %30
- Idatzitako lanak eta txostenak (banaka edo taldeka eginda); laborategiko lana eta jarrera…: %70
Ikasleari, justifikatutako arrazoiengatik ezin bazaio egin etengabeko ebaluazioa, bukaerako proba bakarra egingo zaio, irakasgaiko jakintzak eta gaitasunak bereganatu dituela egiazta dezan. Proba horrek, egiten den moduan egiten dela, irakasgaiko notaren % 100 balio beharko du.
Irakasgaiaren ezaugarri eta edukiengatik irakasgaiaren beste alderdi batzuk gainditu behar badira, praktikak esaterako, bukaerako probaz gain kontuan hartuko beharko da beste alderdiak gainditu diren ala ez (Gestiorako Arautegia ikasturtea 2016/17, artikulu 43c).
Klaseetara etortzen ez den ikasleak azterketa (ebaluaketaren %70a) eta lan praktiko bat (%30) egin eta aurkeztu beharko ditu.
Convocatoria Extraordinaria: Orientaciones y RenunciaAlternar navegación
Ohiko deialdian agertzen diren irizpideak erabiliko dira.
Materiales de uso obligatorioAlternar navegación
Laborategiko materiala: Biologia, Geologia, Ekologia, Fisika, Kimika eta Astronomia. Landa praktikak egiteko materiala...Ordenagailuak eta internet
BibliografíaAlternar navegación
Bibliografía básica
Biblioteca de recursos didácticos Alhambra (BREDA) Colección de libros.
CALABRIA, M. 1990. Experimentos de Biología I y II. Colección El Mochuelo pensativo. Akal. Madrid.
FRIEDL, A.E. (2000). Enseñar ciencias a los niños. Gedisa. Barcelona.
HANN, Judith (1981). Los amantes de la Ciencia. Ed. Blume. Barcelona.
LLORENS, J.A. Conocer los materiales. Proyecto Quiron. Ed. La Torre.
Ciencia 6-12.Projecte curricular del area de "coneixement del medi natural". (1994). Generalitat de Catalunya. Departament d´ensenyement.
Bibliografía de profundización
PIÑERO MUÑOZ, T., (1993). Técnicas de laboratorio de Química. Ed. Akal. Madrid.
GRUP RECERCA. 1980. Proyecto Faraday. ICE de la Universidad Autónoma de Barcelona.
WEISSMANN, H 1994 (4ªed) La Didáctica de las Ciencias Naturales. Barcelona: Paidós
Revistas
Alambique
Aula de innovación educativa.
Enseñanza de las Ciencias.
Enseñanza de las Ciencias de la Tierra.
Guías Praxis.
Direcciones web
http://rincones.educarex.es/ccnn/
http://www.jpimentel.com/ciencias_experimentales/pagwebciencias/pagweb/Los_talleres_de_ciencias/talleres_de_ciencias.htm http://centros5.pntic.mec.es/ies.victoria.kent/Rincon-C/rincon.htm
http://www.iesender.org/Joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=78&Itemid=9
http://www.geocities.com/cienciakids/index_archivos/Page369.htm
Tribunal de convocatorias 5ª, 6ª y excepcionalAlternar navegación
- AGIRREZABALAGA ELOSEGI, FLORENCIO JESUS
- CAÑO PEREZ, LIDIA
- ETXABE URBIETA, JOSE MARIA
GruposAlternar navegación
31 Teórico (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
1-4 | 08:30-10:30 (1) | ||||
20-21 | 08:30-10:30 (2) |
Profesorado
Aula(s) impartición
- 3.4 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- 3.5 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
31 P. de Aula-1 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
3-8 | 08:30-10:30 (1) | ||||
22-27 | 10:30-12:30 (2) |
Profesorado
Aula(s) impartición
- B.L 3.1 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- K.L. 3.7 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
31 P. de Aula-2 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
3-8 | 10:30-12:30 (1) | ||||
22-27 | 08:30-10:30 (2) |
Profesorado
Aula(s) impartición
- B.L 3.1 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- K.L. 3.7 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
31 P. Laboratorio-1 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
3-8 | 10:30-12:30 (1) | ||||
22-27 | 12:30-14:30 (2) |
Profesorado
Aula(s) impartición
- B.L 3.1 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- K.L. 3.7 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
31 P. Laboratorio-2 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
3-8 | 12:30-14:30 (1) | ||||
22-27 | 08:30-10:30 (2) |
Profesorado
Aula(s) impartición
- B.L 3.1 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- K.L. 3.7 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
31 P. Laboratorio-3 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
3-8 | 08:30-10:30 (1) | ||||
22-27 | 10:30-12:30 (2) |
Profesorado
Aula(s) impartición
- B.L 3.1 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
- K.L. 3.7 - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)