XSLaren edukia

Didaktika Orokorra25882

Ikastegia
Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Titulazioa
Gizarte Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
25882

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3654
Gelako p.2436

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Hezkuntza-prozesuak sortzeko modulu honen bidez, ikasleak hezkuntza-prozesuen egiturara, egiturara eta esanahira hurbildu nahi dira, bai eremu formaletan, bai ez-formaletan, eta ahalik eta dibertsitate, zabaltasun eta diziplinartekotasunaren ikuspegitik aztertu. Azterketa mikro mailetatik (ikasgela, taldeak, banakako esku-hartzeak, tutoretzak, talde txikiekin lan egitea) makro mailetara (zerbitzuak eta erakundeak) garatuko da, gizarte- eta hezkuntza-bazterketako egoerak gainditzen dituzten ikuspegiak integratuz eta kultura eta praktika okerrak sustatuz.

Modulu hau osatzen duten bost ikasgaiek honako helbide hauetan laguntzen diote ikasleari.

Didaktika orokorra irakasgaiak irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesuen ezagutzan eta azterketan sartzen du, bai eta prozesu horiek antolatzeko modu zehatzetan ere; hezkuntza- eta gizarte-orientazioak, bestalde, baliabide eta tresna batzuk ematen dizkie eragileei, irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesuei laguntzeko; Hezkuntzaren Psikologiak subjektuen jokabidean gertatzen diren aldaketak aztertzen ditu, Irakatsi eta ikasteko prozesuak, haietan eragin handiena duten aldagai psikologikoak ikusaraziz; Hezkuntza-prozesuen, -zerbitzuen eta -erakundeen antolaketa eta kudeaketa; hezkuntza-erakundeen alderdi estrukturalagoetan sakontzeko aukera ematen du, haietan gertatzen diren hezkuntza-prozesuak errazteko; azkenik, inklusio- eta bazterketa-prozesuak irakasgaiak aurreko dimentsioak birkokatzen ditu desberdintasun-egoerak agerian uzten dituen eta gizarte-ehunak eraikitzen lagunduko duten ikuspegiak bilatzen dituen esparru baten barruan. Garapenarekin konprometitzen diren kohesionatuagoak eta integratuagoak Modulu honetako AMA ABP/PBL metodologia erabiliz garatzen da: benetako hezkuntza-prozesu batera hurbiltzean datza, eta horren aurrean dokumentu idatzi bat eta ahozko aurkezpen bat aurkeztuko dira.





Didaktika Orokorra irakasgaiak ikasleak irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesuen ezagutzan eta azterketan sartzen ditu, bai eta prozesu horiek antolatzeko modu zehatzetan ere. Irakasgai hau 3. moduluaren barruan dago ("hezkuntza-prozesuen oinarriak").

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Didaktika Orokorra irakasgaiak ikaslea sartzen du irakaste eta ikaste prozesuen ezagupenean eta analisian, bai eta prozesu horiek antolatzeko era zehatzetan ere. Irakasgaia, Hezkuntza Prozesuen Oinarriak deituriko 3. Moduluko partea da.



1) Didaktikaren ezaugarriak eta lan eremuak analizatzea eta beste hezkuntza zientzietatik desberdintzea

1.1.Informazio iturriak kontrastatu egiten ditu eta datu fidagarriak erabiltzen ditu

1.2.Didaktikaren ezaugarriak identifikatzen ditu eta gizarte hezkuntzan kokatzen ditu



2) Didaktikaren oinarri teorikoak ulertzea, irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuen gainean zentzuz argudiatzeko

2.1. Informazio egokia aukeratzen du, adierazle zientifikoetan eta etikoetan oinarrituz

2.2. Argudio arrazoituak eta teorian oinarrituta erabili ditu kritikotasunetik abiatuta



3) Irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuen ezaugarriak ezagutu, hausnarketa kritikoak burutzeko

3.1. Gizartearen eta kolektiboen beharrak kontutan hartu, baloratu eta uztartu ditu

3.2. Dauden baliabideekin egin daitezken ekintza metodologikoak modu errealistan baloratu ditu



4) Irakaskuntza planifikatzeko oinarrizko atalak eta faseak ezagutzea eta balizko esparru praktikoen arabera aplikatzea

4.1. Esku hartzearen faseak eta UDren elementu guztiak argitasunez bereizten eta koherentziaz lotzen era erlazionatzen ditu

4.2. Inklusioa eta aniztasuna kontutan hartu ditu irakaskuntza-ikaskuntza prozesua diseinatzean

4.3. Modu argian azaldu eta komunikatu da aurkezpenean denbora kudeatuz



5) Balizko hezkuntza-arazoei irtenbideak aurkitzea, erabaki profesional eta argudiatuak hartuz

5.1 Hezkuntza eta gizartearekin lotura duten arazoak modu etiko eta errealistan esku hartzen du

5.2. Teorian landutako ataletan oinarrituta irtenbide positiboak proposatzen ditu



6) Lan taldeetan era aktibo batez parte hartzea norberaren konpromisoak betez

6.1. Taldekideen elkarrekintzan eta bizikidetzan laguntzen du

6.2 Taldeko gatazkak posibleak heldutasunez kudeatu ditu



7) Eten gabeko hobekuntza jarrera positiboa mantentzea

7.1. Klasean aktiboki parte hartzen du

7.2. Errespetuzko jarrera erakusten du



8) Jarduerak diseinatzeko orduan eta hezkuntza balizko arazoei irtenbideak bilatzean, jarrera sortzaile eta berritzaile erakustea.

8.1.Erabaki profesionalak eta arrazoituak hartzen ditu irudimena sustatuz

8.2. Esku-hartzeetan elementu berritzaileak txertatzen ditu

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1.1. Didaktikaren oinarriak. Gai honetan, Didaktikaren oinarrizko kontzeptuak zehaztuko eta interpretatuko ditugu. Kontzeptu horiek funtsezko tresna bihurtuko dira bai irakasgaian bai karrera osoan.



1.2. Irakaskuntza eta ikasketa hezkuntzan. Gai honetan, irakaskuntza-ikasketa prozesuak Didaktikaren funtsezko ardatz gisa aztertuko eta bereiziko ditugu.



2. Gizarte eta hezkuntza arloko esku-hartzea: plangintza edo analisia egiteko tresna. Gai honetan, gizarte eta hezkuntza arloko esku-hartzeak egituratzeko tresnak aztertuko eta interpretatuko ditugu, bai hezkuntza formalean bai gizarte hezkuntzan.



3. Curriculumaren garapena– proiektuaren garapena: funtsezko elementuak. Gai honetan, gizarte eta hezkuntza plangintzarako tresnak osatzen dituzten elementu nagusien analisi teoriko eta praktiko sakona egingo dugu.



4. Ebaluazioa. Gai honetan, ebaluazioak programa eta gure esku-hartzea barne hartuko duen gizarte eta hezkuntza testuingurua hobetzeko tresna gisa duen garrantzia azpimarratzen dugu.



5. Berrikuntza. Gai honetan, berrikuntzaren kontzeptua aztertuko dugu eta esku- hartzearen, ebaluazioaren eta berrikuntzaren arteko harreman teoriko eta praktikoa behatuko dugu, gizartearen eskarirako egokitzapena eta etengabeko hobekuntza dinamizatzeko.



MetodologiaToggle Navigation

Erabili beharreko estrategia metodologikoak desberdinak izango dira:

A) artikuluak eta/edo liburuak irakurtzea eta aztertzea

B) azalpen magistral parte-hartzaileak.

C) suposizio profesionalen analisia, metodologia desberdinen bidez.

Etengabe konbinatuko dira banakako lana eta taldekakoa.

Ikasleek askotariko entregagaiak egingo dituzte: irakasgaiaren alderdi zehatzei buruzko dokumentu idatziak, txostenak, taldeko lanak, portafolioak.



Ikasgaiak bere garapenerako eta ikasleen konpetentzien lanketarako behar dituen irakurgaiak, bideoak, irakaslearen azalpenak, ikasleen azalpenak, ikasleen talde lanak... eGelaren bitartez landuko ditugu eta bertan eskuragarri izango ditugu egoerak hala eskatuko balu (COVID-19)

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 30
    • Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 25
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 30
    • Irakasgaiaren azken nota ebaluazio-modu bakoitzean lortutako noten batura izango da, baldin eta proba bakoitzean gutxienez bosteko nota lortzen bada. Lehenengo deialdian (maiatza-ekaina) lortutako kalifikazioak (%): 15

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ebaluazio bideratzen lagunduko duten tresnak honakoak izan daitezke klasera etortzen diren ikasleekin:



• Taldeko lanak

• Lanen, irakurketen aurkezpena

• Banakako lanak

• Praktikak egitea

• Garatu beharreko idatzizko proba non test egon daitekeen

• Ahozko proba eta aurkezpenak



Klasera etortzen ez diren ikasleekin berriz honako ebaluaketa tresnak erabiliko dira:



• Garatu beharreko idatzizko azterketa eta/edo

• Test moduko idatzizko azterketa



EBALUZIOA JARRAIA (formatiboa)



a) Banakako lana/azterketa (3 puntu)

b) Talde lana (3 puntu)

c) Praktika txikiak (2,5 puntu).

d) Moduluaren Diziplinarteko Jarduera, MDJ (1,5 puntu)



Irakasgaia gainditzeko ebaluazioa osatzen duten atal guztiak gainditu behar dira MDJ izan ezik.



Ebaluazio irizpideak:

-Zereginak epean entregatzea

-Idatzizko hizkuntza formala zuzen erabiltzea (ortografia, gramatika, terminologia, APA VII...)

-Informazio garrantzitsua ematea, adierazitako ideiak oinarrituz eta arrazoituz

-Gako etikoak; genero-ikuspegia, gizarte erantzunkizuna erabiltzea lanen edukietan

-Banakako eta taldeko hausnarketak

-Jarrera egokia



AMAIERAKO EBALUAZIOA

Ebaluazio jarraiari uko egin nahi dioten ikasleek idatziz jakinarazi beharko diete irakasleei, lauhilekoaren hasieratik 9 aste igaro baino lehen.



Azken proba egiteko eskubidea aintzatetsia duten ikasleentzat:

Proba teoriko-praktiko orokorra programaren edukiei buruz (oinarrizko agirien irakurketa barne) eta Moduluaren Diziplinarteko Jarduerari buruz (MDJ).

-AIM %15

-Proba teoriko praktikoa %85



OHIKO DEIALDIARI UKO EGITEA

Azkenik, ikasleek ohiko deialdiari uko egin nahi izanez gero, azken frogara ez auzkeztearekin nahikoa izango da. Kasu horretan azken kalifikazioa “ez aurkeztua” izango da.



12.2.- artikulua.- Deialdiari uko - egitea

2.- Etengabeko ebaluazioaren kasuan, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren % 40 baino handiagoa, nahikoa izango da proba horretara ez aurkeztea azken kalifikazioa «aurkezteke» izan dadin. Aldiz, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren % 40a edo hori baino txikiagoa, deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek kasuan kasuko irakasgaiaren irakaskuntza aldia bukatu baino, gutxienez, hilabete lehenago egin beharko dute eskaria. Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.





Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ikasleek ohiko deialdia gainditu ez badute edo horri uko egin badiote, ohiz kanpoko deialdian notaren% 100 lortzeko aukera izango dute, honako hau eginez:



- Amaierako azterketa teoriko-praktikoa% 85

- AIM% 15



Amaierako nota ebaluazio-elementu bakoitzean lortutako noten batura izango da, betiere elementu bakoitzean gutxienez bost nota lortzen badira.



Ebaluazio-irizpideak etengabeko ebaluaziorako adierazitako berberak dira.



Ezohiko deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek uko egiteko ez aurkeztearkin nahiko da



Ebaluazio jarraia, egoerak hala eskatuko balu (COVID-19), eGelaren bitartez egingo da; hau da, bai ebaluazioarako beharrezkoak diren materialak igoz (entregagaiak, praktikak...), baita kalifikazioa eman ere. Azkeneko froga egin behar duten ikasleek eGelaren bitartez egingo dute modu presentzialean egiterik egongo ez balitz

2021-2022 ikasturtean aurrez aurreko eskolak eten behar badira, modulu honen ardura duten irakasleek beharrezko egokitzapenak egingo dituzte MDJren prozesuan, ONLINE egin ahal izateko.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Ikus Moodle plataformako ikastaroan.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Ander-Egg, Ezequiel (1995). Introducción a la planificación. Buenos Aires: Lumen.

Apple, Michael, & Beane, James (2005: 1997). Escuelas democráticas. Madrid: Morata.

Aubert, Adriana, Flecha, Ainhoa, García, Carmen, Flecha, Ramón, Racionero, Sandra (2008). Aprendizaje dialógico en la sociedad de la información. Barcelona: Hipatía.

Etxague, Xabier (Koord.) eta beste (2004). Didaktika Orokorra. Donostia: Erein.

Flecha, R; García, R., & Gómez, A. (2013). Transferencia de tertulias literarias dialógicas a instituciones penitenciarias. Revista de Educación, 360, 140-161.

Freire, Paulo (1997). Pedagogía de la autonomía. Madrid: Siglo XXI.

Parcerisa, Artur (1999). Didáctica en la Educación Social. Enseñar y aprender fuera de la escuela. Barcelona: Graó.

Parcerisa, A., & Forés, A. (2003). Didáctica y educación social ¿una convivencia llena de posibilidades?, Educación social: Revista de intervención socioeducativa, n25, 71-84

Parcerisa, A., Giné, N., Forés, A. (2018). La educación social. Una mirada didáctica. Relación, comunicación y secuencias educativas. GRAÓ

Sevillano García, María Luisa (2005). Didáctica en el siglo XXI: ejes en el aprendizaje y enseñanza de calidad. Madrid: McGraw-Hill.

Subirats, M. (2007). Balones fuera. Octaedro

Wallerstein, I. (2006). European Universalism: The Rhetoric of Power. New Press

Zabalza, MA. (1990). Fundamentación de la Didáctica y del conocimiento didáctico. En A. Medina, y ML, Sevillano (Coords.). Didáctica-adaptación. El curriculum: fundamentación, diseño y evaluación. UNED, 93-224



Gehiago sakontzeko bibliografia

Álvarez Álvarez, Carmen (2015). De la innovación educativa a la transformación social: Teoría y práctica. En Intangible Capital, Vol. 11, Nº. 3, 2015 (Ejemplar dedicado a: De la innovación escolar a la transformación educativa: Teoría y práctica), págs. 285-292
Eusko Jaurlaritza. (2007). Oinarrizko Curriculuma. Gasteiz: Eusko Jaurlaritza. 175/2007 Dekretua.
Gimeno Sacristán, José (Com). (2008). Educar por competencias, ¿qué hay de nuevo? Madrid: Morata.
Hargreaves, Andy (2003) Enseñar en la sociedad del conocimiento. Barcelona: Octaedro.
Llena, A., & Parcerisa, A, (2008). La acción socioeducativa en medio abierto. Barcelona: Graó.
Parcerisa, Artur, Ginés, Nuria, & Fores, Ana (2010). La educación social. Una mirada didáctica. Barcelona: Graó.
Pérez Serrano, Gloria (2004). Pedagogía social-Educación social. Construcción científica e intervención práctica. Madrid: Narcea.
Romans, Merce, Petrus, Antoni y Trilla, Jaume (2000). De profesión educador social. Barcelona: Paidós.
Sevillano García, Maria Luisa (2005) Didáctica en el siglo XXI: ejes en el aprendizaje y enseñanza de calidad. Madrid: McGraw-Hill.
Stenhouse, L. (1987). Investigación y desarrollo del curriculum. Morata
Stoll, Louise, Fink Dean y Earl Lorna (2004): Sobre el aprender y el tiempo que requiere: implicaciones para la escuela. Barcelona: Octaedro.
Zabalza, MA. (1990). La didáctica como perspectiva específica del fenómeno educativo. En A. Medina, y ML, Sevillano (Coords.). Didáctica-adaptación. El curriculum: fundamentación, diseño y evaluación. UNED, 93-224.

Aldizkariak

Aula de innovación educativa, http://aula.grao.com/

Comunicación y cambio social, http://www.hipatiapress.com/hpjournals/index.php/csc
Enseñanza & Teaching, http://campus.usal.es/~revistas_trabajo/index.php/0212-5374/index
Programa Educación en la Red, http://www.educared.net
Red académica y de investigación, http://www.rediris.es/recursos/
RES, Educación Social, www.eduso.net
Revista Educación Social, http://www.peretarres.org/revistaeducacionsocial/
Uztaro https://www.uztaro.eus/
Tantak https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/
Zerbitzuan www.zerbitzuan.net


RES, Educación Social, www.eduso.net

Revista de Curriculum y Formación del profesorado, http://www.ugr.es/~recfpro/

Revista de Educación INCE, www.revistaeducacion.mec.es/

Revista Educación Social, http://www.peretarres.org/revistaeducacionsocial/

Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, http://aufop.com/aufop/revistas/lista/digital

Revista Iberoamericana de Educación, http://www.rieoei.org/index.php

Revistas científicas Hipatia, http://hipatiapress.com/es/scientific-journals/
Zerbitzuan

Web helbideak

DIALNET: http://dialnet.unirioja.es/
DOAJ Directory of Open Access Journals: http://www.doaj.org/

http://nagusia.berritzeguneak.net/es/ Berritzegune nagusia.

http://scholar.google.es/ Google akademikoa.

http://www.coe.int/t/dg4/education Kontseilu Europarra. Hezkuntza.

http://www.comunidadesdeaprendizaje.net/ Ikas Komunitateak.

http://www.dialnet.unirioja.es Eduki zientifikoko artikuluak.

http://www.educacion.es/portada.html Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.

http://www.ehu.es/es/web/biblioteka/datu-baseen-aurkibide-alfabetikoa UPV/EHUko Bibliotekako datu-baseak.

http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/ Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila.

http://www.unesco.org/new/es/education/ UNESCO (Hezkuntza, Zientzia eta Kulturarako Nazio Batuen Erakundea). Hezkuntza.

www.peretarres.org/revistaeducacionsocial/

http://www.ceespv.org/www/index.php?lang=es

http://www.eduso.net/cgcees/

http://aieji.net/

Plataforma Open Access de Revistas Científicas Electrónicas Españolas y Latinoamericanas: www.erevistas.csic.es

•Servicio Editorial de la UPV/EHU: http://www.ehu.es/argitalpenak/index.php?lang=eu&Itemid=578

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • ALONSO SAEZ, ISRAEL
  • DARRETXE URRUTXI, LEIRE
  • KEREXETA BRAZAL, ITZIAR

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

09:00-11:30 (1)

12:00-14:30 (2)

2-14

09:00-11:00 (3)

15-15

09:00-11:30 (4)

12:00-14:30 (5)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S05G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 0S05G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)
  • 0S05G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (3)

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-14

11:30-13:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S05G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

09:00-11:30 (1)

12:00-14:30 (2)

2-2

12:00-14:00 (3)

3-3

09:00-11:00 (4)

4-5

12:00-14:00 (5)

6-7

09:00-11:00 (6)

8-8

12:00-14:00 (7)

9-10

09:00-11:00 (8)

11-11

12:00-14:00 (9)

12-14

09:00-11:00 (10)

15-15

09:00-11:30 (11)

12:00-14:30 (12)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (3)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (4)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (5)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (6)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (7)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (8)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (9)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (10)

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

09:00-11:00 (1)

3-3

12:00-14:00 (2)

4-5

09:00-11:00 (3)

6-7

12:00-14:00 (4)

8-8

09:00-11:00 (5)

9-10

12:00-14:00 (6)

11-11

09:00-11:00 (7)

12-14

12:00-14:00 (8)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (3)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (4)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (5)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (6)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (7)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (8)

31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

09:00-11:00 (1)

3-3

11:30-13:30 (2)

4-5

09:00-11:00 (3)

6-7

11:30-13:30 (4)

8-8

09:00-11:00 (5)

9-10

11:30-13:30 (6)

11-11

09:00-11:00 (7)

12-14

11:30-13:30 (8)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 1S08G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (3)
  • 1S07G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (4)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (5)
  • 1S07G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (6)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (7)
  • 1S08G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (8)