XSL Content
Education for Coexistence
- Centre
- Faculty of Psychology
- Degree
- Bachelor`s Degree in Psychology
- Academic course
- 2023/24
- Academic year
- X
- No. of credits
- 4.5
- Languages
- Spanish
- Basque
TeachingToggle Navigation
Study type | Hours of face-to-face teaching | Hours of non classroom-based work by the student |
---|---|---|
Lecture-based | 24 | 36 |
Seminar | 2 | 3 |
Applied classroom-based groups | 5 | 7.5 |
Applied computer-based groups | 5 | 7.5 |
Workshop | 9 | 13.5 |
Teaching guideToggle Navigation
AimsToggle Navigation
Bizikidetzarako Hezkuntzaren (BH) oinarri teorikoak ezagutzea.
Bakerako Hezkuntzak eta Gatazken Ebazpenak eskolan esku hartzeko esparru gisa duten garrantzia ezagutzea.
Bakerako Hezkuntzaren eta Gatazken Ebazpenaren helburu eta lerro orokorrak ezagutzea, bai eta horietan parte hartzen duten agenteak eta eskolako testuinguruan dituzten oinarri psikopedagogikoak ere.
Bizikidetzari buruzko esku hartzeen eskaerak identifikatzeko gai izatea, eskolako testuinguruan.
Bizikidetza ebaluatzeko tresnak erabiltzeko gai izatea, eskolako testuinguruan.
Esku hartzeko estrategiak diseinatzeko, aplikatzeko eta ebaluatzeko gaitasuna eskuratzea, eskolako bizikidetzarako gaitasunak eskuratze aldera.
Lanbide anitzeko taldeetan lan egiteko gai izatea.
Idatzizko nahiz ahozko txosten teknikoak egiteko gai izatea.
Psikologoak eskolaren arloan dituen funtzioak eta ardura etikoak ezagutzea.
Bizikidetzarako Hezkuntzari buruzko dokumentazio-iturriak erabiltzeko gai izatea, eta informazioa eskuratzeko behar diren estrategiak menderatzen direla erakustea.
TemaryToggle Navigation
Introducción: la convivencia en el ámbito educativo
Educación para la paz (epp) como marco para la intervención tendente a fomentar la
El papel del contexto escolar en el proceso de educar para la paz.
Programas de intervención tendentes a educar para la paz en el ámbito escolar.
Programas de educación en resolución de conflictos
Programa de mediación entre iguales.
Estrategias para el manejo de la convivencia en el aula.
La disciplina: herramienta para educar la convivencia
Prevención e intervención en el acoso escolar.
MethodologyToggle Navigation
LEHEN ZATIA
Ikasgaiaren lehen zatia Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza delako irakaskuntza metodologia aktiboaren bitartez landuko da batez ere.
BIGARREN ZATIA
Ikasgaiaren bigarren zatia Kasuetan Oinarritutako Ikaskuntza delako irakaskuntza metodologia aktiboaren bitartez landuko da batez ere.
Assessment systemsToggle Navigation
Irakaskuntza-Metodologia aktiboen prozesuan parte hartu duten ikasleen kalifikazioa bi ebaluazio-motaren araberakoa izango da. Batetik, ikasle-taldeek egindako lanak bilduko dituen Paper-zorroa erabiliko da eta, bestetik, behaketa. Ebaluazio-mota horiek aukeratu dira bat datozelako Bakerako Hezkuntzaren printzipioekin.
Ikasle ez presentzialen ezagutzak eta gaitasunak azterketa baten bitartez ebaluatuko dira. Azterketak 10 galdera labur izango ditu eta gainditu ahal izateko horien erdiari gutxienez erantzun beharko zaio ondo. EZ DA GAINDITUKO BALDIN ETA AZTERKETAN HIRU ORTOGRAFIA-AKATS BAINO GEHIAGO AGERTZEN BADIRA.
IRAKASGAI HONETAN IKASLEAK AZTERKETA DEIALDIARI UKO EGITEKO ESKARIA AURKEZTU AHAL IZANGO DU FAKULTATEKO IDAZKARITZA OROKORREAN. HORRETARAKO, IRAKASLEARI ZUZENDUTAKO ESKARIA EGIN BEHARKO DU. ESKARIA AURKEZTEKO EPEA AZTERKETA ALDI OFIZIALA HASI BAINO HAMAR EGUN LEHENAGO AMAITUKO DA.
Compulsory materialsToggle Navigation
Alzate, R. eta Community Boards (2000). Resolución de conflicto: programa para Bachillerato y Secundaria. Bilbo: Mensajero.
Jares, X. (2005): Educación para la paz. Su teoría y su práctica. Popular: Madril.
Reizabal L., (2007): Bakearen eta gerraren inguruko ikusmoldeen garapena. In L. Reizabal (arg.), “Gizarte-ezagutzaren garapena nerabezarora arte”, 349-367, Bilbo: UEU.
Reizabal L., (2007): Esku-hartzea eta gizarte-ezagutzaren garapena. In L. Reizabal (arg.), “Gizarte-ezagutzaren garapena nerabezarora arte”, 459-480. Bilbo: UEU.
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
Alzate, R. (1997). Resolución de conflictos en la escuela. Innovación educativa, 7, 107-122.
Alzate, R. (2000). Conflicto y Escuela. Letras de Deusto, 30, 15-30.
Alzate, R. eta Community Boards (2000). Resolución de conflicto: programa para Bachillerato y Secundaria. Bilbo: Mensajero.
Jares, X. (2005): Educación para la paz. Su teoría y su práctica. Popular: Madril.
Reizabal L., (2007): Bakearen eta gerraren inguruko ikusmoldeen garapena. In L. Reizabal (arg.), “Gizarte-ezagutzaren garapena nerabezarora arte”, 349-367, Bilbo: UEU.
Reizabal L., (2007): Esku-hartzea eta gizarte-ezagutzaren garapena. In L. Reizabal (arg.), “Gizarte-ezagutzaren garapena nerabezarora arte”, 459-480. Bilbo: UEU.
In-depth bibliography
CEIP Los Pinos de Bicorp (Valencia) (2009), 'El respeto es la base de la convivencia”. Bideoa. Iturria: http://www.youtube.com/watch?v=0VJFxQHvyfQ. Premio 2009 de la Comunitat Valenciana.
Jares, X. (2008): Pedagogía de la convivencia, Bartzelona: Grao. Liburuaren aurkezpena, hemen aurki daiteke: http://tv.uvigo.es/video/52760.
Lederach, J.P. (1984): Educación para la paz. Bartzelona: Fontamara.
Reizabal, L. (1995): Bakearen Dimentsio Kulturala Euskal Herriko Uste Sistema eta Pertzepzioetan. Bilbo: EHU.
Reizabal L., (2007): Esku-hartzea gizarte-ezagutzaren garapenean. In L. Reizabal (arg.), “Gizarte-ezagutzaren garapena nerabezarora arte”, 459-464, Bilbo: UEU.
Reizabal, L. eta Acha, J. (2012): Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea, Bilbo: UEU.
Journals
Journal of Peace Research
Journal of conflict resolution
Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation
- CORRES MEDRANO, IRUNE
- PASCUAL JIMENO, AITZIBER
- PASCUAL SAGASTIZABAL, EIDER
GroupsToggle Navigation
01 Teórico (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 | ||||
2-2 | 09:00-11:00 | ||||
3-3 | 09:00-11:00 | ||||
4-4 | 09:00-11:00 | ||||
5-5 | 09:00-11:00 | ||||
6-6 | 09:00-11:00 | ||||
7-7 | 11:00-13:00 | ||||
8-8 | 11:00-13:00 | ||||
9-9 | 10:00-13:00 | ||||
10-10 | 10:00-13:00 | ||||
11-11 | 09:00-11:00 |
Teaching staff
Classroom(s)
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
01 Seminar-2 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
8-8 | 14:00-15:00 | ||||
12-12 | 09:00-10:00 |
Teaching staff
Classroom(s)
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
01 Seminar-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
8-8 | 10:00-11:00 | ||||
12-12 | 10:00-11:00 |
Teaching staff
Classroom(s)
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
01 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 11:00-13:00 | ||||
2-2 | 11:00-13:00 | ||||
3-3 | 12:00-13:00 |
Teaching staff
Classroom(s)
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
01 Applied computer-based groups-2 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
7-7 | 13:00-15:00 | ||||
8-8 | 13:00-14:00 | ||||
9-9 | 09:00-10:00 | ||||
10-10 | 13:00-14:00 |
Teaching staff
Classroom(s)
- FAK 2.5 B ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 2.4 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
01 Applied computer-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
7-7 | 09:00-11:00 | ||||
8-8 | 09:00-10:00 | ||||
9-9 | 14:00-15:00 | ||||
10-10 | 09:00-10:00 |
Teaching staff
Classroom(s)
- FAK 2.4 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
01 Workshop-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 11:00-12:00 | ||||
4-4 | 11:00-13:00 | ||||
5-5 | 11:00-13:00 | ||||
6-6 | 11:00-13:00 | ||||
11-11 | 11:00-13:00 |
Teaching staff
Classroom(s)
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
- 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 15:30-17:30 | ||||
2-2 | 15:30-17:30 | ||||
3-3 | 15:30-17:30 | ||||
4-4 | 15:30-17:30 | ||||
5-5 | 15:30-17:30 | ||||
6-6 | 15:30-17:30 | ||||
7-7 | 15:30-17:30 | ||||
8-8 | 15:30-17:30 | ||||
9-9 | 16:30-19:30 | ||||
10-10 | 15:30-18:30 | ||||
11-11 | 15:30-17:30 |
Teaching staff
Classroom(s)
- FAK 1.1 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.1 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
31 Seminar-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
8-8 | 18:30-19:30 | ||||
12-12 | 15:30-16:30 |
Teaching staff
Classroom(s)
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
31 Seminar-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
8-8 | 13:00-14:00 | ||||
12-12 | 16:30-17:30 |
Teaching staff
Classroom(s)
- FAK 0.1 B - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 17:30-19:30 | ||||
2-2 | 17:30-19:30 | ||||
3-3 | 18:30-19:30 |
Teaching staff
Classroom(s)
- FAK 1.1 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.1 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
31 Applied computer-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
8-8 | 17:30-18:30 | ||||
9-9 | 15:30-16:30 | ||||
10-10 | 18:30-19:30 |
Teaching staff
Classroom(s)
- FAK 2.5 A ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 2.4 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
31 Applied computer-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
7-7 | 13:00-15:00 | ||||
8-8 | 14:00-15:00 | ||||
9-9 | 19:30-20:30 | ||||
10-10 | 14:30-15:30 |
Teaching staff
Classroom(s)
- FAK 2.5 B ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 2.5 A ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 2.5 B ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
31 Workshop-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 17:30-18:30 | ||||
4-4 | 17:30-19:30 | ||||
5-5 | 17:30-19:30 | ||||
6-6 | 17:30-19:30 | ||||
11-11 | 17:30-19:30 |
Teaching staff
Classroom(s)
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
- FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA