XSL Content

Education for Coexistence

Centre
Faculty of Psychology
Degree
Bachelor`s Degree in Psychology
Academic course
2023/24
Academic year
X
No. of credits
4.5
Languages
Spanish
Basque

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based2436
Seminar23
Applied classroom-based groups57.5
Applied computer-based groups57.5
Workshop913.5

Teaching guideToggle Navigation

AimsToggle Navigation

Bizikidetzarako Hezkuntzaren (BH) oinarri teorikoak ezagutzea.

Bakerako Hezkuntzak eta Gatazken Ebazpenak eskolan esku hartzeko esparru gisa duten garrantzia ezagutzea.

Bakerako Hezkuntzaren eta Gatazken Ebazpenaren helburu eta lerro orokorrak ezagutzea, bai eta horietan parte hartzen duten agenteak eta eskolako testuinguruan dituzten oinarri psikopedagogikoak ere.

Bizikidetzari buruzko esku hartzeen eskaerak identifikatzeko gai izatea, eskolako testuinguruan.

Bizikidetza ebaluatzeko tresnak erabiltzeko gai izatea, eskolako testuinguruan.

Esku hartzeko estrategiak diseinatzeko, aplikatzeko eta ebaluatzeko gaitasuna eskuratzea, eskolako bizikidetzarako gaitasunak eskuratze aldera.

Lanbide anitzeko taldeetan lan egiteko gai izatea.

Idatzizko nahiz ahozko txosten teknikoak egiteko gai izatea.

Psikologoak eskolaren arloan dituen funtzioak eta ardura etikoak ezagutzea.

Bizikidetzarako Hezkuntzari buruzko dokumentazio-iturriak erabiltzeko gai izatea, eta informazioa eskuratzeko behar diren estrategiak menderatzen direla erakustea.

TemaryToggle Navigation

Introducción: la convivencia en el ámbito educativo

Educación para la paz (epp) como marco para la intervención tendente a fomentar la

El papel del contexto escolar en el proceso de educar para la paz.

Programas de intervención tendentes a educar para la paz en el ámbito escolar.

Programas de educación en resolución de conflictos

Programa de mediación entre iguales.

Estrategias para el manejo de la convivencia en el aula.

La disciplina: herramienta para educar la convivencia

Prevención e intervención en el acoso escolar.

MethodologyToggle Navigation

LEHEN ZATIA



Ikasgaiaren lehen zatia Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza delako irakaskuntza metodologia aktiboaren bitartez landuko da batez ere.



BIGARREN ZATIA



Ikasgaiaren bigarren zatia Kasuetan Oinarritutako Ikaskuntza delako irakaskuntza metodologia aktiboaren bitartez landuko da batez ere.

Assessment systemsToggle Navigation

Irakaskuntza-Metodologia aktiboen prozesuan parte hartu duten ikasleen kalifikazioa bi ebaluazio-motaren araberakoa izango da. Batetik, ikasle-taldeek egindako lanak bilduko dituen Paper-zorroa erabiliko da eta, bestetik, behaketa. Ebaluazio-mota horiek aukeratu dira bat datozelako Bakerako Hezkuntzaren printzipioekin.

Ikasle ez presentzialen ezagutzak eta gaitasunak azterketa baten bitartez ebaluatuko dira. Azterketak 10 galdera labur izango ditu eta gainditu ahal izateko horien erdiari gutxienez erantzun beharko zaio ondo. EZ DA GAINDITUKO BALDIN ETA AZTERKETAN HIRU ORTOGRAFIA-AKATS BAINO GEHIAGO AGERTZEN BADIRA.





IRAKASGAI HONETAN IKASLEAK AZTERKETA DEIALDIARI UKO EGITEKO ESKARIA AURKEZTU AHAL IZANGO DU FAKULTATEKO IDAZKARITZA OROKORREAN. HORRETARAKO, IRAKASLEARI ZUZENDUTAKO ESKARIA EGIN BEHARKO DU. ESKARIA AURKEZTEKO EPEA AZTERKETA ALDI OFIZIALA HASI BAINO HAMAR EGUN LEHENAGO AMAITUKO DA.



Compulsory materialsToggle Navigation

Alzate, R. eta Community Boards (2000). Resolución de conflicto: programa para Bachillerato y Secundaria. Bilbo: Mensajero.
Jares, X. (2005): Educación para la paz. Su teoría y su práctica. Popular: Madril.
Reizabal L., (2007): Bakearen eta gerraren inguruko ikusmoldeen garapena. In L. Reizabal (arg.), “Gizarte-ezagutzaren garapena nerabezarora arte”, 349-367, Bilbo: UEU.
Reizabal L., (2007): Esku-hartzea eta gizarte-ezagutzaren garapena. In L. Reizabal (arg.), “Gizarte-ezagutzaren garapena nerabezarora arte”, 459-480. Bilbo: UEU.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

Alzate, R. (1997). Resolución de conflictos en la escuela. Innovación educativa, 7, 107-122.

Alzate, R. (2000). Conflicto y Escuela. Letras de Deusto, 30, 15-30.

Alzate, R. eta Community Boards (2000). Resolución de conflicto: programa para Bachillerato y Secundaria. Bilbo: Mensajero.

Jares, X. (2005): Educación para la paz. Su teoría y su práctica. Popular: Madril.

Reizabal L., (2007): Bakearen eta gerraren inguruko ikusmoldeen garapena. In L. Reizabal (arg.), “Gizarte-ezagutzaren garapena nerabezarora arte”, 349-367, Bilbo: UEU.

Reizabal L., (2007): Esku-hartzea eta gizarte-ezagutzaren garapena. In L. Reizabal (arg.), “Gizarte-ezagutzaren garapena nerabezarora arte”, 459-480. Bilbo: UEU.



In-depth bibliography

CEIP Los Pinos de Bicorp (Valencia) (2009), 'El respeto es la base de la convivencia”. Bideoa. Iturria: http://www.youtube.com/watch?v=0VJFxQHvyfQ. Premio 2009 de la Comunitat Valenciana.
Jares, X. (2008): Pedagogía de la convivencia, Bartzelona: Grao. Liburuaren aurkezpena, hemen aurki daiteke: http://tv.uvigo.es/video/52760.
Lederach, J.P. (1984): Educación para la paz. Bartzelona: Fontamara.
Reizabal, L. (1995): Bakearen Dimentsio Kulturala Euskal Herriko Uste Sistema eta Pertzepzioetan. Bilbo: EHU.
Reizabal L., (2007): Esku-hartzea gizarte-ezagutzaren garapenean. In L. Reizabal (arg.), “Gizarte-ezagutzaren garapena nerabezarora arte”, 459-464, Bilbo: UEU.
Reizabal, L. eta Acha, J. (2012): Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea, Bilbo: UEU.

Journals

Journal of Peace Research
Journal of conflict resolution

Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation

  • CORRES MEDRANO, IRUNE
  • PASCUAL JIMENO, AITZIBER
  • PASCUAL SAGASTIZABAL, EIDER

GroupsToggle Navigation

01 Teórico (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

09:00-11:00

2-2

09:00-11:00

3-3

09:00-11:00

4-4

09:00-11:00

5-5

09:00-11:00

6-6

09:00-11:00

7-7

11:00-13:00

8-8

11:00-13:00

9-9

10:00-13:00

10-10

10:00-13:00

11-11

09:00-11:00

Teaching staff

Classroom(s)

  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA

01 Seminar-2 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
8-8

14:00-15:00

12-12

09:00-10:00

Teaching staff

Classroom(s)

  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA

01 Seminar-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
8-8

10:00-11:00

12-12

10:00-11:00

Teaching staff

Classroom(s)

  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA

01 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

11:00-13:00

2-2

11:00-13:00

3-3

12:00-13:00

Teaching staff

Classroom(s)

  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA

01 Applied computer-based groups-2 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
7-7

13:00-15:00

8-8

13:00-14:00

9-9

09:00-10:00

10-10

13:00-14:00

Teaching staff

Classroom(s)

  • FAK 2.5 B ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 2.4 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA

01 Applied computer-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
7-7

09:00-11:00

8-8

09:00-10:00

9-9

14:00-15:00

10-10

09:00-10:00

Teaching staff

Classroom(s)

  • FAK 2.4 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA

01 Workshop-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
3-3

11:00-12:00

4-4

11:00-13:00

5-5

11:00-13:00

6-6

11:00-13:00

11-11

11:00-13:00

Teaching staff

Classroom(s)

  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA
  • 3.3 AULA NORMAL - CENTRO IGNACIO MARIA BARRIOLA

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

15:30-17:30

2-2

15:30-17:30

3-3

15:30-17:30

4-4

15:30-17:30

5-5

15:30-17:30

6-6

15:30-17:30

7-7

15:30-17:30

8-8

15:30-17:30

9-9

16:30-19:30

10-10

15:30-18:30

11-11

15:30-17:30

Teaching staff

Classroom(s)

  • FAK 1.1 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.1 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA

31 Seminar-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
8-8

18:30-19:30

12-12

15:30-16:30

Teaching staff

Classroom(s)

  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA

31 Seminar-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
8-8

13:00-14:00

12-12

16:30-17:30

Teaching staff

Classroom(s)

  • FAK 0.1 B - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

17:30-19:30

2-2

17:30-19:30

3-3

18:30-19:30

Teaching staff

Classroom(s)

  • FAK 1.1 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.1 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA

31 Applied computer-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
8-8

17:30-18:30

9-9

15:30-16:30

10-10

18:30-19:30

Teaching staff

Classroom(s)

  • FAK 2.5 A ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 2.4 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 0.2 ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA

31 Applied computer-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
7-7

13:00-15:00

8-8

14:00-15:00

9-9

19:30-20:30

10-10

14:30-15:30

Teaching staff

Classroom(s)

  • FAK 2.5 B ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 2.5 A ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 2.5 B ORD - FACULTAD DE PSICOLOGIA

31 Workshop-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
3-3

17:30-18:30

4-4

17:30-19:30

5-5

17:30-19:30

6-6

17:30-19:30

11-11

17:30-19:30

Teaching staff

Classroom(s)

  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA
  • FAK 1.2 - FACULTAD DE PSICOLOGIA