Ruta de navegación

Contenido de XSL

Didáctica de la Lengua Inglesa II26483

Centro
Facultad de Educación, Filosofía y Antropología
Titulación
Doble Grado en Educación Primaria y Educación Infantil
Curso académico
2023/24
Curso
5
Nº Créditos
6
Código
26483

DocenciaAlternar navegación

Distribución de horas por tipo de enseñanza
Tipo de docenciaHoras de docencia presencialHoras de actividad no presencial del alumno/a
Magistral1218
P. de Aula4872

Guía docenteAlternar navegación

Descripción y Contextualización de la AsignaturaAlternar navegación

Ingelesaren Didaktika II irakasgaia, Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntza graduetako Atzerriko Hizkuntza Minor edo aipamen bateratuaren bost irakasgaietako bat da.

Irakasgaiak Minorreko beste lauekin batera multzo osagarri eta bateragarria osatuko du, baita urtean zehar burutuko diren hainbat egitasmoetarako egitarau bateratua izan.

Irakasgai honek ingelesaren irakaskuntzak Euskal Autonomi Elkargoaren Hezkuntza sisteman duen kokapenari eskainiko dio arreta bereziki, L3ren irakaskuntza ikuspegi eleaniztun bateratu batetik landuz eta egungo curriculum ofizialaren marko pedagogikoan sakonduz. Hartara, hizkuntzaren didaktikaren inguruan (atzerriko hizkuntzarena zein euskara/gaztelaniarena) graduan zehar ikasitakoak abiapuntutzat hartuko dira.

Irakasgaiaren irakaskuntza (bai eta beste lau irakasgaiena ere) ingelesez izango da, Minoraren amaieran C1 maila erdiesteko helburuarekin eta ikasleek ahozko eta idatzizko komunikazio konpetentzia ahalik eta sendoena garatu dezaten kalitatezko komunikazioa bermatuko duten irakas- estrategiak baliatuko dira.



Competencias/ Resultados de aprendizaje de la asignaturaAlternar navegación

• Atzerriko hizkuntzaren irakaskuntzak Euskal Herrian duen egoerari buruzko informatutako iritzia garatzea eta hori formalki eta errespetuz argudiatzea ahozko eztabaidatan zein idazlanetan.



• Norberaren eta besteen irakaskuntza saioak era kritikoan eta dialogikoan aztertzea landutako printzipio teorikoen eta curriculum eskakizunen argira. Horrekin batera, eratorritako hobekuntza proposamenak ahoz zein idatziz egitea eta norberaren irakasle profilerako ondorio idatziak ateratzea.



• Taldean atzerriko hizkuntzaren irakaskuntza saioak eta sekuentzia didaktiko egokiak sortzea eta gelan praktikara eraginkortasunez aurrera eramatea, landutako oinarri metodologikoei eta curriculum eskakizunei erantzunez, kooperazioan arituz eta sormena eta ekimena erakutsiz.





Contenidos teórico-prácticosAlternar navegación

Ikasgaian landuko diren gaiak honakoak dira:

•Euskal hezkuntza eleaniztunaren eredua: bilakaera historikoa eta gaur egungo egoera.

•Konpetentzien hezkuntza eleaniztuna euskal curriculum ofizialean:

-Funtsezko konpetentziak atzerriko hizkuntzaren irakaskuntzan.

-Hizkuntzaren trataera integrala eta integratua.

-Beste arloen irakaskuntza atzerriko hizkuntzaren bidez. (CLIL)

-"Translanguaging" pedagogikoa atzerriko hizkuntzaren irakaskuntzan.



•Saio didaktikoen diseinua, praktikan jartzea eta norberaren eta ikaskideen jardunaren azterketa kritikoa.

•Ikasmaterialen azterketa kritikoa eta unitate didaktikoen diseinua egungo curriculumaren arabera: oinarri metodologikoak, sekuentziaren egituraketa eta deskripzio kurrikularraren zehaztapena.









MetodologíaAlternar navegación

Ikasgai honetan metodologia aktiboak lehenetsiko dira. Ikasleek, haien esperientzietatik eta aurrezagutzetatik abiatuta,artikulu akademikoak, hezkuntzari loturiko bestelako informazio iturriak eta irakaslearen azalpenak baliatuko dituzte ataza askotarikoak elkarrekintzan zein bakarka aurrera eramateko, ezagutza berriak eraikitzeko asmoz. Besteak beste honako jarduera motak egingo dira:

• Artikulu akademiko eta dokumentu pedagogikoen gaineko bakarkako eta talde txikiko lana, ahozkoa zein idatzizkoa, irakaslearen azalpenek osatuta.

• Taldeko elkarrizketak, eztabaidak eta debateak.

• Gelako egoera errealen eta baliabide didaktikoen azterketa kritikoa.

• Jarduera didaktikoen simulazioak eta haien gaineko hausnarketa

• Bakarkako irakurketa lanak eta idazlanak

- MDP (Multi Subject Didactic Project) izeneko disziplinarteko proiektua:

.- Saioen diseinua,ikaskideen aurrean simulatzea eta ondoren haurrekin aurrera eramatea,

saioen behaketa, hausnarketa kritikoa eta hobekuntza.

.- Sekuentzia didaktiko baten diseinua.

Sistemas de evaluaciónAlternar navegación

  • Sistema de Evaluación Continua
  • Sistema de Evaluación Final
  • Herramientas y porcentajes de calificación:
    • Prueba escrita a desarrollar (%): 30
    • Realización de prácticas (ejercicios, casos o problemas) (%): 10
    • Trabajos individuales (%): 10
    • Trabajos en equipo (resolución de problemas, diseño de proyectos) (%): 40
    • Gelako partehartze aktiboa eta kolaboratzailea (%): 10

Convocatoria Ordinaria: Orientaciones y RenunciaAlternar navegación

KLASERA DATOZEN IKASLEAK

Klasera erregulartasunez (gutxienez %80) datozen ikasleak ebaluazio mistoaren bidez kalifikatuko dira.

Hauek dira zehazki ebaluaziorako baliatuko diren jarduerak:

• Ongoing assessment: Attendance, active contribution in class activities and required oral and written individual assignments. (30%)

• 1st part Exam: Essay about a given situation related to the Basque Country’s multilingual education system. (30%)

• Group tasks: Multisubject Didactic Project (MDP). Creating a lesson; lesson simulation; real lesson with children; designing final teaching sequence including curriculum description. Oral and written reflection all through the process. (40%)



Kalifikazio tresnetako atal guztietan gutxieneko gaitasun maila eman beharko da irakasgaia gaindintzeko.

Jarduera guztietan azaldutako ingeles-maila ere ebaluaziorako ebidentzia izango da.



KLASERA EZ DATOZEN IKASLEAK

Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, 18 asteko epea izango du urteko irakasgaien kasuan, ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin bat ikasturtea hasten denetik kontatzen hasita.



Eskolara ez datozen ikasleak honakoen bidez ebaluatuko dira:

1.-Written individual assignements for each module of the course. 30%

2.- Exam: Essay about a given situation related to the Basque Country’s multilingual education system. 30%

3.- Multisubject Didactic Project: critical analysis of lessons, own lesson delivery videotaped and reflection, didactic sequence design, written document and oral presentation. 40%



Kalifikazio tresnetako atal guztietan gutxieneko gaitasun maila eman beharko da irakasgaia gaindintzeko.

Jarduera guztietan azaldutako ingeles-maila ere ebaluaziorako ebidentzia izango da.



Ohiko deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek idatziz jakinarazi behar diote irakasleari azterketen epe ofiziala hasi baino hamar egun lehenago gutxienez.



Convocatoria Extraordinaria: Orientaciones y RenunciaAlternar navegación

Ezohiko deialdia gainditzeko, ikasleek ohiko deialdian egin/gainditu gabeko lanak aurkeztu beharko dituzte.



Ohiko deialdiari uko egin dioten ikasleak honakoen bidez ebaluatuko dira:

1.- banakako idatzizko lan derrigorrezkoak.

2.- MDP: Saioen bideoen gaineko idatzizko hausnarketa, sekuentzia didaktikoaren diseinua, idatziz, eta haren ahozko aurkezpena.

3. Idatziko azterketa.



Ez ohiko deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek azterketara ez aurkeztearekin nahikoa izango dute.

Materiales de uso obligatorioAlternar navegación

Irakasleak e-gelaren bidez eskainitako oinarrizko dokumentazioa.
Liburutegiko eta Internet bidezko informazio iturriak.

BibliografíaAlternar navegación

Bibliografía básica

Haur Hezkuntzako curriculum Dekretua

Oinarrizko Hezkuntzarako curriculum Dekretua



Cenoz, J., & Gorter, D. (2013). Towards a plurilingual approach in English language teaching: Softening the boundaries between languages. Tesol Quarterly, 47(3), 591-599.



Cummins, J. (2008). Teaching for transfer: Challenging the two solitudes assumption in bilingual education. Encyclopedia of language and education, 5, 65-75.



Elorza, I. (2013): Materials development for multilingual education. in C. Chapelle (ed.): The Encyclopedia of Applied Linguistics. UK, Wiley-Blackwell.



Gibbons, P. (2002) Scaffolding Language, Scaffolding Learning : Teaching Second Language Learners in the Mainstream Classroom. London: Heinemann.



Ioannou-Georgiou, S. Pavlou (eds). 2011: Guidelines for CLIL Implementation in Primary and Pre-primary Education. European Commission Brussels.



Gibbons, P. (2002) Scaffolding Language, Scaffolding Learning : Teaching Second Language Learners in the Mainstream Classroom. London: Heinemann.





Sitografia

Hezkuntza Sailaren baliabideak curriculumaren berriztapenaren inguruan.



DREAM Research Group (2018): Let’s make the most out of multilingualism https://www.youtube.com/watch?v=vg8i2UHAf8s







Bibliografía de profundización

Ball, Philip; Kelly, Keith; Clegg, John (2015): Putting CLIL into practice. Oxford University Press


Ellis, G., Brewster, J. (2014): Tell it Again!The Storytelling Handbook for Primary English Language Teachers. British Council. Available on-line: www.teachingenglish.org.uk Ellis, G. Brewster,