Comunicación en Euskera: Ingeniería27339
- Centro
- Escuela de Ingeniería de Bilbao
- Titulación
- Grado en Ingeniería en Tecnología de Telecomunicación
- Curso académico
- 2023/24
- Curso
- 4
- Nº Créditos
- 6
- Idiomas
- Euskera
- Código
- 27339
DocenciaAlternar navegación
Guía docenteAlternar navegación
Descripción y Contextualización de la AsignaturaAlternar navegación
ESTA GUÍA ESTÁ EN EUSKERA PORQUE LA ASIGNATURA SE IMPARTE SOLO EN EUSKERA.
"Komunikazioa Euskaraz: Ingeniaritza" (aurrerantzean KE) ikasgaia euskaraz bakarrik eskaintzen da; izan ere, Europako Goi Mailako Hezkuntza Esparruan 1998an proposatutako Bolognia prozesuko plan berriarekin batera ezarri zen, Euskararen Plan Gidariaren babespean.
KE ikasgaia graduko 4. urtean ematen da. Bigarren lauhilekoan eskaintzen den KE ikasgaia eta lehen lauhilekoan eskaintzen den Euskararen Arauak eta Erabilerak (aurrerantzean EAE) ikasgaia elkarren osagarriak direla esan daiteke; izan ere, lehenengo lauhilekoan (EAE) gehienbat euskarazko idatzizko komunikazioa lantzen da eta, bigarren lauhilekoan (KE) euskarazko ahozko komunikazioa.
KE egiteko ez da ezinbestean EAE egin behar, nahiz eta komenigarria izan; izan ere, batzuetan EAEko gauza batzuei erreferentzia egin behar zaie, oso azaletik bada ere. Bestalde, KEn matrikulatzeko euskararen gaitasun-agiririk eskatzen ez bada ere, gutxieneko maila bat izan behar da: euskaraz ulertu eta hitz egiteko gai izan behar da, eta hizkuntzari berari dagozkion arau gramatikalak menderatu behar dira. Esan daiteke EGA bidean aritzeko gaitasuna izan behar dela.
Euskararen egungo egoera soziolinguistikoa kontuan hartuta, ikasgai hau beharrezkoa da, euskara batuaren hiztun-komunitatea sortua dela esan badaiteke ere, alde batetik, euskara batuaren ezarpena oraindik ere prozesuan dagoelako eta, bestetik, euskara berezitua sortze- eta garatze-bidean dagoelako (hain zuzen ere, horrexegatik planteatzen dira ikasgaiok Euskararen Plan Gidarian). Bi prozesu hauek paraleloan joateak eskatzen du ondo bereiztea zein irizpide linguistiko diren baliagarri erabilera orokorrerako eta zein erabilera berezituetarako.
Horretaz gain, baliagarria eta lagungarria izango da ikaslearentzat gradu amaierako lana zuzen eta egoki idatzi eta aurkezteko. Baita aurrean duen lan-bizitzarako ere. Arlo teknikoetako ikasleak ezinbestekoa izango du hizkuntza, hala idatzizkoa nola ahozkoa, lan-munduan nahiz ikerketan. Gradua amaitu ondorengo ibilbidean, eguneroko jarduna izango du txostenak idaztea eta aurkeztea, proiektuak proposatu, garatu eta aurkeztea, lankide eta bezeroekin harremanak izatea, etab. Horretarako, beharrezkoa da hizkuntza egoki erabiltzea eta arloko hizkera menderatzea. Hala, arlo teknikoetako euskararen egoeraren azterketa, horren garapenean egin beharreko urratsak eta hori zuzen eta egoki
erabiltzeko baliabideak lantzen dira irakasgai honetan. Horretaz gain, arreta berezia jartzen zaie hizkera zientifiko-teknikoan sortzen diren arazo jakin batzuei.
Competencias/ Resultados de aprendizaje de la asignaturaAlternar navegación
GAITASUN ESPEZIFIKOAK. Ikasgai honetan hautazko ikasgaien berariazko gaitasunetatik ondoko hauek landuko dira:
M07OP1 - Informazioa bilatzea eta hautatzea, ahoz edo idatziz komunikatzea, txosten eta proiektuak idaztea, dokumentazioa kudeatzea.
M07OP2 - Euskararen erabilera sustatzea komunikazio teknikorako hizkuntza gisa, kontsulta linguistikoetarako tresnen erabilerarako trebetasuna.
IRAKASGAIAREKIN LOTUTA DAUDEN GRADUKO GAITASUNAK:
Irakasgai honetan Telekomunikazioko Teknologiako Ingeniaritza Graduan aurreikusten diren honako gaitasun orokorrak izango dira jo-puntuan:
1. G. Arazoak konpontzeko gaitasuna, ekimenez, erabakiak hartuta, sormena erabilita, arrazoiketa kritikoaz, eta Telekomunikazioetako Ingeniari Teknikoaren ezaguerak, trebetasunak eta abileziak komunikatzeko eta transmititzeko gaitasuna, haren jardueraren erantzukizun etikoa eta profesionala ulertuta.
2. G. Diziplina anitzeko talde batean eta hizkuntza anitzeko ingurune batean lan egiteko eta telekomunikazioei eta elektronikari lotutako jakintzak, prozedurak, emaitzak eta ideiak idatziz zein ahoz komunikatzeko gaitasuna.
7. G. Telekomunikazio-ingeniaritzaren arloko proiektuak idazteko, garatzeko eta sinatzeko gaitasuna.
OINARRIZKO GAITASUNAK. Ikasgai honetan honako oinarrizko gaitasuna landuko da:
CB4 - Ikasleek publiko espezializatu zein ez espezializatu bati informazioa, ideiak, arazoak eta irtenbideak transmititu ahal izatea.
ZEHARKAKO GAITASUNAK. Gaitasun horien bidez, honako zeharkako gaitasunak garatzeko aukera izango du ikasleak:
G004 - Arazoak ekimenez konpontzeko, erabakiak hartzeko, sormena erabiltzeko, arrazoiketa kritikoak egiteko eta ezagutzak, trebetasunak eta abileziak komunikatzeko eta transmititzeko gaitasuna, aintzat izanik Telekomunikazioen Ingeniari Teknikoak dituen erantzukizun etiko eta profesionalak.
G009 - Diziplina anitzeko taldean eta testuinguru eleanitzean lan egiteko gaitasuna eta telekomunikazioekin nahiz elektronikarekin lotutako prozedurak, emaitzak eta ideiak ahoz zein idatziz komunikatzeko gaitasuna.
Honenbestez, ikasgaia amaitu eta gainditutakoan, zehazki ezagutza hauek izan beharko ditu ikasleak:
- Goi-mailako tituludun moduan euskararen erabileran eta garapenean duen eraginaren kontzientzia hartu du, eta norberaren komunikazio-rola berraztertzen du testuinguru horretan.
- Informazio zientifikoa bilatzen, ulertzen, sintetizatzen eta kritikoki aztertzen du.
- Ikerkuntzarekin, aholkularitza teknikoarekin eta irakaskuntzarekin lotutako arazoei aurre egiteko bideak adosten, aurkezten eta argudiatzen ditu, elkarlana baliatuta.
- Kontsulta-tresnak erabiltzen ditu (bereziki Interneten eskuragarri daudenak), askotariko komunikazio-egoeretan sor daitezkeen premiei egokiro erantzuteko.
- Zientzia arloko gaiak komunikatzen ditu, komunikazio-testuinguruaren eskakizunak aintzat hartuta: dibulgazio-hitzaldiak, klase magistralak, kongresuetako komunikazioak, hitzaldietarako euskarri idatziak, poster zientifikoak…
- Norberaren intuizio eta esperientzia linguistikoak sistematizatzen, azaltzen eta berrikusten ditu.
Contenidos teórico-prácticosAlternar navegación
1. MODULUA: Hizkuntzen kudeaketa ingurune akademiko eta profesional eleaniztunean
EDUKI TEORIKOAK:
Hizkuntza-eskubideak eta hizkuntza gutxituak. Hizkuntza gutxituak eta hizkuntza-plangintza. Euskararen normalizazio-plangintza. Hizkuntza-ukipena, mailegutza, kalkoak eta hizkuntza-mendekotasuna. Hizkuntzen kudeaketarako praktika onak testuinguru akademiko eta profesional eleaniztunean. Entzute arretatsua
EDUKI PRAKTIKOAK:
Erreferentziazko zenbait dokumentu irakurtzea eta eztabaidatzea. Bilera eta eztabaiden aktak idaztea.
2. MODULUA: Hizkuntza-aldaerak eta hiztunen errepertorio linguistikoa
EDUKI TEORIKOAK:
Hizkuntza-aldaerak: aldaera geografikoak vs aldaera funtzionalak. Aldakortasuna ahozko erregistroetan. Euskara Batuaren Ahoskera zaindua. Hiztunen errepertorio linguistikoa eta komunikazio formala. Idatzizko eta ahozko testuen alderaketa. Puntuazioa vs prosodia.
EDUKI PRAKTIKOAK: Ahoskera zaindua identifikatzea zientziari buruzko bideoetan. Idatzizko testutik ahoz gorako irakurketara.
3. MODULUA: Ahozkorako diskurtso-estrategiak
EDUKI TEORIKOAK:
Pertsuazioa komunikazio akademiko eta profesional multimodalean. Baliabide erretorikoak: galdera erretorikoak, errepikapena, adibidegintza, birformulazioa. Baliabide fonikoak: etenak, intonazioa. Baliabide ez-berbalak.
EDUKI PRAKTIKOAK:
Helburu didaktikoetarako ahozko komunikazioa: klase magistrala, bideo tutoriala, dibulgazio-hitzaldia.
4. MODULUA: Euskararen lantze funtzionala alor akademikoan
EDUKI TEORIKOAK:
Hizkuntza gutxituen biziberritzea: terminologia eta fraseologia espezializatua. Euskararen erregistro akademikoen garapena. Aldakortasuna hizkuntza garatuetan eta normalizazio bidean dauden hizkuntzetan. Hizkuntza-baliabide espezializatuen ezarpena adituen diskurtsoetan.
EDUKI PRAKTIKOAK:
Kongresu zientifiko-teknikoetako testu-generoak: abstract edo laburpena, ahozko komunikazioa eta posterra.
MetodologíaAlternar navegación
Bi eskola mota izango ditugu: asteko egun batean klase magistralak eta zenbait gelako ariketa; asteko beste egunean klase magistraletan ikasitakoaren praktika egingo dugu ordenagailu-gelan. Praktiketan, batez ere, lan hauek egingo ditugu: testuetan terminoak identifikatu, kontsulta-tresnetan bilaketak egin, terminologia aztertu, ahozko aurkezpenak, glosategiak, itzulpenak, dibulgazio-testuak sortu, GRALei ekiteko prozedura aztertu, eta abar.
Sistemas de evaluaciónAlternar navegación
- Sistema de Evaluación Continua
- Sistema de Evaluación Final
- Herramientas y porcentajes de calificación:
- Realización de prácticas (ejercicios, casos o problemas) (%): 40
- Aurkezpenak (%): 60
Convocatoria Ordinaria: Orientaciones y RenunciaAlternar navegación
Irakasgaiaren ebaluazioa jarraitua izango da. Ebaluazio jarraituak eskatzen du saio guztietara bertaratzea eta zeregin guztiak garaiz entregatzea. UPV/EHUko Ebaluaziorako 12.2 artikuluaren arabera, ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen
irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoko irakasgaien kasuan edo 18 astekoa urteko irakasgaienean, ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin bat lauhilekoa edo ikasturtea hasten denetik kontatzen hasita. Irakasgaiaren irakaskuntza gidan epe luzeagoa ezarri ahal izango da.
Horretaz gain, UPV/EHUko Ebaluaziorako arautegiko 12. artikuluaren arabera, azken ebaluazioaren kasuan, azterketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki kasuan kasuko deialdiari uko egitea.
Ebaluazio jarraiturako tresnak hauek izango dira:
Gelako ariketak % 40
Proiektuak % 60
Bukaerako azterketa:
-Irakasgaian landutako gaiei buruzko galderak nahiz testa eta ariketak: % 40
-Zehaztutako gai bati buruzko edo emandako artikulu bati buruzko aurkezpena: % 40
-Zehaztutako gai bati buruzko edo emandako artikulu bati buruzko ahoz gorako irakurketa % 20
Convocatoria Extraordinaria: Orientaciones y RenunciaAlternar navegación
Ohiko deialdiko formatu bera duen azterketaren bidez ebaluatuko dira ikaskuntzako emaitzak, eta % 100eko balioa izango du:
-Irakasgaian landutako gaiei buruzko galderak nahiz testa eta ariketak: % 40
-Zehaztutako gai bati buruzko edo emandako artikulu bati buruzko aurkezpena: % 40
-Zehaztutako gai bati buruzko edo emandako artikulu bati buruzko ahoz gorako irakurketa % 20
Materiales de uso obligatorioAlternar navegación
Irakasleek egelan eskaintzen dituzten materialak.
BibliografíaAlternar navegación
Bibliografía básica
EZEIZA, J; ALDEZABAL, I., ELORDUI, A., ZABALA, I., UGARTEBURU, I., ELOSEGI, K. (2010) PREST: Unibertsitateko komunikazio-gaitasunen eskuliburua. EHUko Euskara Errektoreordetzaren sareko argitalpena: http://testubiltegia.ehu.es/Prest-komunikazio-gidaliburua
ETXEBARRIA, J.R. (2011) Zientzia eta teknikako euskara arautzeko gomendioak. EIMAren estilo-liburua
http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/r43-573/eu/contenidos/informacion/dih/es_5490/adjuntos/estilo_liburua/Zientzia_22_06.pdf
ETXEBARRIA, J.R. (2014) Komunikazioa euskaraz ingeniaritzan. Bilbo. EHU eta UEU
EUSKALTZAINDIA (2018) Euskara Batuaren Eskuliburua (EBE). https://www.euskaltzaindia.eus/index.php?option=com_ebe&view=bilaketa&task=sarrera&Itemid=1161
EUSKALTZAINDIA "Euskara Batuaren Ahoskera Zaindua" (Euskaltzaindiaren 87 araua) https://www.euskaltzaindia.eus/dok/arauak/Araua_0087.pdf
EUSKALTZAINDIA " Adierazpena euskalkien erabileraz: irakaskuntzan, komunikabideetan eta administrazioan" (Euskaltzaindiaren 137 araua) https://www.euskaltzaindia.eus/dok/arauak/Araua_0137.pdf
Bibliografía de profundización
ALVARADO CANTERO, L. (2017) "Géneros académicos orales: Estructura y estrategias de la exposición académica" Revista Nebrija de Lingüística Aplicada a la Enseñanza de las Lenguas.
ALCOBA, S. (1999) La oralización. Barcelona: Ariel Practicum.
BONDI, M. eta LORÉS, R. (ed.) (2014) Abstracts in Academic Discourse. Berna: Peter Lang
CASTELLÓ, M. (koord.) (2007) Escribir y comunicarse en contextos científicos y académicos. Conocimientos y estrategias. Crítica y fundamentos. Bartzelona: Graó
EUSKALTZAINDIA.1986. Maileguzko hitz berriei buruz Euskaltzaindiaren erabakiak
EUSKALTZAINDIA (1992) Hitz elkartuen osaera eta idazkera
GARZIA, Joxerra (2008) Jendaurrean hizlari. Irun: Alberdania
GOTI, M. (ed.) (2012) Academic Identity Traits. Berna: Peter Lang
GUTIÉRREZ RODILLA, B.M. (2003) Aproximaciones al lenguaje de la ciencia. Burgos: Fundación Instituto Castellano y Leonés de la Lengua. Colección Beltenebros.
KAUR, K., AFIDA, M.A. (2018) "Exploring the Genre of Academic Oral Presentations: A Critical Review" International Journal of Applied Linguistics & English Literature. Vol.7, 1
UZEI. 1982. Maileguzko hitzak: ebakera eta idazkera
VALEIRAS, J., RUIZ, M.N., JACOBS, G. (2018) "Revisiting persuasion in oral academic and professional genres: Towards a methodological framework for Multimodal Discourse Analysis of research dissemination talks" Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos (AELFE), Nº. 35: 93-118
VÁZQUEZ, G. (2001) El discurso académico oral. Guía didáctica para la comprensión auditiva y visual de clases magistrales. Madrid: ADIEU.
YOUNG, K.S. eta TRAVIS, H. P. (2018) Oral communication: skills, choices, and consequences. Illinois: Waveland press. (4. argitalpena, 1. argitalpena 2012)
ZUAZO, K. (2005) Euskara batua. Ezina ekinez egina. Elkar.
ZUAZO, K. (2008) Euskalkiak euskararen dialektoak. Elkar.
Revistas
EKAIA. Euskal Herriko Unibertsitateko Zientzi eta Teknologi aldizkaria
ELHUYAR. Zientzia eta Teknologia aldizkaria
Direcciones web
http://www.euskaltzaindia.eus/
http://www.hiztegia.net/
http://hiztegiak.elhuyar.eus/
http://ehu.eus/ehg/zehazki/
http://www.euskara.euskadi.eus
http://www.ei.ehu.es
http://www.elhuyar.eus/
http://www.euskara-errektoreordetza.ehu.eus/p267-http://garaterm.ehu.es/garaterm_ataria/eu
http://31eskutik.com/
http://www.erabili.eus/
www.xuxen.com
https://zientziakaiera.eus/
http://teknopolis.elhuyar.eus/?lang=eu
https://ahotsak.eus/
Tribunal de convocatorias 5ª, 6ª y excepcionalAlternar navegación
- ENSUNZA ALDAMIZETXEBARRIA, ARIANE
- MUGURUZA ASEGUINOLAZA, BEÑAT
- ZUBELDIA ARRUABARRENA, LARRAITZ
GruposAlternar navegación
46 Teórico (Euskera - Tarde)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
20-24 | 14:00-15:00 (1) | 14:00-15:00 (2) | |||
34-35 | 14:00-15:00 (3) | 14:00-15:00 (4) | 13:00-15:00 (5) | 14:00-15:00 (6) |
Profesorado
Aula(s) impartición
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (1)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (2)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (3)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (4)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (5)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (6)
46 P. de Aula-1 (Euskera - Tarde)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
25-25 | 13:00-15:00 (1) | 14:00-15:00 (2) | |||
26-28 | 14:00-15:00 (3) | 14:00-15:00 (4) | 14:00-15:00 (5) | ||
29-29 | 14:00-15:00 (6) | 14:00-15:00 (7) | 14:00-15:00 (8) | ||
31-31 | 14:00-15:00 (9) | 14:00-15:00 (10) | |||
33-33 | 14:00-15:00 (11) | 14:00-15:00 (12) | 14:00-15:00 (13) |
Profesorado
Aula(s) impartición
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (1)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (2)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (3)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (4)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (5)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (6)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (7)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (8)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (9)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (10)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (11)
- S1A 7A - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (12)
46 P. Ordenador-1 (Euskera - Tarde)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
20-24 | 14:00-15:00 (1) | 14:00-15:00 (2) | |||
25-25 | 14:00-15:00 (3) | ||||
26-26 | 14:00-15:00 (4) | ||||
27-27 | 14:00-15:00 (5) | ||||
28-29 | 14:00-15:00 (6) | ||||
31-31 | 14:00-15:00 (7) | ||||
32-32 | 14:00-15:00 (8) | 14:00-15:00 (9) | 14:00-15:00 (10) | ||
33-33 | 14:00-15:00 (11) |
Profesorado
Aula(s) impartición
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (1)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (2)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (3)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (4)
- P0B 19I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (5)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (6)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (7)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (8)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (9)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (10)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (11)
46 P. Ordenador (Euskera - Tarde)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
20-24 | 13:00-14:00 (1) | 13:00-14:00 (2) | |||
25-25 | 14:00-15:00 (3) | ||||
26-26 | 13:00-14:00 (4) | ||||
27-27 | 13:00-14:00 (5) | ||||
28-28 | 13:00-14:00 (6) | ||||
29-29 | 13:00-14:00 (7) | ||||
31-31 | 13:00-14:00 (8) | 14:00-15:00 (9) | |||
32-32 | 14:00-15:00 (10) | 13:00-14:00 (11) | |||
33-33 | 13:00-14:00 (12) |
Profesorado
Aula(s) impartición
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (1)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (2)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (3)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (4)
- P0B 19I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (5)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (6)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (7)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (8)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (9)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (10)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (11)
- P0B 11I - ESCUELA INGENIERIA DE BILBAO-EDIFICIO I (12)