Gizarte Hezkuntzako lehenengo promozioaren XX. urteurrena

• Kronika

Lehenengo argitaratze data: 2018/05/11

Orain dela 20 urte, UPV/EHUn Gizarte Hezkuntzako lehenengo promozioa irten zen eskolatik eta gaur XX. urteurrena ospatu dute irakasleek, ikasleek eta gizarte hezitzaileek. Bilboko Hezkuntza Fakultateko Juliana Aretoan, goizean jardunaldi bat egin dute non, besteak beste, Jaume Funesek parte hartu duen. Funes, giza hezitzaileak gaur egungo Gizarte Hezkuntzaz hitz egin du.

Ospakizunean, Eusko Jaurlaritzako Gizarte Politiketako sailburu ordezkaria, Lide Amilibia, Bilboko Udaleko Gizarte Ekintza Saileko zinegotzi ordezkaria Iñigo Pombo eta Bilboko Hezkuntza Fakultateko dekanoa, Gurutze Ezkurdia. Jardunaldian egin ostean, arratsaldean, Bizkaiko Esperientzia Geletan, antolatzaileak dokumental bat aurkeztu du. Antzinako Diplomaturaren eta gaur egun Graduren garapen historikoaren parte-hartzaile ezberdinek hartu dute hitza.