Gure txokoak: Dei gogorarazlea duen adarra

• Photocampus

Lehenengo argitaratze data: 2021/07/15

Luis Bartolomé, Bilboko Hezkuntza Fakultatearen aurrean kokatutako eskulturaren ondoan. Argazkia: Jorge Navarro. UPV/EHU

“Niretzat, eskultura honek zentzu berezi bikoitza du. Gogoan dut nire lehen irudietako bat izan zela orain dela 25 urte, campus honetara ikasle gisa etorri nintzenean. Horrexegatik, seguru asko, gogorarazten dit askatasun, autonomia eta ilusio sentimendua. Gaur egun, haren sorreraren eta erreformaren historia ezagutu ondoren, UPV/EHUko hainbat arlotako ikasleek eta ikertzaileek egin zutela-eta, unibertsitateak agerian utzi dizkidan beste balio batzuk datozkit gogora, hala nola desberdinen arteko lankidetza eta sinergia. Benetan, dei gogorarazlea duen adarra”

Leku hau aukeratu du Luis Bartolomék, Bizkaiko Analisi Zerbitzu Zentraleko SGIker teknikariak. Bera da, baita ere, lerro hauen egile.

Nola iritsi43.33246592692849, -2.9720804544535286