Kongresua: 'Mugaz gaindiko hizkuntzak: testuingurua eta hezkuntza'

• Ekitaldia

Noiz eta non

2024/04/19

Kokapena

Biltzar aretoa - Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Sarriena. -48940- Leioa-Erandio (Bizkaia)

Deskribapena

Apirilaren 19an, ostirala, 9:00etan, Bilboko Hezkuntza Fakultateko Batzar Gelan, EUDIA X Kongresua: "Mugaz gaindiko hizkuntzak: testuingurua eta hezkuntza" egingo da. Goizean zehar galiziera, okzitaniera, katalana edo euskara bezalako hizkuntza gutxituen egoera aztertuko da ikuspegi soziolinguistikotik.

EUDIAk, euskaren bariazioa aztertzeko ikerketa taldea, eta IRAKURLABek, irakurtzeko trebetasuna sustatzeko laborategiak, antolatuta, Bizkaiko Campuseko Errektoreordetzaren, Bilboko Hezkuntza Fakultatearen eta Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika Sailaren laguntza izan dute.

9:00 – 9:15. Harrera eta kredentzialak hartzea

9:30 – 10:00. Irekiera

10:00 – 11:00. Ponentzia: “Clasificación de lectores en base a información prosódica”

• Aintzane Etxebarria, UPV/EHU
  • Miquel Salicrú, Universitat de Barcelona

11:00 – 11:30. Ponentzia: “La lengua gallega en la encrucijada”

• Maria do Carme Hermida, Universidad de Santiago de Compostela

11:30 – 12:00. Atsedenaldia

12:00 – 12:30. Ponentzia: “La situación de la lengua occitana en el Valle de Arán. Oposiciones y posibles afinidades con el contexto sociolingüístico hexagonal”

• Aitor Carrera, Universitat de Lleida.

12:30 – 13:30. Ponentzia: “El catalán en la educación: entre el apoyo institucional y la contraplanificación lingüística”

• Esteve Valls, Institute Multilingualism, Universitat Internacional de Catalunya

13:30 – 14:30. Mahai-ingurua: “Euskararen dibertsitatea XX. mendean”

• Iñaki Gaminde, Eudia ikerketa-taldea