Departamento de Políticas Públicas e Historia Económica

Politika Publikoak eta Historia Ekonomikoa Saila

Albisteak

2023-2024 Ikasturteko Bigarren laurilerako mintegi sorta bat antolatu du Historia Ekonomikoko atalak

Lehenengo argitaratze data: 2024/01/23

Historia Ekonomiko atalak atsegin handiz iragartzen ditu 2023-2024 ikasturteko bigarren lauhilekorako programatu dituen mintegiak, Bilboko egoitzan egingo direnak. Hainbat unibertsitatetatik etorritako irakasle eta ikertzaileek parte hartuko dute ekitaldi horietan, eta horrek ekonomiaren historiako gai garrantzitsuei buruzko ikuspegi aberasgarria eskainiko du.

Hauek dira lehenengo bi mintegiak:

Castilian Wages in the Long Run: Toledo, 1517 – 1800
Mauricio Drelichman (University of British Columbia) eta David González-Agudo (Universitat de València).
Eguna: 2024ko urtarrilaren 29a (astelehena).
Ordua: 12:30.

Shipping times in the Mediterranean
Gregori Galofré-Vilà (Universitat de València), Eduard Álvarez Palau (Universitat Oberta de Catalunya) eta Dan Bogartekin (UC Irvine).
Eguna: 2024ko otsailaren 16a (ostirala).
Ordua: 11:00.

Doctorado en Integración Económica