Eduki publikatzailea

Ikastaroa

Vitoria-Gasteiz:Industria marketing digitala.Noiz arte: 2023/01/10etik 2023/03/31ra

Ikastaro osagarri honek industria-enpresaren kudeaketa digitalari lotutako prestakuntza-eskaerari erantzuten dio, 4.0 eraldaketa bizian murgilduta baitago eta garrantzi handia baitu euskal ekonomiarentzat.

Testuinguru honetan, ikastaro osagarri honek prestakuntza-bide bat eskaintzen die IKTek industria-enpresen marketin digitalaren ingurunean eraginkortasuna eta lehiakortasuna hobetzeko eskaintzen dituzten aukerak ezagutu nahi dituzten pertsonei.

• Business intelligence
  • webgunea, bloga eta RRSS
  • inbound marketina
  • IoT eta digitalizazioa industrian
  • kudeaketa-esperientziak

Egitarauari, gai-zerrendari, irakasleei, egutegiari, ordutegiari eta abarri buruzko informazio gehiago dokumentu honetan

Informazio-bideoa bistaratzeko sarbidea

Modulu-prestakuntza hori Master Digital Management & ERP: 4.0 masterrarekin lotuta dago. Master horretan lankidetza estua dago digitalizazioarekin lotura handia duten erakundeekin, eta enpresetan borondatezko praktikak egiteko programa bat du.

Interesa dutenek edo informazio gehiago nahi dutenek ikastaroaren batzorde akademikora jo dezakete: digitalmanagement4.0 @ehu.eus