XSLaren edukia

Laborategia26881

Ikastegia
Arte Ederren Fakultatea
Titulazioa
Arteko Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
2
Kreditu kopurua
9
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
26881

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Mintegia1522.5
Tailerra75112.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

2. mailako Laborategia ikaslearen ekimen pertsonalean oinarritzen den diziplinarteko irakasgaia da eta, diziplina bakoitzeko ekarriak biltzeko, gaiak lantzen ditu. Ikasleak bere zaletasun diziplinar edo diziplinartekotik erantzuna emango die izaera sustakorra duten gai ezberdinetan dautzan proposamenei.

Garapen osoa bilatzen duen irakasgaia da eta, teknologia eta interes subjetibo ezberdinak harremanetan jarriz, hasierako zirriborrotik ondorengo deribak bere baitan hartzen ditu, planteatu gabe obra itxi baten gauzatzea helburu nagusi bezala.

Praktika autonomo eta autokudeatu bat eraman ahal izateko ikaslearen konpromezua eragiten du, horren bitartez bere lorpenak antzemateko, norberaren interesak argitzeko eta, azken finean, artearen sorkuntzaren oinarrian dagoen benetako zentzura hurbiltzeko.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

IKASKETAREN ONDORIOAK (IKASLEA GAI IZANGO DA):

1. Irudi, Pintura, Eskultura, Argazkilaritza, Ikus-Entzunezkoa eta/edo beste Gailu Teknologikoetako ezagutza eta baliabide disziplinarrak bilduz, disziplinen arteko zentzuzko proposamen artistikoak sortzeko.

2.- Planteatutako gaiekiko sormenezko metodoak eta prozesuak garatzeko, aurkikuntza pertsonalak eta arte plastikoen nahiz diseinuaren berezko gaitasun estetiko eta sinbolikoak agerian uzten duten ebazpenetara helduz.

3.- Praktika artistikotik, ikusizko kulturatik eta gaur eguneko materialetik eratorritako informazioa kudeatzeko, norberaren praktika prozesual, kontzeptual eta formalean dautzan oinarrizko dossier eta proiektuetan barneratzeko.

4.- Modu autonomoan eta taldeko lanean lan egiteko nahiz erabakiak hartzeko gaitasuna lantzeko, bai banaka, bai taldeko lanean.



GAITASUN ZEHATZAK:

G4. Proiektu artistikoak planteatzeko eta garatzeko ezagutza eta gaitasunak barneratzea.

G6. Konfigurazio eta errepresentaziozko prozesuetan eragina duten Arte diziplinetatik eratorritako oinarri ezberdinak maneiatzea,

G12. Lan artistikoaren sormen, garapen eta zabaltzerako tresna informatikoak garatzeko gai izatea.



ZEHARKAKO GAITASUNAK:

G1. Artea, ezagutza teknikoa legez onartzea.

G5. Hausnarketa, irizpide kritikoa eta sormenezko metodologiak nahiz metodologia zientifikoak erabiltzea, ekimena eta erabakiak hartzeko jarrera erakutsiz, bai banaka, bai taldeka.

G8. Gertaera artistikoak eta hauek ematen diren giza-testuinguruen arteko harremanak onartzea, hauen funtzio eta esanahien garrantzia ulertuz eta horrela, Artearen Historia, gaur eguneko kultura eta berdintasun nahiz bakearen aldeko baloreak berenganatzeko, gogoetarako ikuspuntu kritikoa garatuz.



IKASTURTEAN LANTZEN DIREN GAITASUNAK: ZEHARKAKOAK

C1. Praxian, materiala den horretan, artearen aurkikuntza eragiten duten elementuak antzematea.

C2. Ikasketa teknikoa bere osotasunean hautematea, hau da, beharrizan eta konpromiso subjektiboek baldintzatua dena, aurkikuntza pertsonalek eta ebazpen material objektiboek sustatzen dutena, egiteko era artistiko ezberdinei erantzuten diena.

C3. Pintura, Eskultura, Marrazketa, Argazkia, Ikus-entzunekoak eta bestelako dispositibo teknologikoei dagokien prozedura eta material artistikoak erabiltzea.

C4. Arte historia eta teoriaren ulermen kritikoan sakontzea, arte joerak hauek suertatzen diren testuinguru sozialaren baitan harremanduz.

C5. Artearen funtsezko eiteak -diziplina ezberdinetako produkzioetan direnak- norberaren praktika artistikoan zein obserbazioan identifikatu eta harremantzea.

C6. Esperimentazio artistiko orok duen sinbolizazio eta esanahitze prozesuak praktikaren bidez antzematea, berau artelanean eman ahal izan dadin.





Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

GAI ZERRENDA



I. Gaia

Bidaiariaren estrategia. Begirada aktiboa.

Erregistro eta dokumentazio hautatze prozesuak: “Bitácora” koadernoa: Intuizioa, aukeraketa eta datuen bereizketa.

Graduko gaitasunak: G6, G8. Ikasturteko gaitasunak: C4, C5



II. Gaia

Ameslariaren estrategia. Irudien eraldapena.

Harremantze pentsamenduaren biltze, oroitze, lekualdaketa, deriba, proiekzio eta eraldaketa prozesu sortzaileak: Mundua sortu.

Graduko gaitasunak: G1, G5, G6. Ikasturteko gaitasunak: C5, C6



III. Gaia

Irudikapen dispositiboak.

Baliabide plastikoen esperimentazioa. Prozedurak, estrategiak, lenguaiak. Imaginarioa eta posiblea denaren artekoa. Subjektibotasuna eta sentsibilitatea. Nolakotasunak eta kalitateak. Arreta eta xehadura. Sortutako, eraikitako, topatutako irudiak.

Graduko gaitasunak: G1, G4, G6. Ikasturteko gaitasunak: C1, C2, C3



IV. Gaia

Bestearen begirada.

Proiektu artistikoaren ebazpen formala.

Ikuslea aintzat hartzea. Lanaren ondorioak eta analisi kritikoa.

Graduko gaitasunak: G5, G12. Ikasturteko gaitasunak: C5, C6





MetodologiaToggle Navigation

Argibideak



Metodologia aktiboa. Ikasketa prozesuan ikasleak du egiteko nagusia ikasketa aktibodun metodologian. Izan ere, irakasleak bideraturiko jarraibideetatik bada ere, ikaslea baita jarduera presentzial eta ez presentzialetan jakintza eraikiko duena. Laborategiko praktikak jarduera presentzial zein ez presentzialetan norberaren erantzun sortzaileen eragile izango dira.

Gaia aitzaki duten proposamenak luzatuko dira, prozesu jakin batzuetara bideratuak daudenak. Hauei ikasleak jakintza diziplinar ezberdinak bilduko dituzten proiektu transbertsalen bitartez erantzun beharko du.

Irakasgaia osatzen duten eduki multzo bakoitzak sorkuntza prozesuaren aldi eta alderdi ezberdinei erantzuten die, planteamendu baten lehen azalpenetik azken ebazpenaren agerpeneraino.



Erabiliko diren irakaskuntza moduak hauek dira:

- Mintegiak: Aurrez aurreko une hauetan ikasle talde txikitan arituko da, bertan lanen emaitzak erakusteko, ikasturtean zehar suertatutako problematikak eztabaidatzeko edota bidalitako eginbeharrez hitz egiteko.

- Lantegiak: Lan modulu bakoitzaren garapenean eginbeharrak azaldu eta zalantzak argituko dira, kasuan kasurako informazio, errekurtso edota kontzeptuak emanez. Behin aurkezpena egindakoan, ikasleak era presentzialean lan egingo du irakaslearen gidaritzapean. Proposamen bakoitzean zailtasunetan lagunduz, zalantzak argituz edo eztabaidak sortuz gidatuko du irakasleak ikaslea.

- Tutoretzak: Lan ez presentzialen, informazio bilketaren, proiektuen edota dosierren inguruko laguntza eta aholkuak eskainiko dira.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 25
    • Banakako lanak (%): 25
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 25
    • Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 25

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Kriterio orokorrak:

- Klasera etortzearen eta lan prozesuaren erregistro erregularra.

- Ebaluaketa jarraitua.

- Kurtsoko lanen erakusketa eta teoriko-praktikoak diren dokumentuen azalpena.

Asignaturako prozesuaren edukinak, lanaren jarraipenaren bidez eta, baita, aurkeztu diren lanen zuzenketaren bidez ebaluatuko dira.

Azken nota ikaskuntzarekin konpromezu sendo baten bitartez lortutako konpetentzien emaitza izango da.

Behar-beharrezko baldintza izango da klasera %80ko asistentzia erregularra izatea.

Asignaturan erabiliko den metodoa ebaluaketa jarraitua izango denez, ebaluaketa horretan lortutako emaitza asignaturaren nota izango da.

Klasera etortzeko ezintasuna duten ikasleek azken froga bat egiteko eskubidea izango dute baldin eta ez etortzeko arrazoiak jarrita dagoen araudiaren barnean sartzen badira. Froga horretan (azken azterketa edo kurtso amaierako errekuperaketa) asignaturan landu diren ariketa guztien aurkezpena egin beharko da eta, baita, irakaslearen arauera, azken froga bat.

Klasera noizbehinka joan den ikaslea edo kurtsoaren ibilbidean zehar nabarmenki lan eskasa egin duenak, ebaluaketa jarraituan lortu duen nota bakarrik hartuko du.

Dena dela, ikasleak ebaluaketaren deialdira uko egin dezake. Horretarako asignatura ematen duen irakasleari, idatziz, uko egitearen eskaria aurkeztu beharko dio azterketaren egun ofiziala baino hilabete lehenago.



Ebaluazio ez-presentziala: ebaluazio presentzialaren ordez, ohiko deialdian



Ohiko deialdian ebaluazio ez-presentziala edo urrutikoa egin behar bada, egutegi ofizialean aurreikusitako datak jarraituko dira. Irakasleak ikasleekin harremanetan egongo dira, eta proposatutako ariketen dosierra entregatuko dute e-mail bidez, pdf formatuan (gehienez 10 mega) eta/edo eGelaren bidez (gehienez 20 mega).







Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

UPV/EHUaren araudi orokorarren arauera, ebaluaketa jarraitutik kanpo, azken froga batetara aurkezteko aukera dago. Froga hau (ezohikoa) kurtsoa hasi eta handik 18 astetako epearen barnean eskaria idatziz aurkeztu duten ikasleentzat pentsatua dago eta, baita, baldintza honez gain, klasera ez etortzeko arrazoirik gabe (jarrita dagoen araudiaren arauera), asistentzia %80a baino gutxiago izan dutenentzat edo, lanak aukeztu ez direlako edo ekintza akademiko nahikorik garatu ez dutelako, irakaslearen eritziz ebaluaketa jarraitutik kanpo geratu diren ikasleentzat. Ezohiko deialdi honetara aurkeztuko den ikaslearen lana nahikotzat hartzeko (irakaslearen baldintzetan) kurtsorako jarrita dauden ikas emaitza guztiei erantzun beharko da, bereziki dagozkien ebaluaketa indikatzaileak kontutan hartuz, eskaintza akademikoaren %100a eta atal guztiak beteaz.



Ezohiko deialdira joateko baldintza zera izango da: irakasleak jarritako betebeharrak egitea eta, baita, ohiko deialdia baino lehenago eta geroago dauden tutorietan egindako lanaren jarraipena betetzea.



5. eta 6. deialdiari dagokienez, ikasleek ikasgaiaren talderen batetan parte hartu behar dute, programa osoaren ebaluaketarako erizpide orokorrak beteaz. Tribunaletan kontutan hartuko da ikasle hoien jarraipen akademikoa burutu duten irakasleen ebaluaketa txostena.



Ebaluazio ez-presentziala: ebaluazio presentzialaren ordez, ezohiko deialdian



Ezohiko deialdian ebaluazio ez-presentziala edo urrutikoa egin behar bada, egutegi ofizialean aurreikusitako datak jarraituko dira. Ikasleek proposatutako ariketen dossierra entregatuko dute e-mail bidez pdf formatuan (gehienez 10 mega) eta/edo eGelaren bidez (gehienez 20 mega).

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

BELJON, J. J. Gramática del Arte. Madrid: Celeste, 1993.

JOVÉ PERES, J. J. Iniciación al Arte. Propuesta de un modelo didáctico centrado en los procesos de producción. Madrid: Antonio Machado Libros, 2001.

RODARI, Gianni. Gramática de la fantasía: Introducción al arte de inventar historias. Barcelona: Del Bronce, 2000.

SAN MARTIN, F. J. y MORAZA, J. L. Oteiza. Laboratorio de Papeles. Alzuza: Fundación Oteiza, 2006.

STEINER, GEORGE. Gramáticas de la creación. Madrid; Siruela, 2005.

Gehiago sakontzeko bibliografia

CALVO SERRALLER, FRANCISCO. El Arte contemporáneo. Madrid: Taurus, 2006.
GUBERN, ROMÁN. La mirada opulenta. Barcelona: Gustavo Gili, 1994.
MORIN, EDGAR. Los siete saberes necesarios para la educación del futuro. Barcelona: Paidós ibérica, 2009.

Aldizkariak

ARTFORUM, ART PRESS, ART REVIEW, FMR, LAPIZ

Web helbideak

Agencia Española del ISBN: Títulos www.mcu.es/bases/spa/isbn/ISBN.html
Arte10 www.arte10.com
AMIGOS ARCO Informacion General www.arco.ifema.es/aaa/amigos_ind.htm
Becas www.becas.com
Bellas Artes, Museos y Patrimonio www.mcu.es/bbaa/index.html
Biblioteca nacional http://www.bne.es
CANAL ARTE www.lanzadera.com/guadis
Centro de Comunicaciones CSIC/RedIRIS www.rediris.es
Hispanart.com - el Portal del Arte www.hispanart.com
KOLDO MITXELENA Kulturunea www.gipuzkoa.net/kultura/km/castella/01kmkc.htm
La Fundación Joan Miró http://www.bcn.fjmiro.es
MACBA http://www.macba.es/macbaesp.htm
MEC. Secretaría de Estado de Cultura www.mcu.es/homemcu.html
Museo del Prado http://museoprado.mcu.es/prado/html/home.html
MNCARS http://museoreinasofia.mcu.es/default.htm
Site officiel du musée du Louvre www.louvre.fr
Temáticos.com: tematicos:Arte:Exposiciones http://tematicos.com/tematicos/Arte/Esposiciones/index.html
w3art . La comunidad artística en internet www.w3art.es

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • DE LA VILLA LISO, LOURDES
  • IRURETAGOIENA LABEAGA, ZUHAR
  • SOBERON GARCIA, MARIA PILAR

TaldeakToggle Navigation

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

15:00-15:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 12:30
  • Ekain : 2023-06-13 14:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

15:30-16:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 12:30
  • Ekain : 2023-06-13 14:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

01 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

12:30-15:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 12:30
  • Ekain : 2023-06-13 14:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

02 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

15:30-16:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 13:00
  • Ekain : 2023-06-15 13:00

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

02 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

16:00-16:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 13:00
  • Ekain : 2023-06-15 13:00

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

02 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

13:00-15:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 13:00
  • Ekain : 2023-06-15 13:00

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

03 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:30-12:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-19 09:00
  • Ekain : 2023-06-16 09:00

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

03 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

12:00-12:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-19 09:00
  • Ekain : 2023-06-16 09:00

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

03 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

09:00-11:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-19 09:00
  • Ekain : 2023-06-16 09:00

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

04 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:00-11:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 08:30
  • Ekain : 2023-06-15 08:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

04 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:30-12:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 08:30
  • Ekain : 2023-06-15 08:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

04 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

08:30-11:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 08:30
  • Ekain : 2023-06-15 08:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

05 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:00-11:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 08:30
  • Ekain : 2023-06-12 08:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

05 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:30-12:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 08:30
  • Ekain : 2023-06-12 08:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

05 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

08:30-11:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 08:30
  • Ekain : 2023-06-12 08:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

16:15-16:45 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 13:45
  • Ekain : 2023-06-12 13:45

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

16:45-17:15 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 13:45
  • Ekain : 2023-06-12 13:45

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

31 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

13:45-16:15 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 13:45
  • Ekain : 2023-06-12 13:45

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

32 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:00-11:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 08:30
  • Ekain : 2023-06-13 08:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

32 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:30-12:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 08:30
  • Ekain : 2023-06-13 08:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

32 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

08:30-11:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 08:30
  • Ekain : 2023-06-13 08:30

Ikasgela(k)

  • ZAINTZA GELA - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

33 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

13:00-13:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 13:30
  • Ekain : 2023-06-12 13:30

Ikasgela(k)

  • GELA. A10 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

33 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

14:45-15:15 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 13:30
  • Ekain : 2023-06-12 13:30

Ikasgela(k)

  • GELA. A10 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)

33 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:45-13:00 (1)

13:30-14:45 (2)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 13:30
  • Ekain : 2023-06-12 13:30

Ikasgela(k)

  • GELA. A10 - ARTE EDERREN FAKULTATEA (1)