XSLaren edukia

Informazioa Telebistan27100

Ikastegia
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
Titulazioa
Gradu Bikoitza: Ikus-Entzunezko Komunikazioa + Kazetaritza
Ikasturtea
2023/24
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
27100

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3248
Gelako p.1421
Laborategiko p.1421

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Informazioa Telebista irakasgaiak ikasleak prestatzea XXI. mendeko ikus-entzunezko baliabideek eskatzen dituzten zeregin profesionalak egin ditzaten du helburu, batez ere telebistan informazioa idazteko behar diren elementu eta teknikei erreparatuz. Irakasgaian prestakuntza teoriko eta praktiko sendoa uztartzen da, Kazetaritza Graduko Ikasketa Planean zehazten diren gaitasun orokor eta espezifikoei erantzuten diena.



Ikasleak modu askotarikoan eta inklusiboan gaitzen dira unibertsitate-esparruan, eta ikasturte amaieran ikasgai honetako ikasleek ikaskuntza-helburuak lortzea espero da, gertakari sozialak aztertzeko eta azaltzeko, kazetaritza-formatu desberdinak aplikatzeko, narratiba berriekin lan egiteko, informazioetan edo edukietan inplikatuta dauden edo ez dauden informazio-iturriak aztertzeko, idatziz edo ahoz arin hitz egiteko eta informazio- edo komunikazio-proiektuak behar bezala kudeatzeko. Telebistako informazio-erredakzioekin analogia bat bilatzen da ikus-entzunezko sistema baten funtzionamendua ulertzeko. Ikasleei, gainera, etorkizunean beren karrera profesionalean beste erronka batzuei aurre egiteko erantzukizunaren gaitasunean irakasten zaie, hau da, agindutako zereginak ahalik eta ondoen hartu eta egiteko gaitasunean. Ikaskuntza esanguratsua, kooperatiboa eta eskarmentuan oinarritutakoa sustatzen da. Era berean, gizarte-premiei erantzuteko gai izaten ikasten dute, beren lanarekiko konpromisotik eta erantzukizunetik abiatuta.



Informazioa Telebistaren kazetaritza-mezua ikus-entzunezko komunikazioan eta ingurune digitaleko komunikabide berrietan ikasten duten beste irakasgai batzuekin lotzen da. Gaitasun orokorrei eta espezifikoei erantzuten dien prestakuntza teoriko eta praktiko sendoa uztartzen da. Ikasleak informazio-edukiak ekoizten prestatzea da helburua, ohiko bitartekoen edo bitarteko digitalen bidez zabaltzeko. Telebistako informazioak lotura zuzena du "Kazetaritza-idazketa" moduluarekin eta "Kazetaritza-generoak eta iturrien tratamenduak" moduluarekin.



"Kazetaritza-idazketa" moduluan honako irakasgai hauek jaso dira:

- Berrien idazkera prentsan

- Gaztelaniaren erabilerak hedabideetan

- Euskararen erabilera komunikabideetan

- Ziberkazetaritzaren idazketa

- Irratiko informazio-idazketa

- Informazioa telebistan

- Euskararen arauak

- Euskarazko komunikazioa: komunikabideentzako hizkuntza-estrategia

- Idatzizko adierazpena komunikabideetan



'Kazetaritza-generoak eta iturrien tratamendua' modulua:

- Informazio-generoak

- Interpretazio-generoak

- Erreporterismoa

- Iritzi-generoak

- Kazetaritza espezializatua

- Dokumentu-iturriak kudeatzea

- Fotokazetaritza



Irakasgai hau egiteko ez da aldez aurreko eskakizunik eskatzen, baina honako hau gomendatzen da:

. Eguneroko informazio-gaurkotasuna ezagutzea

. Karguak, pertsonaiak, erakundeak eta abar ezagutzea.

. Ikus-entzunezko hizkuntzaren oinarrizko ezagutza

. Ikus-entzunezko teknika eta teknologiaren oinarrizko ezagutza

. Telebistako informazio-egituraren oinarrizko ezagutza

. Informazio-edukiak aztertzeko trebetasuna

. Informazio-mezuak lantzeko eta zabaltzeko trebetasuna



Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

OINARRIZKO GAITASUNAK ETA GAITASUN OROKORRAK



G001 - Erraztasunez eta eraginkortasunez komunikatzea, ahoz eta idatziz, komunikabideen arabera egokiagoak izatea.

G002 - Hainbat iturritan bilatu, hautatu, hierarkizatu eta aztertzea, edukiak narrazio- modu eta -estrategietara egokituz.

G003 - Komunikazio- eta informazio-prozesuetarako trebetasunak garatzea eta teknikak, teknologiak eta baliabideak aplikatzea.

G004 - Edukien alderdi formalak eta estetikoak behar bezala diseinatzea, komunikabideen ezaugarrien arabera.

G005 - Informazio- edo komunikazio-proiektuak egoki asmatzea, planifikatzea, gauzatzea eta kudeatzea.

G006 - Kazetaritza-genero eta -formatu nagusiak informazio-lanetan aplikatzea, bakoitzaren lengoaia propioaren bidez komunikabideena.

G007 - Gertaera eta prozesu sozialak aztertzea, interpretatzea eta azaltzea komunikabideen lanaren testuinguruan

G008 - Teoria, kontzeptu eta metodologien esanahia eta egokitasuna ezagutzea eta ulertzea, komunikazioaren diziplinarteko testuinguruan.



CB1 - Ikasleek bigarren hezkuntza orokorraren oinarritik abiatzen den ikasketa-arlo batean ezagutzak badituztela eta ulertzen dituztela frogatzea, eta testuliburu aurreratuetan oinarritzen bada ere, beren ikasketa-eremuaren abangoardiako ezagutzak eskatzen dituzten alderdi batzuk barne hartzen dituen maila batean aurkitzea.

CB2 - Ikasleek ezagutzak lanean modu profesional batean aplikatzen jakitea eta argudioak landuz bere azterketa-eremuan arazoak konponduz frogatu ohi diren gaitasunak

CB3 - Ikasleek datu garrantzitsuak biltzeko eta interpretatzeko gaitasuna izatea (normalean, beren ikasketa-eremuaren barruan), gai sozial, zientifiko edo etiko garrantzitsuei buruzko hausnarketa barne hartzen duten iritziak emateko.

CB4 - Ikasleek informazioa, ideiak, arazoak eta konponbideak helarazi ahal izatea publiko espezializatu zein ez-espezializatu bati

CB5 - Ikasleek ondorengo ikasketei ekiteko beharrezkoak diren ikaskuntza-trebetasunak garatu izana autonomia maila handienarekin.



ESPEZIFIKOAK



C2CC01 - Informazio- eta komunikazio-sistemak eta -prozedurak ezagutzea, identifikatzea eta aztertzea, beren testuinguru historiko, sozial, legal eta nazioartekoan.

C2CC02 - Iturriekin lan egiteko teknikak eta metodologiak garatzea, informazioaren eta komunikazioaren esparruko arazoak ikertzeko eta ebazteko.

C2CC03 - Informazio- eta komunikazio-proiektuen produkzioa aztertzea, diseinatzea eta planifikatzea, teknikak eta teknologiak aplikatuta garatzeko eta talde-lana optimizatzeko estrategiak hartuz.

C2CC04 - Komunikazio-lanaren eta ikerketaren helburuak, prozedurak eta lorpenak komunikatzea, argudiatzea eta azaltzea, komunikabideen konbentzio formal bereizgarriak aplikatuz.

C2CC05 - Ahozko, idatzizko eta ikus-entzunezko adierazpen- eta komunikazio-estrategiak garatzea, genero eta komunikabideen formatuak: irratia, telebista eta Internet; eta trebetasun teknologikoetan aurrera egitea baliabide horiei dagozkienak.

C2CC06 - Teoria, kontzeptu eta metodologia desberdinen esanahia eta egokitasuna ulertzea eta aztertzea informazioa eta komunikazioa.



Ikaskuntzaren emaitzak honela laburbil daitezke:

1.- Telebistako lengoaiaren elementuak identifikatzea, aztertzea eta aplikatzea (telebistako informazioaren adierazpen-sistema).

2.- Telebistako informazio-iturriak eta -generoak identifikatzea eta aztertzea.

3.- Telebistako albistegien egitura ezagutzea.

4.- Informazio-programazioa aztertzea eta baloratzea, batez ere gaurkotasunari buruzko informazioa.

5.- Ahozko eta keinuzko adierazpena egoki erabiltzea, ikus-entzunezko informazioa aurkezteko ezinbesteko tresnak diren aldetik.

6.- Informazioak eta iruzkinak egitea.



Informazioa Telebistan irakasgaian ikasleek ikus-entzunezko kazetaritzan informazioa eta komunikazioa lantzeko baliabide profesionalak ezagutzen dituztela erakutsiko dute, batez ere telebistako eguneroko albistegietan; kazetaritzaren irizpideak eta albiste-balioak identifikatuko dituzte; eta, era berean, giza taldeak eta talde teknikoak osatzen dituzten figurak ezagutuko dituzte. Ekitate- eta berdintasun-balioekin lan egiten du.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1. TELEBISTAKO NARRATIBAREN PRINTZIPIOAK

1.1. Telebistako informazioaren elementuak.

1.2. Irudiaren adierazpen-funtzioa

1.3. Soinuaren adierazpen-funtzioa

1.4. Idazketaren adierazpen-funtzioa

1.5. Edizioaren adierazpen-funtzioa: jarraitutasuna eta muntaia

1.6. Telebista-eskaleta (informazio-makrotestua eta albistegiaren barne- koherentzia)

1.7. Zeregina (ikusi kronograma)



2. INFORMAZIOA LANTZEKO PROZESUA

2.1. Informazio-idazketen antolamendua eta funtzionamendua

2.2. Gaurkotasun informatiboa hierarkizatzea eta hautatzea

2.3. Aurreikuspenen agenda

2.4. Informazio-piezak prestatzea: iturriak eta datuak

2.5. Zeregina (ikusi kronograma)



3. TELEBISTAKO INFORMAZIO-GENEROAK

3.1. Albistea

3.2. Telebistako albistegietako kronika

3.3. Elkarrizketa

3.4. Erreportajea

3.5. Informazio-dokumentala

3.6. Informazio-analisia

3.7. Aurrea hartzeko kazetaritza

3.8. Zereginak (ikusi kronograma)



4. TELEBISTAKO INFORMAZIOAREN AURKEZPENA ETA AHOZKO ADIERAZPENA

4.1. Lokuzioaren ezaugarriak telebistan

4.2. Aurkezlearen figura telebistako albistegietan

4.3. Telebistako sarrera

4.4. Gertakariak tokian bertan aurkeztea

4.5. Zeregina (ikusi kronograma)



5. TELEBISTAKO ALBISTEGIAK AZALEAN

5.1. Telebistako eguneroko albistegiak

5.2. Albistegi baten ekoizpena: errealizazioa, aurkezleak, erredaktoreak, edizioa, grafismoa eta dokumentalismoa, platoa eta dekoratuak, argiztapena

5.3. Albistegien egitura telebistan eta albiste-formatuetan

5.4. Telebistako informazioaren tipologia

5.5. Zeregina (ikusi kronograma)



6. KAZETARITZA DIGITALA ETA KOMUNIKAZIO TRANSMEDIA

6.1. Kazetariaren lanerako inplikazioak

6.2. Kazetaritza eta teknologia

6.3. Zeregina (ikusi kronograma)













MetodologiaToggle Navigation

Astero, ikasleek 4 ordu emango dituzte aurrez aurre eta 6 ordu kanpoan. Ordu-banaketa hori banakakoa edo lan kolektibo-kooperatiboan egindakoa izan daiteke.



Aurrez aurreko lana proposatutako bi arlotan banatzen da: irakasgaiaren edukiak prestatzea eta asteko jarduerak praktikan jartzea.



Erreportajearen proiektuak, guztira, 50 orduko arduraldia eskatzen du ikasle bakoitzarentzat, banaka.



Ikasleen gidak jardueren asteko banaketa jasotzen du kronograma batean: eskola magistralak (M), ikasgelako praktikak (GA) eta multimedia edo platoko praktikak (GL praktikak).



Ikasleek aurrez aurreko eskoletara joan beharko dute, ordenagailuaren bateria karga maximoan dutela eta ordenagailurako entzungailuak dituztela.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 30
    • Banakako lanak (%): 40
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 30

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

ETENGABEKO EBALUAZIOA



Ohiko deialdiaren etengabeko ebaluazioa honako hauetan oinarrituko da:



1. Garatu beharreko idatzizko proba ( % 30)



2. Banakako lanak (guztira % 40)

2.1. Telebistarako 2 minutuko berri bat idaztea, guztira 10-15 segundoko hiru albisterekin (ikasgelako praktiketan) ( % 10).

2.2. Telebistako sormenezko sarrera baten kanpoaldean zuzeneko faltsu bat egitea ( % 10).

2.3. Bertaratzen den ekitaldi bati buruzko gaurkotasun-kronika bat idaztea eta egitea, lekukotasunak, datuak, aditu-iturriak... Iraupena: 2 '30 "(kanpoko grabazioa) ( % 10).

2.4. Interes publikoko pertsona batekin (unibertsitatetik kanpo) 15 minutuko elkarrizketa grabatua egitea ( % 10).





3. Ikaslek osatutako talde-lana: telebistako erreportaje informatiboa (gaurkotasuna edo denboraz kanpokoa) (%30). Erreportajeak, grabazioaz, errealizazioaz eta edizioaz gain, lan-plan bat, eskaleta tekniko bat eta erreportajearen memoria bat izango ditu, irakasleen jarraibideen arabera. Aurretik, ikasgelan, irakasleek behar diren argibideak emango dituzte eta talde-erreportaje batzuen analisia landuko da. Erreportajearen gaia ikasgaiko irakasleekin adostuko da.



Erreportajea kanpoan egingo da, eta ikasgelako praktiketako plangintza-, dokumentazio- eta idazketa-lanaren zati bat egingo da. Bertan, taldekako erreportajeen analisi batzuk ere egingo dira. Telebistako erreportajea interes publikokoa izango da, MP4 formatuan argitaratua, YouTuben ostatatua edo WeTrransfer edo Drive (Gmail) -ek bidalia.



Ebaluazio jarraitua egin nahi dutenek irakasgaiaren zati bakoitzaren % 80ra joan beharko dute (eskola magistralak, GA eta GL), justifikatutako hutsegiteak barne, eta praktiken % 80 entregatu beharko dute.



OHIKO DEIALDIAREN AZKEN EBALUAZIOA



Azken ebaluazioari heltzen diotenak banakako idatzizko proba baten bidez ebaluatuko dira. Proba horretan ikasgai teorikoaren edukiei erantzungo diete, eta ikasgaian aintzat hartzen diren zeregin praktiko batzuk egingo dituzte ( % 100).



ETENGABEKO EBALUAZIOARI UKO EGITEA:



Ikasleek ebaluazio jarraituko sistemari uko egin ahal izango diote. Horretarako, idazki bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari 2024ko martxoaren 25a baino lehen (eskola-lauhileko bederatzigarren astea). Jakinarazten ez badu, irakasgaia etenda izango du eta ezohiko deialdira joango da.



AZKEN PROBARI UKO EGITEA:



Ikasleek uko egin ahal izango diote azken probari. Horretarako, idazki bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari 2024ko apirilaren 15a baino lehen.



PLAGIOARI EDO KOPIARI BURUZKO OHARRA:

Praktiketan, entregatzeko modukoetan edo azterketetan plagioa edo kopia egonez gero, ikasgai osoa eten egingo da (0) dagokion deialdian.





Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ebaluazio bakarra da ikasle guztientzat. Banakako idatzizko proba baten bidez ebaluatuko dira. Proba horretan ikasgai teorikoaren edukiei erantzungo diete, eta ikasgaian aintzat hartzen diren zeregin praktiko batzuk egingo dituzte ( % 100).



Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasleek emango dituzte irakurketa-testuak, Interneteko helbideak, komunikabide digitaletarako estekak (batez ere, telebistak), telebista-estiloko liburuak eta ikasgelan pasatzen diren bideo guztiak.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- CASERO, ANDREU; MARZAL, JAVIER (2011). Periodismo en televisión. Nuevos horizontes, nuevas tendencias. Ed. Comunicación Social, 2011.

- CUBELS, MARIOLA (2005). Mentiras en directo. La historia secreta de los telediarios. Madid: Península.

- FERNÁNDEZ, LAURA; ROEL, MARTA (2014). El documental periodístico: propuesta de caracterización a través del análisis de Documentos TV y En Portada. Revista Estudios del Mensaje Periodístico, Vol. 20, Núm. 2 (2014).

- GARCÍA GALINDO, JUAN ANTONIO; CUARTERO, ANTONIO (2016). La crónica en el periodismo narrativo español. Revista FAMECOS.

- GUTIÉRREZ MORÓN, ÁNGEL (2017). La locución en televisión. Técnicas de comunicación en off y de entradillas en directo. Contribución en MARÍN, CARLES (2017). El reporterismo en televisión. Guía de buenas prácticas del reportero audiovisual. Barcelona: Gedisa.

- HERVÁS, CHRISTIAN (2002). El diseño gráfico en televisión: técnica, lenguaje y arte. Madrid: Cátedra.

- IRALA HORTAL, PILAR (2014). Nuevas narrativas en el periodismo actual. El periodismo transmediático. Revista Estudios sobre el Mensaje periodístico, Vol. 20, Núm. 1, 147-158.

- LANGER, J. (2000). La televisión sensacionalista. El periodismo popular y las otras noticias. Barcelona: Paidós.

- LARRINAGA LARRAZABAL, A. (2007): Euskarazko albistegietarako eskuliburua II. Bilbao: Euskal Irrati Telebista, L.G.

- LEÓN, BIENVENIDO (Coord)(2010). Información para la televisión del espectáculo. Salamanca: Comunicación Social.

- MARIN, CARLES (2017). Reporterismo en TV. Guía de buenas prácticas del reportero audiovisual. Madril: Fragua.

- MARÍN, CARLES (2006). Periodismo audiovisual. Información, entretenimiento y tecnologías multimedia. Barcelona: Gedisa

- MAYORAL, JAVIER; SAPAG, PABLO; HUERTA, ARAMANDO; DIÉZ, JAVIER (2008). Redacción Periodística en televisión. MADRID: SÍNTESIS, 233-240.

- KAPUSCINSKI, R. (2005): Los cínicos no sirven para este oficio. 8ª edición. Madrid: Anagrama.

- OLIVA, L. Y SITJÁ, X (2007): Las noticias en radio y televisión. Barcelona: Ediciones Omega.

- PALAZIO, GORKA (2008): Tendencias en televisión y vídeo por Internet y en movilidad, in “Medios de

comunicación, tecnología y entretenimiento. Un futuro conectado”, Bartzelona, Laertes.

- PEÑAFIEL, CARMEN (2016). Reinvención del periodismo en el ecosistema digital y narrativas transmedia. Revista adComunica, Núm. 12, 163-182.

- PEÑAFIEL, CARMEN (2015). La comunicación transmedia en el campo del periodismo. Supervivencia en el ecosistema digital. Revista TELOS, Fundación Telefónica.

- PRADO, EMILI (2003). La espectacularización de la realidad. El anuario de la televisión 2003. 178-187.

- RESANO, HELENA (2016). La trastienda de un informativo. Barcelona: Alienta.

- SERRANO, PATRICIA (2009): Desinformación. Cómo los medios ocultan el mundo. Madrid: Península.

- SOENGAS, XOSÉ (2008): El enfoque informativo. Los puntos de vista de una noticia en televisión. Madrid: Laberinto.





Gehiago sakontzeko bibliografia

- BUSTAMANTE, ENRIQUE (2013). Historia de la radio y la televisión en España. Una asignatura pendiente de la democracia. Barcelona: Gedisa.
- CAFFAREL, CARMEN (2007). Hacia la Radio-Televisión Española de los ciudadanos. Ediciones del Laberinto.
- CAMPOS FREIRE, F.; XOENGAS, X.; RODRÍGUEZ, M.I. (2018). Indicadores de evaluación de los servicios informativos de la radiotelevisión pública. Revista Profesional de la Información (EPI), 27 (2), 267-277.
- CASALS, MARÍA JESÚS (2005). Periodismo y sentido de la realidad. Madrid: Fragua.
- KAPUSCINSKI, Ryszard: Los cinco sentidos del periodista [dialnet.unirioja.es/descarga/articulo/2106418] pdf.
- GOULD, Terry (2010): Matar a un periodista. El peligroso oficio de informar. Barcelona: Los libros del lince.
- PRADO, EMILI; DELGADO, MATILDE (2010). Tendencias internacionales de programación. Revista TELOS, Núm. 84, 52-64. Fundación Telefónica.
- ZABALETA URKIOLA, IÑAKI, eta JESUS MARI ZALAKAIN GARAIKOETXEA. (2004): Irrati eta telebistako informazioaren teoria eta teknika. Bilbao: Udako Euskal Unibertsitatea (UEU).

Aldizkariak

Ondoren aipatzen diren aldizkariek telebistarekin lotutako azterlanak eta ikerketak dituzte. Ikus-entzunezko baliabide digitaletan edo konbentzionaletan eta, zehazki, telebistan lan egiten duten kazetarien zereginari buruzko ezagutza zabal dezaketen aldizkariak dira.

- Revista Profesional de la Información (EPI), disponible en:
https://www.profesionaldelainformacion.com/
- Revista Comunicar, disponible en:
https://www.revistacomunicar.com/
- Revista Latina de Comunicación Social, disponible en:
https://nuevaepoca.revistalatinacs.org/index.php/revista/issue/archive
- Revista Mediterránea, disponible en:
https://www.mediterranea-comunicacion.org/
- Revista Anàlisi, disponible en:
https://analisi.cat/
- Revista TELOS, Fundación telefónica, disponible en:
https://telos.fundaciontelefonica.com
- Revista Trípodos, disponible en:
http://www.tripodos.com/index.php/Facultat_Comunicacio_Blanquerna
- Revista ZER, Revista de Estudios de Comunicación, disponible en:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Zer

Web helbideak

-httpp://www.eitb.com
-http://www.rtve.es
-http://www.lasexta.com
-http://www.cuatro.com
-http://www.telecinco.com
-http://www.antena3.com
-http://www.bbc.com
-http://www.france24.com
-http://www.rai.it
-https://archive.org/details/tv
-http://www.getmiro.com
-http://www.hamaika.tv
-http://www.kanaldude.tv
-http://www.vimeo.com
-http://www.youtube.com
-http://www.eitb.tv/eu
-http://www.eitb.com
-http://bambuser.com

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • CAMACHO MARKINA, IDOIA
  • GOIKOETXEA PEREZ, ANDER
  • GURRUTXAGA REKONDO, GUILLERMO

TaldeakToggle Navigation

16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-16

17:00-19:00 (1)

17:00-19:00 (2)

17-30

18:00-20:00 (3)

Irakasleak

16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

17:00-18:00 (1)

Irakasleak

16 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

18:00-20:00 (1)

Irakasleak

16 Laborategiko p.-2 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

18:00-20:00 (1)

Irakasleak

17 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-16

17:00-19:00 (1)

17:00-19:00 (2)

17-30

18:00-20:00 (3)

Irakasleak

17 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

17:00-18:00 (1)

Irakasleak

17 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

18:00-20:00 (1)

Irakasleak

17 Laborategiko p.-2 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

18:00-20:00 (1)

Irakasleak

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-16

11:00-13:00 (1)

09:00-11:00 (2)

17-30

10:30-11:30 (3)

11:00-12:00 (4)

Irakasleak

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

11:00-12:00 (1)

Irakasleak

31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

10:00-11:00 (1)

Irakasleak

31 Laborategiko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

11:30-13:30 (1)

Irakasleak

31 Laborategiko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

11:30-13:30 (1)

Irakasleak

31 Laborategiko p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

13:00-15:00 (1)

Irakasleak