XSLaren edukia

Informazioaren Bilketa eta Analisi Prozedura26301

Ikastegia
Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
Titulazioa
Pedagogiako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
26301

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3654
Gelako p.2436

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Hezkuntzan informazio bilketarako prozedura, teknika eta tresna desberdinez gain, emaitzen analisia ere landuko da.

Errealitatearen ezagueraren prozesu baten arloan, abiapuntua informazio bilketa da, metodologia eta ikerkuntza-diseinu desberdinak kontuan izanda.

4. Moduluaren, Hezkuntza Ikerketa eta Berrikuntza, barruan dago. Irakasgai honek baliabide instrumentalak ekarpena egiten ditu modulua osatzen dituzten beste irakasgaientzako (Hezkuntzaren Diseinua eta Berrikuntza, Ebaluazioa Hezkuntzan, Hezkuntza Ikerketa, eta Informatika Baliabideak Hezkuntzan), baliabide informatikoak erabiliz.

Moduluko lanekin harremana informazio-bilketarako tresnak aukeratzen eta/edo eraikitzen oinarritzen da. Irakasgairen zentzu instrumentala bere erlazioa beste modulu eta irakasgaiekin oinarritzen du gradu proiektuarekin batera.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1. Informazio-bilketa Hezkuntzan.



2.Informazio-bilketarako teknikak eta tresnak.



3. Informazio-bilketarako tresnen eraikitze lana.

Datu-bilketaren teknika desberdinen eraikuntza eta datuen analisiaren faseen deskribapena.



4. Informazioaren bilketa test psikometrikoen bidez.

Metodo psikometrikoa hezkuntzan aldagaiak neurtzeko baliabidea.

Test-eraikuntzaren teoriak.

Neurketen balio eta mugak hezkuntzan.



5. Proba normatibo eta arau-emaileen eraiketaren faseak.

Testen teoria klasikoan oinarritutako proba psikometriko baten eraiketaren faseen ezagupena eta aplikazioa.



6. Testen ezaugarri teknikoen analisia.

Test eta azpitesten item-analisia, fidagarritasuna eta baliotasuna.



7. Puntuazioen interpretazioa.

Puntuazio zuzenak eta estandarizatuak.

Baremazioa.

Estandarizatutako eskala mota erabilienak.

Eskala hauen irismena eta mugak.



8. Irizpideari buruzko testak.

Irizpideari buruzko testen ezaugarri orokorren analisia.



9. Itemarekikoi Erantzunaren Teoria.

Oinarrizko kontzeptuak eta ereduak.

IET ereduen ezaugarri orokorren analisia.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 40
    • Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 40
    • DILAN (%): 20

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Honela kalifikatuko da ikasgaia:



DILANak, 10etik 2 puntu balioko du ikasgai bakoitzean, eta moduluko irakasleek egingo dute ebaluaketa.



Gainerako 8 puntuak honela banatuko dira: 4 puntu balioko dute praktikek eta beste 4 azterketak.



Eskatutako gutxieneko asistentzia %80koa da eta eskatutako praktika eta lanak egin beharko dira.



Ikasgaia gainditzeko beharrezkoa izango da gutxienez 5 puntu ateratzea. Horrez gain, atal bakoitzeko puntuen %50 atera beharko dira: DILANeko 2 puntuetatik 1, praktiketako 4 puntuetatik 2 eta azterketako 4 puntuetatik 2.



Oharra: ikasturtea eta ebaluazioa presentzialitate egoeran egin ezingo balira, honela moldatuko lirateke kalifikaziorako ehunekoak: DILANak %40 balioko luke, praktikek beste %40 bat eta azterketak %20a.





Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Edukiak, gelako praktikak eta irakasgaiaren lanak egiteko Saileko irakasleak prestatu dituzten materialak.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

BISQUERRA, R. (2004) Metodología de la Investigación Educativa. Madrid: La Muralla.

ELOSUA, P. (2010) R Gizarte-zientzietarako. Datuen eta eskalen analisia Rcommander-ekin. Servicio Editorial de la UPV/EHU

GONZALEZ, A.; MARTINEZ,C. (2004). Técnicas e instrumentos de recogida y análisis de datos. Madrid: UNED

LUKAS, J.F.; SANTIAGO, K. (2004). Evaluación educativa. Madrid: Alianza Editorial

TEJEDOR, F.J.; ETXEBERRIA, J. (2006). Análisis Inferencial de datos en Educación.Madrid: La Muralla

TOJAR, J.C.. (2006). Investigación Cualitativa: Comprender y Actuar.. Madrid: La Muralla.

Gehiago sakontzeko bibliografia

De Boeck, P.; Wilson, M. (2004). Explanatory item response models. A generalized linear and nonlinear approach. Nueva York. Springer.
Ketele, J.M. de y Toegiers ,X. (1995). Metodología para la recogida de información. Madrid: La Muralla.
Martinez Arias, R. (2006). Psicometría.. Madrid: Alianza Editorial.
Sax, G. (1997). Principles of educational and psychological measurement and evaluation. Belmont: Wadsworth
Sierra Bravo, R. (2001). Técnicas de investigación social. Teoría y ejercicios. Madrid: Paraninfo

Aldizkariak

RELIEVE
Revista de Educación
Revista de Investigación Educativa
Psychometrika
Tantak

Web helbideak

American Evaluation Association: http://eval.org/
CIDE: Centro de Investigación y documentación Educativa: : http:// www.mec.es/cide
EDUTEST: http:// www.edutest.com/
ETS Net: Educational Testing Service Network : http://www.ets.org/
IVEI/ISEI Instituto Vasco de Evaluación e Investigación Educativa: : http:// www.isei.euskalnet,net

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • AZPILLAGA LARREA, VERONICA
  • BERASTEGUI MARTINEZ, YON
  • VAN DER WORP , KARIN

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-18

11:00-13:00 (1)

09:00-11:00 (2)

19-30

11:00-13:00 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • INFORMTIKA 1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (1)
  • INFORMTIKA 1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (2)
  • INFORMTIKA 1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (3)

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
19-30

09:00-11:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • INFORMTIKA 1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (1)

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-18

09:00-11:00 (1)

11:00-13:00 (2)

19-30

09:00-11:00 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • INFORMTIKA 1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (1)
  • INFORMTIKA 1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (2)
  • INFORMTIKA 1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (3)

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
19-30

11:00-13:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • INFORMTIKA 1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I (1)