XSLaren edukia

Practicum - I26321

Ikastegia
Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
Titulazioa
Pedagogiako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
3
Kreditu kopurua
6
Kodea
26321

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

1. Esku-hartze pedagogikorako arlo profesionalen, hezkuntza-proiektuen, jarduera-planen eta horiek gauzatzen diren sareen ikuspegi orokorra eraikitzea.

2. Ikasketa-trebetasunak garatzea, praktiketako testuinguruetan txertatzeko.

3. Jardun profesionala analizatuta jakintza eskuratzea, eta jakintza hori tituluko moduluetan eskuratutako ezaguerekin erlazionatzea.

4. Ikaskuntzarekiko jarrera positiboa izatea, hezkuntzako esku-hartzea eta garapen profesionala hobetzen laguntzeko.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

I. BLOKEA. Fakultatean



1.- Practicuma aurkeztea eta kokatzea

2.- Garatutako gaitasun akademikoei buruzko gogoeta

3.-Trebetasun profesionalak, harremanetarako trebetasuna eta lanbide-deontologia



II. BLOKEA: Zentroetan



1.- Pedagogiako praktikak zentroetan, zerbitzuetan eta erakundeetan

2.- Jarraipen-mintegiak eta lanketa teoriko-praktikoa Fakultatean

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Azken Ebaluazioaren Sistema

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Practicumaren ebaluazioa egiterakoan Fakultatean egindako lana zein Praktiketako Zentroan egindako lana izango dira kontuan. Bi atal horiek ondoko baloreak izango dituzte:



1.- Praktiketako Zentroan egindako lana bertako instruktoreak ebaluatuko du eta bukaerako notaren %50 izango da.



2.- Fakultatean egindako lanari dagokionez, bukaerako notaren %50, atal desberdin hauetan banatua egongo da:

- % 20 DILAN lanarena.

- % 10 jardueretako lanak, mintegietara etortzea eta jarrera.

- % 20 Azken Oroi-txostena.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

o ARANDIA, MAITE; ZARANDONA, ESTHER (1998): Sobre el registro narrativo e instrumentos de ayuda en el material de presentación del Practicum I de educación social. Revista de Psicodidáctica (5): 189-206

o ARARTEKO: Arartekoren aldizkari eta txosten bereziak

o ASEDES y CGCEES (2007): Documentos profesionalizadores: Definición de la Educación Social. Código deontológico del educador y la educadora social. Catálogo de funciones y competencias de la educadora y el educador social.

o BISQUERRA, R. (Coord.). (2004). Metodología de la investigación educativa. Madrid: La Muralla

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o ELLIOT, J. (1993) El cambio educativo en la investigación acción. Madrid. Morata

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o KISNERMAN, N. y D. MUSTIELES, Sistematización de las prácticas con grupos, Lumen-Humanitas, Buenos Aires, 1997.

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o LOPEZ DE CEBALLOS, Paloma (1998): Un método para la investigación-acción participativa. Madrid: Editorial Popular

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Gehiago sakontzeko bibliografia

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o MURADAS, M., ZABALZA, M.A., Sanmamed, M., Raposo, M. y Iglesias, M. L. (coords) (2007). Buenas prácticas en el Practicum. Poio: USC.
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o RODRIGUEZ ESPINAR, Sebastián (Coord.) (2004). Manual de tutoría universitaria. Recursos para la acción. Barcelona: Octaedro.
o RODRIGUEZ MORENO, Mª Luisa (2003). Cómo orientar hacia la construcción del proyecto profesional. Autonomía individual, sistema de valores e identidad laboral de los jóvenes. Bilbao: Desclee De Brouwer.
o PEREZ SERRANO, G. (1993). Elaboración de proyectos sociales. Casos prácticos. Madrid: Narcea.
o ROMÁNS, MERCE; PETRUS, ANTONI; TRILLA, JAUME, 2000. De profesión, educador(a) social. Barcelona: Paidós Ibérica, S.A.
o TRAVESET, M. (2007): Pedagogía sistémica. Ed. Graó
o TÓJAR HURTADO, J.C. (2006). Investigación cualitativa. Comprender y actuar. Madrid: La Muralla.

Web helbideak

www.ceespv.org
www.eduso.net