Breadcrumb

Gakoak - Unibertsitate Espezializazioa: Arrisku eta Gizarte Gatazkan Dauden Gazte Kalteberekin Esku Hartzeko

TITULUAREN GAKOAK

Espezializazio hau arriskuan eta gizarte gatazkan dauden gazte kalteberekin esku hartzeko lanari erantzuteko planteatu da, IRSE-EBIko profesionalek eta beste baliabide batzuek garatutako Lotura Emozional Balidatzailearen eredu batean oinarrituta. Haurren babeseko, gazteen justiziako eta gizarteratzeko zentroetan artatzen diren eta osasun mentaleko eta portaera kanporatzaileak dituzten biztanleen esku hartze espezializatuan sakonduko da.

Espezializazioak, bada, zortzi modulu ditu. Lotura Emozional Balidatzailearen proposamenaren printzipio eta elementu nagusiekin eta Lotura Emozional Balidatzailearen ereduaren iturriekin hasiko da. Hurrengo moduluetan, aliantzaren garapen espezializatua planteatuko da, laguntza harremana arbuiatu ohi duten nerabe eta gazteekin lotura eraikiz. Gainera, hauek teknikoki ulertu eta jorratuko dira: indarkeria, kontsumoak eta ihesak, aliantza eta nahigabekotasuna, kanporatzeko eta barneratzeko jokabideei heltzea. Amaitzeko, praktikak egingo dira IRSE-EBIk edo Lotura Emozional Balidatzailearen ereduan lanean ari diren beste erakunde batzuek kudeatutako egoitza baliabideetan.

Aplikazio habiaratuak

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

25

Modalitatea

Erdi-presentziala

Hizkuntza

Gaztelania

Kreditu kopurua

30 ECTS kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Bilboko Hezkuntza Fakultatea

Arduraduna

Bilboko Hezkuntza Fakultatea

946017503

ESTEKA - Gizarte eta Hezkuntza arloko Esku-hartzea Arriskuan eta Gizarte Gatazkan Dauden Nerabe eta Gazteekin

Titulu hau Gizarte eta Hezkuntza arloko Esku-hartzea Arriskuan eta Gizarte Gatazkan Dauden Nerabe eta Gazteekin Etengabeko Prestakuntzako Masterraren parte da.

Ikusi Master honi buruzko informazioa

Titulu hau aukeratzeko arrazoiak - Unibertsitate Espezializazioa: Arrisku eta Gizarte Gatazkan Dauden Gazte Kalteberekin

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Nerabeak tarteko dauden kasu konplexuen aurrean arrisku egoerak detektatzeko tresnak garatuko dituzu.
  • Enplegagarritasun handiagoa lortuko duzu kasu kritikoei eta antisozialei edo ezegonkortasun emozionalari buruzko prestakuntza espezifiko baten bidez.
  • Arloko profesionalen burnout egoerak diagnostikatzen eta ebaluatzen ikasiko duzu.
  • Ezagutza teoriko eta praktikoa lortuko duzu estrategia psikohezitzaileetan eta gizarte eta hezkuntza arloko esku hartze eredu batean.

Irteera profesionalak - Unibertsitate Espezializazioa: Arrisku eta Gizarte Gatazkan Dauden Gazte Kalteberekin

IRTEERA PROFESIONALAK

Gizarte Hezkuntzako lanbidean lan gehien duen alorra da. Gaur egun, prestakuntza espezifikoa duten tituludunen eskari handia dago arlo honetan, eguneko baliabideetan eta egoitza baliabideetan lan egiteko jokabide arazo larriak edo oso larriak dituzten nerabeekin, edota intentsitate handiko baliabideetan daudenekin. Era berean, praktiketako esperientzia bat egiteko aukera izango da, eta hori lagungarria izango da ikaskuntzarako eta etorkizunean lana bilatzeko arrakasta izateko.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak