Breadcrumb

Gakoak - Unibertsitate Espezializazioa Enpresari Aplikatutako Ekonomia Zirkularra

TITULUAREN GAKOAK

Azken bi mendeotan gehiegi ustiatu ditugu geure baliabide naturalak, gero eta urriagoak eta lortzen zailagoak bihurtu ditugularik. Horregatik, laugarren iraultza industriala garapen teknologiaren jauzi bat baino gehiago da, hazkunde ekonomikoaren eta baliabide naturalen kontsumoaren arteko uztardura hautsi beharko baitu. Azken alderdi honen eskutik etorriko da enpresa eredu berriak eratu, merkatu berriak garatu eta kalitatezko enplegua sortzeko bide eta abaguneak ekonomia zirkularraren eremuan.

Eredu zirkular berri honetan, produktu eta materialen balioak ahal denik eta luzeen mantentzen da denboran zehar, lehengaiak, emisioak, hondakinak minimora murriztu eta baliabideak, ondasunen bizitza baliagarria amaitzerakoan, behin eta berriro sartzen dira ekoizpen zikloan, balioa berriz ere sortuz. Hitz gutxitan, «erauzi, ekoitzi, erabili eta bota» delakoa baztertu eta «birpentsatu, birdiseinatu, murriztu, berrerabili, konpondu, birfabrikatu, birziklatu eta berreskuratu» delakora pasatzea da kontua.

Masterra bat dator Europako Itun Berdetik (Green Deal) sortutako politikekin eta Euskadi 2030eko Ekonomia Zirkularraren Estrategiarekin, zeinak gero eta indar handiagoa hartzen ari baitira COVID-19aren osteko garaian.

Masterrak lankidetza hitzarmenak ditu Eusko Jaurlaritzako IHOBE Ingurumen Jarduketarako Sozietate Publikoarekin eta Basque Ecodesign Centerrekin.

Gainera, hainbat erakundek hartzen dute parte irakaskuntzan: ACLIMA, AZTI, BC3, EVE, ELIKA eta NEIKERrek, besteak beste.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Erdi-presentziala

Hizkuntza

Gaztelania

Egutegia

Urria 2024

Abendua 2025

Kreditu kopurua

60 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Bilboko Ingeniaritza Eskola

Titulu hau aukeratzeko arrazoiak - Unibertsitate Espezializazioa Enpresari Aplikatutako Ekonomia Zirkularra

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Master honi esker, biderkatuko dituzu enplegua lortu eta sustapen pertsonala hobetzeko aukerak, ekonomia zirkularrak enpresa eta antolakundeei eman ahal dizkien berritasun eta ekarpen estrategikoak kontutan hartuta.
  • Ekonomia zirkularra Europako Batzordearen lehentasun bat da 2030erako (Ekonomia Zirkularrerako Ekintza Plana, Europako Itun Berdea), 4.0 industriarekin lotua. Hori dela eta, gero eta gehiago txertatzen da ikerketan, finantzaketan, digitalizazioan, marketinean eta halako arlo transbertsaletan.
  • Irakasleek esperientzia zabala dute eta espezializatuta dago hainbat diziplinatan. Arlo zientifikoan zein sektore publiko eta pribatuan aritutakoak.
  • Irakasteko eta ikasteko metodologia berritzailea da eta modu erdipresentzialean ematen da, zure agenda eta konpromiso pertsonalekin bateragarri egin dezazun.

Irudia - Unibertsitate Espezializazioa Enpresari Aplikatutako Ekonomia Zirkularra

Irudia

Irteera profesionalak - Unibertsitate Espezializazioa Enpresari Aplikatutako Ekonomia Zirkularra

Irteera profesionalak

Gure industria-ingurunean, eredu zirkularrak (ekodiseinua, zerbitizazioa, birmanufaktura, BZA, ingurumen-adierazpenak, etab.) gero eta enpresa gehiago ari dira aplikatzen edo aplikatu nahi dituzte epe laburrean hainbat sektoretan, hala nola, automobilgintzan, garraio-ekipoetan, ekipo elektriko eta elektronikoetan, makina-erremintan, metalean, kimikan, nekazaritza eta basogintzan, eraikuntzan eta ingurumen-zerbitzuen azpisektorean.

Master honek gaitasuna ematen die ikasleei ekonomia zirkularraren esparruan negozio-aukerak identifikatzeko eta enpresa-antolamenduaren barruan eredu zirkularrak ainguratzeko.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak