Breadcrumb

Gakoak - Unibertsitate Espezializazioa Enpresari Aplikatutako Ekonomia Zirkularra

TITULUAREN GAKOAK

Azken bi mendeotan gehiegi ustiatu ditugu geure baliabide naturalak, gero eta urriagoak eta lortzen zailagoak bihurtu ditugularik. Horregatik, laugarren iraultza industriala garapen teknologiaren jauzi bat baino gehiago da, hazkunde ekonomikoaren eta baliabide naturalen kontsumoaren arteko uztardura hautsi beharko baitu. Azken alderdi honen eskutik etorriko da enpresa eredu berriak eratu, merkatu berriak garatu eta kalitatezko enplegua sortzeko bide eta abaguneak ekonomia zirkularraren eremuan.

Eredu zirkular berri honetan, produktu eta materialen balioak ahal denik eta luzeen mantentzen da denboran zehar, lehengaiak, emisioak, hondakinak minimora murriztu eta baliabideak, ondasunen bizitza baliagarria amaitzerakoan, behin eta berriro sartzen dira ekoizpen zikloan, balioa berriz ere sortuz. Hitz gutxitan, “erausi, ekoitzi, erabili eta bota” leloa baztertu eta “murriztu, berrerabili eta birziklatu” leloa geure eginez.

Instituzioen laguntza: Masterrak hitzarmenak sinatu ditu Eusko  Jaurlaritzako Ingurumen Jarduketarako Sozietate Publikoa den IHOBE eta  Basque Ecodesign Center erakundeekin.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Erdi-presentziala

Hizkuntza

Gaztelania

calendar

Iraila 2020

Ekaina 2021

Kreditu kopurua

60 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Bilboko Ingeniaritza Eskola

Arduraduna

Bilboko Ingeniaritza Eskola

Titulu hau aukeratzeko arrazoiak - Unibertsitate Espezializazioa Enpresari Aplikatutako Ekonomia Zirkularra

Circular thinking. Euskadi, ekonomia zirkularrerantz

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Master honi esker, biderkatuko dituzu enplegua lortu eta sustapen pertsonala hobetzeko aukerak, ekonomia zirkularrak enpresa eta antolakundeei eman ahal dizkien berritasun eta ekarpen estrategikoak kontutan hartuta.
  • Ekonomia zirkularra Europako Batzordearen lehentasun bat da 2030erako (Ekonomia Zirkularrerako Ekintza Plana, Europako Itun Berdea), 4.0 industriarekin lotuta.
  • Irakasleek esperientzia zabala dute eta espezializatuta dago hainbat diziplinatan. Arlo zientifikoan zein sektore publiko eta pribatuan aritutakoak.
  • Irakasteko eta ikasteko metodologia berritzailea da eta modu erdipresentzialean ematen da, zure agenda eta konpromiso pertsonalekin bateragarri egin dezazun.

Irudia - Unibertsitate Espezializazioa Enpresari Aplikatutako Ekonomia Zirkularra

Irteera profesionalak - Unibertsitate Espezializazioa Enpresari Aplikatutako Ekonomia Zirkularra

Irteera profesionalak

Gure ingurune industrial honetan, gero eta gehiago dira eredu zirkularrak aplikatzen edo epe laburrean aplikatu nahi duten enpresak (ekodiseinua, serbitizazioa, birmanufaktura, bizitza zikloen analisia, ingurumen aitorpenak eta beste), non eta era guztietako arloetan, esaterako: automobilgintza, garraio ekipoak, ekipo elektriko eta elektronikoak, makina erreminta, metala, kimika nekazaritza eta oihan zaintza eta ingurumen zerbitzuen azpisektoreak.

Graduondokoak gaitasuna ematen die ikasleei negoziorako aukerak identifikatzen ekonomia zirkularraren eremuan eta, eredu zirkularrak ainguratzen enpresa antolakuntzaren barruan.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak