Aplikazio habiaratuak

Irakaslekua

Egoitza COAVN (Bilbo) / Arkitektura GET

ESTEKA - Etxebizitza Publikoa

Titulu hau Etxebizitza Publikoa Berezko Masterraren parte da.

Ikusi Master honi buruzko informazioa

GAKOAK - Etxebizitza Publikoaren Politika eta Kudeaketa

Tituluaren gakoak

Titulu hau aldez aurretik etxebizitza publikoen sustapenarekin lotutako edozein prozesuri buruzko jakintzak dituzten profesionalentzat da; hasi lurzorua lortzetik, hirigintzaren antolamendu eta kudeaketatik, eta eraikuntza eta urbanizazio jasangarrien birgaitze eta sustapeneraino.

Lurzoruaren eta etxebizitza publikoaren politikari, bizitegi parkearen kudeaketari eta sustapenari, kudeaketa ekonomikoari eta babestutako etxebizitza publikoarekin (BEPrekin) lotutako arautegiari buruzko prestakuntza espezifikoa barne hartzen du, jabetza moduak eta etxebizitza publikoaren finantzaketa eta erabilera ereduak aztertuta.

Etxebizitza publikoko plangintzarekin, lurralde antolamenduarekin eta gizarte politikarekin lotutako alderdi teorikoak jorratzen ditu, diseinu parametro berriak kontuan hartuta, gizarte aniztasunean, bizikidetza eta integrazio eredu berrietan eta larrialdiko eta gizarte bazterketako agertokietan oinarrituta.

Azkenik, oin berriko edo lehendik dauden egiturei buruzko BEPak diseinatzeko parametroak definitzeko jarraibideak proposatzen ditu, bai hiri ingurunean, bai landa ingurunean; hori guztia iraunkortasuna kontuan hartuta, eraikuntza industrializatu eraginkorraren esparruan.

Erakunde laguntzaileak: Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saila (Eusko Jaurlaritza)

4 ARRAZIO - Etxebizitza Publikoaren Politika eta Kudeaketa

4 arrazoi titulu hau aukeratzeko

• Zeharkako prestakuntza, kudeaketako jakintzak, analisirako eta ikerketarako gaitasunak eta babes publikoko bizitegi eremuan diseinurako eta garapen teknikorako trebetasunak biltzen dituena.
  • Estatuan bakarra eta erreferentea izan nahi du, bere edukiak Eusko Jaurlaritzak BPEen arloan dituen politikekin koordinatuz.
  • BPEen kudeaketako eta diseinuko erreferente entzutetsuak irakasle gisa.
  • Teoria, praktika, adituekin harremana eta bisitak uztartzen ditu.

IRTEERA PROFESIONALAK - Etxebizitza Publikoaren Politika eta Kudeaketa

Irteera profesionalak

Prestakuntzak gaitasuna ematen die tituludunei etxebizitza publikoaren diseinuak eta sustapenak barne hartzen dituen edozein eremutan parte hartzen duten eragileak biltzen dituzten egituretan integratzeko: arkitektura eta ingeniaritza ikasketetatik hasi, aholkularitza eta enpresa sustatzaileetara, eta inplikatutako administrazioetatik igarota, babes publikoko etxebizitzen kudeaketan eta diseinuan kualifikazio eta prestakuntza handiko langileak eska ditzakete.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak