GAKOAK - Fatxada Arinen Egitura-analisia eta Energia Eraginkortasuna

Tituluaren gakoak

Tituluak azterketa estrukturala, eraginkortasun energetikoa, mintegiak eta 2. eremuko mintegiak izeneko moduluak ditu.

Ikasleek oinarrizko egitura formak kalkulatzeko eta fatxada arinetako egiturazko elementuak eta motak aztertzeko metodoak ikasten dituzte. Bestalde, fatxada arinen kalkuluari aplikatu beharreko arautegia, ikasleak diseinatutako proiektu indibidual baten zenbakizko kalkulu prozesuen bidezko dimentsionamendua, eguzki babesa fatxadaren funtsezko funtzioetako bat bezala, bioklimatikoa, eguzki energia eta energia fotovoltaikoa eta fatxada arinari aplikatutako sistemen eta materialen azken aurrerapenak aztertzen dira, garapen joerak aztertuz.

Azkenik, beste ikastaro batzuetan eskuratutako jakintzak finkatzen dira, Arkitekturako eta Ingeniaritzako profesionalekin zuzenean harremanetan jarriz, eta jakintza horiek beren lan profesionalean aplikatzen dituzte. Horrek erraztu egiten du ikasitako ikasgaien zeharkako loturak eta ikuspegi globalak ezartzea.

Erakunde babesleak: Alucoil, Aluman, Ariño Duglass, Bryden Wood, Cosentino, Garcia Faura, Guardian Glass, Wicona, Sika, Trespa, Ursa

Aplikazio habiaratuak

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Hizkuntza

Gaztelania

Kreditu kopurua

30 ECTS kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

ON LINE

Arduraduna

Arkitektura Goi Eskola Teknikoa

ESTEKA - Fatxada Arinak

Titulu hau Fatxada Arinak Berezko Masterraren parte da.

Ikusi Master honi buruzko informazioa

4 ARRAZIO - Fatxada Arinen Egitura-analisia eta Energia Eraginkortasuna

4 arrazoi titulu hau aukeratzeko

• Ezaugarri horiek dituen bakarra da estatuan.
  • Fatxadetako estatuko espezialista onenak daude irakasleen artean.
  • Espezialista horiek edizioz edizio irakaskuntza programa fintzen joan dira; hortaz, erabat egokitzen da lanbidearen errealitatera.
  • Fatxada proiektuaren oinarrizko 4 zutabeen inguruan egituratzen da: diseinua, obran jartzea, kalkulua, eta eraginkortasun energetikoa.

IRTEERA PROFESIONALAK - Fatxada Arinen Egitura-analisia eta Energia Eraginkortasuna

Irteera profesionalak

• Fatxada aholkularia: arkitektoaren eta fatxadagilearen arteko bitartekaritza, lehenengoari laguntzen zaio, bigarrenak nahi dituen emaitza estetikoak eta teknikoak lortzeko.
  • Fatxadak egiten dituen enpresa baten teknikaria: fatxadaren edo haren osagaien diseinuan eta produkzioan lan egitea.

Merkatuaren espezializaziorako joera dela eta, goraldian daude aipatutako bi alderdiak.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak