Breadcrumb

Gakoak - Unibertsitate Espezializazioa: Gizarte eta Lan Arloko Aholkularitza eta Auditoretza

Tituluaren gakoak

Graduondoko honen bidez, ikasleek Gizarte eta Lan Arloko Aholkularitza eta Auditoretzaren esparruan espezializazio profesionala lortuko dute. Eskuratzen den prestakuntzaz baliatuta, enpresan lan arautegiaren erabilerari buruzko diagnostiko egokiak egin daitezke; enpresen erabakiak indarrean den laneko legedira egokitzeko proposamen juridikoak prestatu, eta beharrezkoak diren neurriak negoziatu eta ezartzeko faseetan parte hartu daiteke.

Horri begira, ikasleek gizarte eta lan arloko txostenak zuzen egiteko eta horiek lan talde batean defendatzeko gaitasun espezifikoak eskuratuko dituzte.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Erdi-presentziala

Hizkuntza

Gaztelania

Egutegia

Urria 2024

Iraila 2025

Kreditu kopurua

32 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatea

Arduraduna

Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatea

Titulu hau aukeratzeko arrazoiak - Unibertsitate Espezializazioa Gizarte eta Lan Arloko Aholkularitza eta Auditoretza

Irudia

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Gizarte eta lan arloko auditore eta aholkulari baten berezko erantzukizunak betetzeko gai izango zara, erantzukizun etikoz eta konpromiso moralez.
  • Sektorean lana bultzatzen duen ikasle ohien elkarte bat dugu.
  • Prestakuntza metodologia praktikoa da, kasu errealetan oinarritutakoa. Eskolak irakasleek eta bulego, epaitegi, enpresa eta administrazio publikoan lanean diharduten profesionalek emango dituzte.
  • Ikasgelakoa eta ikasgelaz kanpokoa: lanean diren profesionalen prestakuntza etengabea errazten du.

Irudia -Berezko Masterra Arreta Goiztiarra

Irudia

Irteera profesionalak - Unibertsitate Espezializazioa: Gizarte eta Lan Arloko Aholkularitza eta Auditoretza

Irteera profesionalak

Lan egin daiteke gizarte eta lan arloko auditore gisa horrelako gaiak lantzen dituzten bulegoetan, sindikatuetan, laneko aholkularitzetan, etab.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak