GAKOAK - Loaren Nahasmendua Mediku eta Odontologoentzat

TITULUAREN GAKOAK

Loaren nahasmenduei buruzko prestakuntza akademikorik ia ez da egon unibertsitateko irakaskuntzan, eta haren lekua oso leku txikia izan da ospitale mailan. Patologia horren gizarte eta osasun garrantziaz jabetzen ari garen honetan, osasun laguntzaren eskaera areagotzen ari da, eta horri erantzuteko beharrezkoa da loaren medikuntzari buruzko graduondoko programak ezartzea. Hori dela eta, Eduardo Anitua Fundazioak, orain University Institute for Regenerative Medicine and Oral Implantology (UIRMI) denak, graduondoko programa berritzaile bat eskaintzea erabaki du. Ikastaroaren helburua patologia horren diagnostikoan eta tratamenduan diharduten profesionalen espezializazioa lortzea da, nazioarteko profila duten irakasleen bitartez.

Loaren apneak dira master honen oinarrizko zutabea. Diagnostiko eta tratamendurako hainbat teknika aplikatzeko modua erakutsiko da, diziplinarteko talde baten barruan.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Erdi-presentziala

Hizkuntza

Gaztelania

Egutegia

Urria 2024

Abendua 2026

Kreditu kopurua

120 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

UIRMI

ARRAZOIAK - Loaren Nahasmendua Mediku eta Odontologoentzat

vida-salud-razones

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• UIRMI Institutuak Espainiako ekoizpen zientifiko handienaren aitortza jaso du, azken ASEBIO txostenean, eta ikerketa erreferente bat da estatuan eta nazioartean.
  • Lan merkatuan bereiziko zaituen profil bat eskuratuko duzu, Europan goraka ari den espezialitate batean.
  • Loaren nahasmenduak diagnostikatzeko eta tratatzeko ikuspegi berritzailea.
  • Irakasleak: nazioarteko erreferenteak dira loaren medikuntzaren sektorean.

IRUDIA - Loaren Nahasmendua Mediku eta Odontologoentzat

vida-salud-salidas

IRTEERA PROFESIONALAK - Loaren Nahasmendua Mediku eta Odontologoentzat

Irteera profesionalak

• Masterraren diziplina anitzeko izaera dela eta, ikasleentzako irtenbide profesionalak ere asko dira. Alde batetik, arlo klinikora sar daitezke zuzenean, edo loaren medikuntzaren ikerketa arloan, eta, bestetik, ikertzaile gisa jardun daitezke sektore biosanitario edo bioteknologikoan.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak