Jose Luis de la Cuesta Irakasle Dr. Dres h.c.

Kriminologiaren Euskal Institutuaren Zuzendaria

ENGLISH VERSION                    VERSION FRANÇAISE

Zuzenbidean Lizentziatua, Donostiako Zuzenbide Fakultatea (1977). Lizentziaturako Sari Berezia. Caja de Ahorros Provincial de Gipuzkoa Saria. Unibertsitateko Ikasketa Amaierako Bigarren Sari Nazionala.

Kriminologiako Goi Diploma, Instituto de Criminología (Universidad Complutense de Madrid, 1979)

Zuzenbideko Doktoregoa (UPV-EHU, 1981). Doktoregoko Sari Berezia.

ARGITALPENAK

ELKARRIZKETAK, HITZALDIAK ETA BESTELAKO ON LINE JARDUERAK

KARGUAK

• Kriminologiaren Euskal Institutuaren Zuzendaria (2000- )

• Terrorismoaren Biktimen Partaidetzarako Euskal Kontseiluaren Presidentea (2010- ).

BESTELAKO SARIAK ETA ERREKONOZIMENDUAK

• Bigarren Saria, Saiakeren lehiaketa. XXVI Kriminologiaren Nazioarteko Ikastaroa, 1976

GONBIDAPEN ETA EGONALDI ZIENTIFIKOAK

EGONALDI ZIENTIFIKOAK
  • Université de Pau et des Pays de l'Adour (Frantzia) (1978ko uztaila-abuztua)

• University of Edinburgh (Erresuma Batua, Eskozia, 1979ko uztaila-abuztua)

• Université Catholique de Louvain (Belgika, 1981eko urria-abendua)

• Max-Planck Institut für Strafrecht (Freiburg, Alemania): 1982ko urtarrila-uztaila; 1983ko urria-abendua; 1984ko ekaina-uztaila; 1985eko ekaina-abuztua)

• Center for Judicial Studies & National Judicial College, University of Nevada (Reno; Estatu Batuak, 2002ko uztaila-abuztua).

IRAKASLE GONBIDATUA
  • Belgika: Katholieke Universiteit Leuven

• Txile: Facultad de Derecho. Pontificia U.Católica de Chile

• Txina: Renmin University (Beijing); Beijing Normal University (Beijing), Northwest University of Politics and Law (Xi'an)

• Estatu Batuak: DePaul University & University of Nevada-Reno

• Frantzia: Université de Pau et des Pays de l'Adour ; Université de Paris XII

AURREKO KARGUAK

Ik. ere Isidoro Blancok idatzitako honako artikulu hau:  Anuario de Derecho Penal y Ciencias Penales en 2009.