Gaia
Marketinga Eskualdeko eta Tokiko Sektore Publikoetan:joera berriak garapen jaunkortaren helburuak betetzeko sektore publikoen kudeaketan
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
BARRUTIA LEGARRETA, JOSE MARIA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Katedraduna | Doktorea | Elebakarra | Merkaturatzea eta Merkatuen Ikerketa | josemaria.barrutia@ehu.eus |
ETXEBARRIA MIGUEL, MARIA CARMEN | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Katedraduna | Doktorea | Elebakarra | Ekonomia Aplikatua | carmen.etxebarria@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Ser capaz de analizar las alternativas de gestión del sector público existentes, comprendiendo las ventajas e inconvenientes de las diferentes alternativas, para la consecución de los objetivos perseguidos. | 25.0 % |
Ser capaz de identificar, revisar y valorar de forma crítica bibliografía básica relativa al marketing del sector público e identificar lagunas y posibles necesidades futuras de investigación. | 25.0 % |
Ser capaz de identificar las tendencias en el ámbito de la gestión y marketing del sector público | 25.0 % |
Ser capaz de emprender una investigación de carácter científico en el área del marketing del sector público regional y local. | 25.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 22.5 | 37.5 |
Mintegia | 15 | 22.5 | 37.5 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Azalpenezko eskolak | 20.0 | 100 % |
Eztabaida taldean | 7.0 | 100 % |
Ikaslearen lan pertsonala | 29.0 | 0 % |
Irakurketak | 19.0 | 0 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Bertaratzea eta Parte-hartzea | 15.0 % | 20.0 % |
Exposiciones individuales sobre el planteamiento de una investigación | 85.0 % | 90.0 % |
Irakasgai-zerrenda
MEJORA DE LA GESTIÓN DEL SECTOR PÚBLICO REGIONAL Y LOCAL MEDIANTE LA ORIENTACIÓN HACIA EL CIUDADANO Y LA UTILIZACIÓN DE LOS PRINCIPIOS DE MARKETING.HERRAMIENTAS DE MARKETING ESTRATÉGICO PARA LA GESTIÓN DEL SECTOR PÚBLICO REGIONAL Y LOCAL.
HERRAMIENTAS DE MARKETING TÁCTICO PARA LA GESTIÓN DEL SECTOR PÚBLICO REGIONAL Y LOCAL.
MÉTODOS PARA IMPULSAR COMPORTAMIENTOS POSITIVOS EN LA SOCIEDAD: EL MARKETING SOCIAL.
LAS REDES DE POLÍTICAS COMO INSTRUMENTO DE MARKETING PÚBLICO: LOS CASOS DE LA PROMOCIÓN DE LA CALIDAD Y DE LA AGENDA 21 LOCAL
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
AGUADO, C. BARRUTIA, J.M., ECHEBARRIA, C., (2007) LA AGENDA 21 LOCAL EN ESPAÑA. EKONOMIAZ, REVISTA VASCA DE ECONOMÍA. Nº 64, PP. 174-213.ALFORD, J (2002) DEFINIENDO AL CLIENTE EN EL SECTOR PÚBLICO: UNA PERSPECTIVA DE INTERCAMBIO SOCIAL. PUBLIC ADMINISTRATION REVIEW, VOL. 62, Nº 3.
ANDREASEN, A.R. (1995) ¿MARKETING SOCIAL CHANGE: CHANGING BEHAVIOR TO PROMOTE HEALTH, SOCIAL DEVELOPMENT AND THE ENVIRONMENT¿. SAN FRANCISCO: JOSSEY BASS.
BARRUTIA, J.M. Y ECHEBARRIA, C. (2007) REGIONAL NETWORK FOR QUALITY PROMOTION: A CASE-STUDY OF THE BASQUE COUNTRY. EUROPEAN PLANNING STUDIES, VOL. 15, Nº 3, PP. 429-451.
BARRUTIA, J.M., ECHEBARRIA, C., AGUADO, C. (2007) NETWORKING FOR LOCAL AGENDA 21 IMPLEMENTATION: EXPERIENCES WITH UDALTALDEA AND UDALSAREA IN THE BASQUE COUNTRY. GEOFORUM, VOL. 38, Nº 1, PP.33-48.
CASTELLS, M. (2006): LA SOCIEDAD RED: UNA VISIÓN GLOBAL. ALIANZA, MADRID.
CHIAS, J. (1995) ¿MARKETING PÚBLICO: POR UN GOBIERNO Y UNA ADMINISTRACIÓN AL SERVICIO DEL PÚBLICO¿, MADRID, MCGRAW-HILL.
HARTMANN, W.R., MANCHANDA, NAIR, BOTHNER, M, DODDS, P. , GODES, D. , HOSANAGAR, K. AND TUCKER, C (EN PRENSA, 2008) MODELING SOCIAL INTERACTIONS: IDENTIFICATION, EMPIRICAL METHODS AND POLICY IMPLICATIONS, MARKETING LETTERS.
KOTLER, P. AND LEE, N. (2007) ¿MARKETING EN EL SECTOR PÚBLICO: TODAS LAS CLAVES PARA SU MEJORA¿. PEARSON, MADRID.
MOLINER, M.A. (1998) ¿MARKETING SOCIAL LA GESTIÓN DE LAS CAUSAS SOCIALES¿ EDITORIAL. ESIC, MADRID.
MOORE, M (1999) "GESTIÓN ESTRATÉGICA Y CREACIÓN DE VALOR EN EL SECTOR PÚBLICO". PAIDÓS, MADRID.
OSBORNE, D. GAEBLER, T.A. (1992) ¿REINVENTING GOVERNMENT: HOW THE ENTREPRENEURIAL SPIRIT IS TRANSFORMING THE PUBLIC SECTOR¿. ADISON-WESLEY.
Gehiago sakontzeko bibliografia
AGUIRRE, M.S., ALBIZU, E., CHARTERINA J., FORCADA, F.J., LANDETA, J. (2004) ANÁLISIS DE LA CALIDAD EN LA GESTIÓN DE LAS PYMES DE LA CAPV Y DE SU INCIDENCIA EN LOS RESULTADOS ECONÓMICOS, UPV/CONFEBASK, BILBAO.ATKINSON, M. M., WILLIAM, D.C. (1992) POLICY NETWORKS, POLICY COMMUNITIES AND THE PROBLEMS OF GOVERNANCE. GOVERNANCE, 5, 2: 154-180.
BAGCHI, P. K., PAIK, S. (2001) THE ROLE OF PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP IN PORT INFORMATION SYSTEMS DEVELOPMENT. THE INTERNATIONAL JOURNAL OF PUBLIC SECTOR MANAGEMENT, 14, 6, 482-499.
BAIROCH, P. (1988) CITIES AND ECONOMIC DEVELOPMENT. UNIVERSITY OF CHICAGO PRESS, CHICAGO.
BÖRZEL, T. A. (1997) WHAT'S SO SPECIAL ABOUT POLICY NETWORKS?: AN EXPLORATION OF THE CONCEPT AND ITS USEFULNESS IN STUDYING EUROPEAN GOVERNANCE. EUROPEAN INTEGRATION ONLINE PAPERS, 1, 16.
FUJITA M., KRUGMAN P. AND VENABLES A. (1999) THE SPATIAL ECONOMY: CITIES, REGIONS AND INTERNATIONAL TRADE. MIT PRESS, CAMBRIDGE, MA.
HUNT, S. (1991) MODERN MARKETING THEORIES: CRITICAL ISSUES IN THE PHILOSOPHY OF MARKETING SCIENCE. CINCINNATI, OHIO, SOUTH-WESTERN PUBLISHING CO.
KENIS, P., SCHNEIDER, V. (1991) POLICY NETWORKS AND POLICY ANALYSIS: SCRUTINIZING A NEW ANALYTICAL TOOLBOX. IN MARIN AND MAYNTZ. (EDS) 25-59.
MASKELL, P., A. MALMBERG (1999) THE COMPETITIVENESS OF FIRMS AND REGIONS: 'UBIQUITIFICATION' AND THE IMPORTANCE OF LOCALIZED LEARNING. EUROPEAN URBAN AND REGIONAL STUDIES, 6, 1 , 9-25
VAN GRAMBERG, B., TEICHER, J (2000) MANAGERIALISM IN LOCAL GOVERNMENT - VICTORIA, AUSTRALIA. THE INTERNATIONAL JOURNAL OF PUBLIC SECTOR MANAGEMENT, 13, 5, 476-492.
WITTE J. M. REINICKE W. H., BENNER T. (2000) BEYOND MULTILATERALISM: GLOBAL PUBLIC POLICY NETWORKS. INTERNATIONAL POLITICS AND SOCIETY, 2, 1.
Estekak
HTTP://WWW.EUSKADI.NET/WWW.IHOBE.NET/
WWW.EUSKADIKALITATEA.NET/
WWW.ICLEI.ORG/