presentacion-master-modelos-areas-investigacion-ciencias-sociales

Masterraren Gakoak

Garaikidea bezalako gizarte errealitate hain konplexu baten ikerketa zientifiko-soziala egiteko xehetasunez ezagutu beharra dago ezagutzak lortzeko aplikagarriak diren lan metodologia ezberdinak. Halaber, aipatuak egokiro maneiatu beharra dago, ikerketaren jomugen eta ezarritako helburuen arabera.

Testuinguru horretan, Ikerketa Ereduak eta Arloak Gizarte Zientzietan Masterrak gizarte ikerketak garatzeko beharrezkoak diren analisi eta teknika erreminten inguruko ezagutza aurreratua eskainiko die ikasleei.

Horretarako, gizarte ikerketari eta aipatuarekin batera doazen teorizazio prozesuei dagozkien prozedura gaien inguruko ezagutzan jartzen du bere arreta programak, bai eta gizarte garaikidearen ikerketa arlo egituratzaileetako gizarte ikerketaren praktikari buruzko ezagutza sakonean ere.

Prestakuntzak gizarte ikerketaren eredu eta etapa metodologikoak sakontasunez lantzen ditu, metodologia, informatika programa eta ikerketa teknika aurreratuak -kualitatiboak zein kuantitatiboak- azalduz ere ikasleei.

Prestakuntza amaituta, ikertzaileak ikerketa metodo eta teknika globalak aplikatzeko proposamenak aurkeztu ahal izango ditu arazo zehatzak konpontzea helburu duten ikerketa proiektu zehatzetan; eta egoera konplexuei aurre egiteko gai izango da ere.

Ikerketa Ereduak eta Arloak Gizarte Zientzietan Doktorego Programarako sarbidea eskaintzen du master honek.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Ikasgelakoa

Hizkuntza

Gaztelania

Kredituak

Iraupena

1 maila

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Euskal Herriko Unibertsitatea: Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea

Harremanetarako

Masterraren arduraduna :
DE MIGUEL CALVO, ESTIBALIZ

Idazkaritza :
Virginia Martínez Zabala

4razones-master-modelos-areas-investigacion-ciencias-sociales

Irudia

4 arrazoi master hau aukeratzeko

• Ikasleak ezagutza tekniko eta teorikoen aplikazio azkar, oinarritu eta zehatzean trebatzea du xede.
  • Egitura eta prestakuntza plangintza aurreratua eta arlo profesional eta akademiko ezberdinetara irekia.
  • Gaikuntza profesionala bilatzen du gizarte ikerketaren praktikan.
  • Beste jarduera osagarri batzuekin -hezkuntza zein lan arlokoak- bateragarria den ordutegia.

salidas-master-modelos-areas-investigacion-ciencias-sociales

Irudia

Aukera profesionalak

• Unibertsitate irakaskuntza.
  • Arlo ezberdinetako ikerketak (bulego soziologikoak, erakunde publikoak, politika publikoak, demoskopia, merkatu ikerketak, besteak beste).

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak