Masterraren gakoak

Nahiz eta sarri askotan gizartean gutxietsi lehen aipatutako problemen garrantzia sozioekonomikoa, maiztasun handiegiaz agertzen zaigu gizakiaren eskuak itsas ingurunean duen inpaktua. Hidrokarburoen isuriei (Exxon, Erika, Prestige, Deep Sea Horizon) eman beharreko erantzunak diziplina anitzeko pertsonalaren parte hartzea behar du (ozeanografoak, itsas biologoak, kimikariak, geologoak eta ingurumen gestoreak). Aldaketa klimatikoaren ondorioak, itsasoaren gainazaleko uraren berotzea, itsas mailaren goratzea eta ozeanoen azidotzea eta eutrofizazioa, besteak beste, gero eta kezkagarriagoak dira gobernu, zientzialari eta gizartearentzat. Problema eredugarriak dira; bat ere ezin da konpondu besteetatik aldenduta. Ozeanoaren ekonomia eta enplegua sortzeko potentziala hazteko perspektibak arrakastatsuak izango badira, behar bezala gorde eta mantendu beharko da ozeanoen osasuna (The Ocean Economy in 2030, OCDE 2016). Zenbait itsas industriak azken hamarkadetan izan duen hazkuntza ikusita, aurreikus liteke ustiaketa gero eta handiagoa izango dela eta, hortaz, itsas ingurunea ulertuko duen pertsonal gaitu gehiago eskatu eta beharko da.

Bada beharra, aldaketa klimatikoaren ondorioak, kostaldearen gestio jasangarria, itsas eta kostaldeko ekosistemaren babesa eta ozeanoen biodibertsitatea eta ondare naturalaren kontserbazioa ulertzeko prestakuntza jasotzeko.

* Prezioari buruzko informazio gehiago lortzeko, masterreko idazkaritzan galdetu.

Eskainitako plazak

36

Modalitatea

Ikasgelakoa

Hizkuntza

Gaztelania, Ingelesa

Kredituak

120

Iraupena

2 maila

Gutxi gorabeherako prezioa

(*)

Unibertsitate arteko masterra

Euskal Herriko Unibertsitatea: Zientzia eta Teknologia Fakultatea

University of Southampton

Université de Bordeaux

Université de Liège

Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa

Harremanetarako

Masterraren arduraduna:
SOTO LOPEZ, MANUEL

Idazkaritza:
JIMENEZ GARCIA, MARIA

946018450

WEB

4 arrazoi master hau aukeratzeko  

  • Nahitaezko mugikortasuna funtsezkoa da ikasketaren emaitzak eta programa arrakastatsu izan daitezen, bai eta ikasleen gizarte gaitasunak garatzeko erraztasunak eman ere.
  • Irakaskuntza eta ikasketa berritzaileak; unibertsitate bikaintasuna Europako Unibertsitate Eremuan.
  • Lehiakortasuna ikerkuntzan eta itsas ingurunearen gestioan.
  • Programatutako jarduera erlazionatuak, udako ikerketa praktikak eta lan txertaketarako praktikak eginda, hobetuko dira gaitasun orokorrak eta zeharkakoak.

Parte hartzen duten unibertsitateak

Logotipo de Bordeaux
Logotipo de Liege
Logotipo de Southampton

Irteera profesionalak

Programa arrakastaz amaituz gero, ikaslea prest egongo da itsas sektore ezberdinetako lidergoan jarduteko, hala nola, ingurumenaren kontserbazioa eta gestioa, gobernuz kanpoko erakundeak eta gobernu eskala guztiak, tokikotik hasi eta mundu mailara arte.

Sektore publiko eta pribatuetako enplegatzaileek kalitate goreneko graduatuak behar dituzte gestore, planifikatzaile, politiko, ikertzaile edo aholkulari gisa, itsas ingurumenaren gestioan aldea markatuko dutenak. Gai konplexuetan pentsatzeko gai diren pertsonak behar dituzte, itsas ingurunea kanpoko neurketa eta ereduen bidez azter dezaketenak, proiektu eta programak gestionatzen dakitenak, lidergo eta gaitasun pertsonalak behar bezala garatu dituztenak.

MER partzuergoak sendotu egiten du garapen profesionala, ikasleak matrikula egiten duenetik bertatik. Perspektiba profesionala matrikula egiterakoan ematen zaio eta online ere eskuragarri dago MER Consortiumen webgunean. Bertan dira: jarraibide, esteka eta erreferentziak, ikasleak egin litzakeen karrera eta perspektiba profesionalen inguruan orientatzeko; lana bilatzeko esteka interesgarriak; eta argitaratutako egiazko lan eskaintzen adibideak, jakin dezaten zeintzuk diren baldintzak eta betebeharrak mundu errealean enplegurako aukera ezberdinak izateko. Urtero berrikusten da, webgunea eguneratzeaz batera. MER + EMJMD tutoreak eta ikerketa proiektuko gainbegiratzaileak ere aholkuak emango dizkiote ikasleari karrera eta lan aukera ezberdinei buruz.

Iradokizunak eta eskaerak