Masterraren gakoak

Konputazio Ingeniaritza eta Sistema Adimentsuak Unibertsitate Masterrak aztergai ditu Europako Batzordeko European Computing Education and Training sare tematikoak gomendatutako informazio zientzia eta teknologiekin lotutako ikerlerroak.

Master honetan espezializatzeko, honako bloke tematiko hauek jorratuko dira: informatikarako matematika aurreratua, sistema adimentsuak, bisualizazioa eta multimedia sistemak, informatika industriala eta aplikazio domeinuak.

Prestakuntza programaren bidez, ikasleak gai izango dira hala nola industriaren, zientziaren, hezkuntzaren, finantzen, merkataritzaren, garraioaren, osasungintzaren eta ingurumenaren esparrua garatzeko eta berritzeko, konputazioari eta sistema adimentsuei dagozkien arazoak identifikatuz eta konponduz.

Master hau bi eratara ematen da, aurrez aurre eta modu birtualean, eta horietako bakoitzak bere ikasle taldea, egutegia, irakasteko metodologia eta ebaluazioa ditu. Aurrez aurreko taldearentzat badira era birtualean eskaintzen diren gai batzuk.

Masterrak orientazio bikoitza du, praktika profesionalera eta, batez ere, ikerketa jarduerara –doktoregoko ikasketarako aurreko urrats gisa, bereziki– bideratzen du, eta UPV/EHUko Ingeniaritza Informatikoko doktorego programarako sarbide zuzena eskaintzen du.

Eskainitako plazak

Modalitatea

Erdi-presentziala

Hizkuntza

Gaztelania, Ingelesa

Kredituak

Iraupena

0 maila

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Euskal Herriko Unibertsitatea: Informatika Fakultatea

Campus Virtual

Harremanetarako

Masterraren arduraduna:
YURRAMENDI MENDIZABAL, JESUS MARIA

Idazkaritza:
Elena González Esparza

4 arrazoi master hau aukeratzeko

• ‘Data analytics’ delako lan merkatu hasiberri eta etorkizun handikorantz ateak zabalduko dizkizun prestakuntza berezia. Kalkulatzen denez, datozen urteetan areagotu egingo dira master honen arloekin lotutako kontratazio beharrak.
  • Lotura estua du Industry 4.0 estrategian jasota dauden zenbait teknologiarekin; estrategia hori Eusko Jaurlaritzaren oinarri industrialetako bat da.
  • Ikerketa-alor aktibo baten parte izango zara, oinarrizko ezaugarriei zein ezaugarri aplikatuei dagokienean. Irakasleek ikerketa-ibilbide zabala dute.’ Aldatu: ‘Ikerketa-alor aktibo baten parte izango zara, oinarrizko alderdiei zein alderdi aplikatuei dagokienean. Irakasleek ikerketa-ibilbide zabala dute bi eremuotan.
  • Master amaierako proiektu-eskaintza zabala eta berritua, enpresa zein ikerketa-taldeen eskutik’. Aldatu: ‘Master amaierako proiektu-eskaintza zabala eta berritua, informatika alorreko enpresa pribatu eta zentro teknologikoen zein ikerketa-taldeen eskutik’.

Irteera profesionalak

• Ikerkuntza akademikoa.
  • Teknologia zentroetako ikerkuntza.
  • Informatikaren esparruko enpresa pribatuak.
  • 4.0 Industria.

Iradokizunak eta eskaerak