Masterraren gakoak

Innovative Microwave Electronics and Optics (EMIMEO) Erasmuns Mundus Masterrak abangoardiako prestakuntza zientifiko eta teknologikoa eskaintzen du arlo hauetan: uhinak konformatzea eta hartzea eta irrati-maiztasuneko, mikrouhinen eta sorta fotonikoen seinaleen kontrola, guztia arlo desberdinetan ezarria. Ikasketa plan honen bidez, aurre egiten diegu Europan mikrouhinen eta fotonikaren elektronikan oso garrantzitsuak diren arloetan dauden premiei.

Master honen helburua da profesionalak prestatzea gai izango direnak arlo honetako arazoei aurre egiteko: uhin elektromagnetikoak emititzeko, hartzeko eta prozesatzeko kapa fisikoa, irrati-maiztasunean hasi eta uhin optikora arte.

* Prezioari buruzko informazio gehiago lortzeko, masterreko idazkaritzan galdetu.

Modalitatea

Ikasgelakoa

Hizkuntza

Ingelesa

Kredituak

Iraupena

2 maila

Gutxi gorabeherako prezioa

(*)

Unibertsitate arteko masterra

Euskal Herriko Unibertsitatea: Zientzia eta Teknologia Fakultatea

Aston University

Universitá Degli Studi di Brescia

Université de Limoges

Harremanetarako

Masterraren arduraduna:
PORTILLA RUBIN, JOAQUIN

Idazkaritza:

WEB

4 arrazoi master hau aukeratzeko

• Zientziaren eta teknologiaren arloan estrategikoak diren ikasketak.
  • Europan izen handiko zentrokoak.
  • Herrialde bitara edo gehiagotara joateko mugikortasuna.
  • Lehen mailako erakunde eta industrien babesa.

Parte hartzen duten unibertsitateak

u-brescia
universite-limoges
aston-university

Irteera profesionalak

Teknologian punta puntako diren erakunde publikoetan eta enpresa teknologikoetan ikerketa, berrikuntza eta garapen lana, sorta elektromagnetikoak konformatzeko, hartzeko eta kontrolatzeko gailuen, zirkuituen eta sistemen arloko lana, ezarpen arlo ugaritan.