Masterraren gakoak

Unibertsitatean bultzaturiko gaitasun teoriko eta teknikoak ehun ekoizle eta ikertzailearen teknologia matematikoko eskariekin konektatzen ditu masterrak. Modelizazio, optimizazio, estatistika eta konputazioko arazo praktiko ugaritan aplika daitezkeen tekniken inguruko prestakuntza eskaintzen du. Horrez gain, analisi, algebra edo geometria/topologia arloetan ikertzaile karrera egin ahal izateko beharrezkoak diren irakasgai teorikoak eskaintzen ditu. Adibideen azalpena eta espezializatutako softwarearen erabilerak garrantzi handia dute. Masterra ondoko unibertsitateen ekimen bateratua da: UPV/EHU, La Laguna, Errioxa, Nafarroako Publikoa, Oviedo eta Zaragoza. Eskola presentzialak hiru eskolalditan ematen dira: urria eta abendua bitartean UPV/EHUn; otsaila eta martxoan Zaragozan; eta apirilean, beste campus batean.  Tituluak Matematikako Doktorego Programan sartzeko aukera ematen du.

Eskainitako plazak

Idazkaritza:
GONZALEZ MARTINEZ DE ANTOÑANA, BLANCA NIEVES

4 arrazoi master hau aukeratzeko

• Matematika huts eta aplikatuko prestakuntza aurreratua eskaintzen da. Ikasleak, honela, ikerketa ibilbide bat erabaki dezake Unibertsitatean bertan edo zentro teknologiko batean jarraitzeko, bai eta arlo pribaturako ibilbide profesional bat ere.
  • Datuak prozesatu eta aztertzeko gaitasunei esker industria testuingurutan ematen diren sailkatze, aurreikuspen, diagnostiko, kalitate kontroleko eta prozesuen optimizaziorako arazoen konponbideak aurki daitezke.
  • Software espezializatu eta librea sartu da datuen analisirako eta simulazio numerikorako: Octave, R, COIN, LpSolve, MySQL edo Java.
  • Praktikak egiteko eta MAL enpresa, erakunde eta ikerketa zentroetan egiteko aukera eskaintzen da. Arazoek egungoak izan behar dute, eta interes edo eduki matematikoa izan ere.

Parte-hartzaileak

Logotipo de Universidad La Laguna
Logotipo de Universidad Navarra
Logotipo de Universidad Oviedo
Logotipo de Universidad La Rioja
Logotipo de Universidad Zaragoza

Irteera profesionalak

Zentro teknologikoak, ikerketa huts eta aplikatua; software diseinua eta programazioa, logistika, industria prozesuen banatzea eta optimizazioa; kalitate kontrola; arriskuen analisia bankuen eta seguruen arloan; datuak prozesatzea; laginen analisi estatistiko eta aurreikuspenak; sailkatze arazoak eta patroiak bilatzea; energiaren arloa.

Iradokizunak eta eskaerak