Gaia

XSLaren edukia

Erakunde komunikazioa.Kudeaketa berritzailea eta administrazioa

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Bietakoa
Hizkuntza
Euskara

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua

En al ámbito de la comunicación actual, las instituciones han adquirido un protagonismo especial como creadores de contenidos informativos. Además de ello, tanto los agentes públicos como privados han realizado un esfuerzo especial para integrar los mensajes que crean dentro de la corriente informativa. Debido a ello, la comunicación institucional se ha convertido en un ámbito importante para los periodistas.

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
EZEIZA RAMOS, JOSEBA ANDONIEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego AgregatuaDoktoreaElebidunaEuskal Filologiajoseba.ezeiza@ehu.eus
ITURREGUI MARDARAS, LEIREEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego AgregatuaDoktoreaElebidunaKazetaritzaleire.iturregui@ehu.eus
ALDECOA DE LA TORRE, JON ANDONIEuskal Irrati Telebista-EITBBesteakzuzendaritza@eitb.com
OCTAVIO URANGA, ISABELEuskal Irrati Telebista-EITBBesteak

Gaitasunak

IzenaPisua
Conocer el ámbito público donde se realiza el trabajo periodístico. Modelos de innovación en la gestión administrativa. La e-administración25.0 %
Conocer cómo organizan las instituciones la comunicación25.0 %
Dominar tanto los recursos teóricos como prácticos que son necesarios para poder reflexionar sobre la persuasión, la comunicación y publicidad institucional25.0 %
Analizar y comprender las herramientas informativas de comunicación que la administración pública ofrece en su relación con los ciudadanos. La página web.25.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala101525
Mintegia57.512.5
Ordenagailuko p.1522.537.5

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Azalpenezko eskolak5.0100 %
Bisita industria-instalazioetara5.0100 %
Eztabaida taldean4.0100 %
Ikaslearen lan pertsonala15.00 %
Irakurketa eta analisi praktikoak15.033 %
Kasu praktikoen ebazpena10.050 %
Proiektuen azalpena5.0100 %
Talde-lana16.00 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Bertaratzea eta Parte-hartzea5.0 % 10.0 %
Etengabeko ebaluazioa10.0 % 15.0 %
Lan praktikoak75.0 % 85.0 %

Irakasgai-zerrenda

1º tema. La labor del periodista en la construcción de la realidad social2º tema. Organización de la comunicación institucional en el País Vasco3º tema. Publicidad: vías de financiación de los medios de comunicación4º tema. Los medios de comunicación y las campañas políticas

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

ANDERSON, G. (2003): THE ATENIAN EXPERIMENT. THE UNIVERSITY OF MICHIGAN PRESS,MICHIGAN.BALANDIER, G. (1988): MODERNIDAD Y PODER, JUCAR, GIJÓN.BANFI, A (2003): IL GOBERNO DELLA CITTÁ, IL MULINO, NAPOLI.BOBILLO DE LA PEÑA, F.J. (1999): LA REALIDAD COMO PROBLEMA,.ESTUDIO SOBREINTELECTUALES Y POLÍTICA. TECNOS. MADRID.BOURDIEU, P. (1985): ¿QUÉ SIGNIFICA HABLAR? ECONOMÍA DE LOS INTERCAMBIOSLINGÜÍSTICOS, AKAL, MADRID.CALHOUN, C.(ARG.)(1992) :HABERMAS AND THE PUBLIC SPHERE. MIT PRESS. CAMBRIDGE.CONTRERAS, J.M. (1990):¿VIDA POLÍTICA Y TELEVISIÓN¿. ESPASA-CALPÉ, MADRID.DEBRAY, R. (1979) : LE POUVOIR INTELLECTUEL EN FRANCE. RAMSAY. PARIS.DEBORD, G. (1999): LA SOCIEDAD DEL ESPECTÁCULO, PRE-TEXTOS, VALENCIA.FARRÉ, J.:¿ESFERA PÚBLICA, COMUNICACIÓN POLÍTICA Y PRENSA DIARIA. LAESCENIFICACIÓN PERIODÍSTICA DE LA CAMPAÑA DE LAS ELECCIONES AL PARLAMENTO¿.ZER, ALDIZKARIA, Nº 7.FERNANDEZ, J.M.:¿LA PRESIDENCIA DE KENNNEDY Y EL DESARROLLO DE LA TELEVISIÓN. HISTORIA PARALELA DE UN MUTUO IMPULSO¿. TELOS, Nº 37.FORREST, W.G. (1988): LOS ORÍGENES DE LA DEMOCRACIA GRIEGA, AKAL, MADRID.FOUCAULT, M. (2004): DISCURSO Y VERDAD EN LA ANTIGUA GRECIA, PAIDÓS, MADRID.GIFREU, J.& PALLARÉS, F.(2001): LA CAMPANYA MES DISPUTADA. PÓRTIC MÉDIA, BARCELONA.GEERTZ, C. (1999): NEGARA. EL ESTADO-TEATRO EN EL BALI DEL S. XIX, PAIDÓS, BARCELONA.GOLDHILL, S. (1999): PERFORMANCE CULTURE AND ATHENIAN DEMOCRACY, C.U.P., CAMBRIDGE.GSCHNITZER, F. (1988): STORIA SOCIALE DELL¿ANTICA GRECIA, IL MULINO, BOLONIA.KANT (1999) ARRAZOI HUTSAREN KRITIKA, KLASIKOAK, BILBAO, 1999.KEANE, J. ( 1997) ¿TRANSFORMACIONES ESTRUCTURALES DE LA ESFERA PÚBLICA¿. ESTUDIOSSOCIOLÓGICOS, Nº 15. UNAM. MÉXIKO, PÁGS. 47-77GARCÍA UCEDA, M. (2001): ¿LAS CLAVES DE LA PUBLICIDAD¿. ESICGONZÁLEZ LOBOS, M.A. & CARRERO, E. (2003): ¿MANUAL DE PLANIFICACIÓN DE MEDIOS¿.ESICLARRINAGA, A (2001): ¿MASA HEDABIDEEN ERAGINA ARLO INTELEKTUALEAN: FIGURAINTELEKTUAL BERRIEN SORRERA DELA ETA¿. UZTARO Nº 38. PÁGS. 59-81MARTÍN SALGADO, L.(2002):¿ MARKETING POLITICO¿. PAIDOS, BARCELONA.MOLINÉ , M. (2000):¿LA FUERZA DE LA PUBLICIDAD¿. MCGRAW-HILLMUÑOZ-ALONSO, A.& ROSPIR,J.L.(1995): ¿DEMOCRACIAS MEDIÁTICAS Y CAMPAÑAS ELECTORALES¿. ARIEL, BARCELONA.MUÑOZ-ALONSO, A. ET ALTER (1990):¿OPINIÓN PÚBLICA Y COMUNICACIÓN POLÍTICA¿. EUDEMA, MADRID.ORTEGA, F. & HUMANES, M. L (2000): ALGO MÁS QUE PERIODISTAS. SOCIOLOGÍA DE UNA PROFESION. ARIEL, BARTZELONASAMPEDRO, V. (2000): OPINIÓN PÚBLICA Y DEMOCRACIA DELIBERATIVA. ITSMO. MADRIL.SEMETKO, H., BLUMER, J.G., GUREVITCH, M. & WEAVER, D.H.(1991):¿ THE FORMATION OF CAMPAIGN AGENDAS¿. ERLBAUM.STUART MILL, J. ASKATASUNAZ. EMAKUMEEN MENPEKOTASUNA. SOZIALISMOARI BURUZKOKAPITULUAK, KLASIKOAK, BILBAO, 2004.THOMPSON, J.B. (1996): ¿LA TEORÍA DE LA ESFERA PÚBLICA¿. VOCES Y CULTURAS Nº 10ZK. BARTZELONA.TOCQUEVILLE, A.: AMERIKAKO DEMOKRAZIA, I-II, KLASIKOAK, BILBAO, 1995.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak