Gaia
Ikerketa diseinuak: datu analisi-estatistikoak eta neurketa-tresnen abaluazioa
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Bietakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
La asignatura impartiría conocimientos teóricos y prácticos para que el alumnado matriculado sea capaz de adquirir las competencias que les permitan saber diseñar una investigación y poder realizar los análisis estadísticos pertinentes así como someter a evaluación los instrumentos de medida que vaya a emplear en su labor investigadoraIrakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
FERNANDEZ ZABALA, ARANZAZU | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Bilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologia | arantza.fernandez@ehu.eus |
RODRIGUEZ FERNANDEZ, ARANTZAZU | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Osoa | Doktorea | Elebiduna | Bilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologia | arantzazu.rodriguez@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Adquirir las destrezas necesarias para definir problemas, diseñar investigaciones, ejecutarlas, analizar estadísticamente los datos y redactar correctamente un informe científico | 50.0 % |
Utilizar eficientemente las tecnologías informáticas en orden a disponer de información (bases de datos, criterios legales, índices de impacto...) fundamental en la investigación educativa | 50.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 10 | 20 | 30 |
Ordenagailuko p. | 20 | 25 | 45 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Ariketak | 15.0 | 75 % |
Azalpenezko eskolak | 10.0 | 100 % |
Eztabaida taldean | 2.0 | 100 % |
Galdetegiak sortzea | 3.0 | 100 % |
Ikaslearen lan pertsonala | 25.0 | 0 % |
Iturriak eta baliabideak erabiltzea | 5.0 | 0 % |
Testuen analisia | 10.0 | 0 % |
Txostenak eta azalpenak lantzea | 5.0 | 80 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Bertaratzea eta Parte-hartzea | 0.0 % | 15.0 % |
Foroetan parte hartzea | 0.0 % | 10.0 % |
Lan praktikoak | 0.0 % | 75.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Al terminar con éxito esta asignatura el alumnado será capaz de:- Realizar búsquedas bibliográficas en las bases de datos existentes
- Aplicar las normas APA
- Planificar investigaciones psicoeducativas
- Diseñar objetivos e hipótesis de una investigación
- Identificar el proceso de construcción y validación de los instrumentos de medida
- Analizar de manera crítica las investigaciones publicadas
Irakasgai-zerrenda
1.- Lógica y estructura de la investigación psicodidáctica2.- Nuevos contextos y retos de la investigación psicodidáctica
3.- Normas, estandares e impacto de la investigación
4.- Análisis de datos
5.- Construcción y análisis de instrumentos de medida
6.- La presentación de una investigación
Bibliografia
Nahitaez erabili beharreko materiala
Oinarrizko bibliografia
Aliaga, F., y Orellana, N. (1999). La utilización de las bases de datos del ISI para la evaluación de la calidad de las publicaciones sobre investigación educativa en España. Argumentación para un debate. Htpp://www.uv.es/-aliaga/currículo/ Revistas-ISI.htmAlvira, F (1991). Metodología de la evaluación de programas. Madrid: SP.
Azofra, MJ (2000). Cuestionarios. Madrid: SP.
Bisquerra, R. (2004). Metodología de la Investigación Educativa. Madrid: La Muralla.
Buela-Casal, G. (2005). Situación actual de la productividad científica de las universidades españolas. Internacional Journal of Clinical and Health Psychology, 5, 175-190.
Carmena, G., Doncel, D., Navarro, A. M., y Sotos, B. (2006). Promoción de la investigación educativa en las administraciones autonómicas. Madrid: MEC/CIDE.
Delgado, E., Jiménez, E., Ruiz, R., López, A., Gato, M. J., Torres, D., de la Moneda, M., Ruiz, R., Pérez, J. M., Bailón, R., Poyatos, E., y Rodríguez, M. J. (2005). IN-RECS: Índice de impacto de las revistas españolas de ciencias sociales. Revista Bibliográfica de Geografía y Ciencias Sociales, X(574), 30 de marzo. htpp://www.ub.es/geocrit/b3w-574.htm
Delgado, J. M., y Gutierrez, J. (Eds.) (1999): Métodos y técnicas cualitativas de investigación en Ciencias Sociales. Síntesis. Madrid: SP
Dirección de Investigación en Ciencias Sociales y Humanidades (DICSH). Informe sobre revistas en Ciencias Sociales y Humanidades por campos CNEAI. Página web de la UPV/EHU, Vicerrectorado de Investigación.
Etxeberria, J., y Tejedor, F. J. (2005). Análisis descriptivo de datos en educación. Madrid: La Muralla.
Flick, U. (2004). Introducción a la investigación cualitativa. Madrid: Morata.
García, J. N., Rodríguez, C., y González, L. (2005). Valoración de la difusión en doce revistas de educación en español: análisis del factor de impacto y otros índices bibliométricos. Aula Abierta, 85, 3-44
Garfield, E. (2003). The meaning of the impact factor. Internacional Journal of Clinical and Health Psychology, 3, 363-369.
Gil Flores, J. (2003). La Estadística en la investigación educativa. RIE, 21 (1), 231-248
Goñi, A. (2007). Contextos y retos de la investigación educativa. En J. J. Goicoechea y M. T. Vizcarra (Eds.), Los retos actuales en investigación educativa y formación profesionalizadota de los estudios de Magisterio (pp.18-35). Bilbao: Idazkide.
Hernández, J. M. (1995): Procedimientos de recogida de información en evaluación de programas. En R. Fernández-Ballesteros (Dir.), Evaluación de programas. Una guía práctica en ámbitos sociales, educativos y de salud. Madrid: Síntesis.
Lizasoain, L. y Joaristi, L. (2003) Gestión y análisis de datos con SPSS. Madrid: Thomson.
Lukas, J., y Santiago, K (2004). Evaluación educativa. Madrid: Alianza.
Musi, B., Olivas, J., Portillo, V. y Villalobos, F. (2005). Producción de los profesores funcionarios de Psicología en España en artículos de revistas con factor de impacto de la Web of Science. Psicothema, 17(4), 539-548
Tejedor, F. J. y Etxeberria, J. (2006). Análisis inferencial de datos en educación. Madrid: La Muralla.
Estekak
Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació (DURSI) http://www10.gencat.net/dursi/ca/re/aval_rec_sist.htmÍndice de Impacto de las Revistas Españolas de Ciencias Sociales (IN-RECS) htpp://ec3.ugr.es/in-recs/indice-impacto.shtml
Institute for Scientific Information (ISI) www.isinet.com
Revista de Psicodidáctica: http://www.ehu.eus/ojs/index.php/psicodidactica
Ezin izan da edukia sortu, beranduago saiatu. Arazoak aurrera jarraitzen badu, jarri harremanetan CAUrekin (Tlf: 946014400 / Email: cau@ehu.eus / Web: https://lagun.ehu.eus).