Breadcrumb

Edukia

Jardunaldia: "Indarkeria, Estigma eta Osasun Mentala. Diziplina zeharreko ikuspegia"

2022 maiatzaren 2an
Bizkaia Aretoa – Baroja Gelan (doako izen-ematea)

UPV/EHUko Farmakologiako Janssen Gelak "Indarkeria, Estigma eta Osasun Mentala. Diziplina zeharreko ikuspegia" jardunaldia antolatu du.

Ekitaldia maiatzaren 2an (09:00-14:00) izango da Bizkaia Aretoan (Baroja Gelan).

Izen-ematea doan, tokia bete arte.

EGITARAUA

• 09:00-09:10: Ongietorria eta Jardunaldirako sarrera. Rafael Segarra Echevarria (Medikuntzan Doktorea, Psikiatrian Espezialista. Gurutzetako Unibertsitate Ospitalea, Osakidetza)
  • 09:10-09:40: "Indarkeria eta Psikosia. Mitoa ala errealitatea?" (gaztelaniaz). Oihane Mentxaka Solozabal (Medikuntzan Doktorea, Psikiatrian Espezialista. Gurutzetako Unibertsitate Ospitalea, Osakidetza)
  • 09:40-10:10: "Indarkeria eta bere adierazpenak Osasun Mentalaren arloan" (gaztelaniaz). Ana Eugenia Abasolo Tellería (Medikuntzan Doktorea. Lege eta Auzitegiko Medikuntzan Espezialista. Psikiatrian Aditua. Auzitegi Klinikako Zerbitzuko Burua, Auzitegi Medikuntzako Euskal Erakundea)