Edukia

UPV/EHUko Medikuntzako bi graduatu, BAMEko (MIR) lehen 100en artean

Erizaintzako graduatu bi, Zientzia eta Teknologia Fakultateko lau eta Farmaziako hiru, BAEE, BAEFE, BABE eta BAFEko lehen 50en artean

Lehenengo argitaratze data: 2021/04/20

Irudia

Euskal Herriko Unibertsitateko Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko bi graduatu daude, martxoaren 27an egin zen BAMEko (Barneko Mediku Egoliarra) hautaketa probaren behin-behineko emaitzen arabera, lehen 100 onenen artean: Elena Eguizabal Martínez (37.a) eta Maika Izquierdo Lantarón (61.a).

Eva Ferreira Euskal Herriko Unibertsitateko errektorearen hitzetan, "Osasun Prestakuntza Espezializatuko plazetara sartzeak ebaluazio oso zorrotza dakar: erronka oso bat da, erronka pertsonal bat tituludunentzat, eta erronka bat, halaber, prestakuntza jaso duten erakunde akademikoentzat. Alde horretatik, UPV/EHUk oso emaitza aipagarriak erakutsi ditu beti, eta horrek agerian uzten du, alde batetik, Osasun Zientzietako eta Zientzia Esperimentaletako gure prestakuntzaren kalitatea, eta, bestetik, gure ikasleek egindako ahalegina, beraien prestakuntza bikaina berresten duena. Proba gainditu duten tituludunak zoriondu nahi ditut, gure unibertsitatearentzat harro egoteko arrazoi direlako”.

Bestalde, Joseba Pineda UPV/EHUko Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko dekanoa, “nahiko pozik” agertu da deialdi honetan lortutako emaitzak direla. Medikuntzako bi ikasle horietaz gain, UPV/EHUko Erizaintzako hiru ikaslek postu onak lortu dituzte aurtengo BAEEn: Malen Ezeiza Zapiain (24.a), Sofía Gómez Castresana (40.a) eta Maialen Izagirre Goenaga (81.a). Erizain horiek edizio honetan eskaintzen diren 1.683 plazetako bat betetzeko aukera izango dute.