Edukia

Jardunaldia

Berdintasunerako X. Jardunaldiak: Zientzia, Osasun Mentala eta Psikiatria genero-ikuspegiarekin

2023ko ekainaren 14a (16:00 - 20:00)
Gurutzetako Unibertsitate Ospitalea. Ekitaldi Aretoa

Egitaraua

16:00 - 16:10 Ongietorria eta aurkezpena

• Mariluz Marqués González

Ezkerraldea-Enkarterri-Gurutzetako ESIko Zuzendari Gerentea, Osakidetza

• J. Javier Meana Martínez
    Farmakologiako Janssen Gelako Zuzendaria, UPV/EHU

• Marga Sáenz Herrero
    Jardunaldiaren antolatzailea. Psikiatra, Gurutzetako Unibertsitate Ospitalea, Osakidetza, eta Irakasle Elkartua, UPV/EHU

16:10 - 16:40 Mujeres con(ciencia). Sexismoa zientziaren eta ikerketaren munduan. (gaztelaniaz)

• Marta Macho Stadler
    Irakasle Agregatua, Matematika Saila eta Kultura Zientifikoko Katedrako Mujeres con Ciencia espazio digitalaren editorea, UPV/EHU

16:40 - 17:10 Generoa Osasun Mentalaren eta  medikalizazioaren determinatzaile gisa. (gaztelaniaz)

• Andrea Cabezas Rodríguez
    Erizaintza Doktorea eta Erizaintza I Saileko ikertzailea, UPV/EHU

17:10 - 17:40 Genero-desberdintasunak Osasun-Arretan eta eragina Osasunean eta Osasun Mentalean. Genero-ikuspegiarekin ikertzea. (gaztelaniaz)

• Maria Teresa Ruiz Cantero
    Medikuntza Prebentiboko eta Osasun Publikoko katedraduna, Alacanteko Unibertsitatea

17:40 - 18:10 Eztabaida eta Galderak

18:10 - 18:30 Atsedenaldia - Kafea

18:30 - 19:00 Genero-ikuspegia Osasun Mentalean. Elkarteen aldetik beharrezkoa den errealitate bat. (gaztelaniaz)

• María José Cano Mesias
    Buru Osasuna Euskadi-Fedeafeseko Gerentea
    (Buru Gaixotasuna duten Pertsona eta Senide Elkarteen Euskadiko Federazioa).

19:00 - 19:30 Etorkizunerako erronkak. Genero-ikuspegia Psikiatria eta Osasun Mentalean. (gaztelaniaz)

• Margarita Sáenz Herrero

19:30 - 20:00 Eztabaida eta Jardunaldiaren amaiera

• Edurne Omaetxebarria Legarra

Zuzendari Medikoa, Ezkerraldea-Enkarterri-Gurutzetako ESIa, Osakidetza

Izena ematea

Izen-ematea doan, lekua bete arte. Bertaratze-agiria emango da.

Web helbidea: IZEN EMATEA BERDINTASUNERAKO X. JARDUNALDIAK