Breadcrumb

Zelan hobetu nere Buru-Osasuna

Irudia

Deskribapena

• Helburua: Nola areagotu autoezagutza eta nola zaindu gure buru-osasuna.
  • Norentzat: EHU/UPV ko ikasleentzat, eta persona interesatuentzat.
  • Non: Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea.Leioa. UPV/EHU.

4 Moduluak aukeran:

• 1 Modulua. Janari adiktiboa eta elikadura portaeraren nahasmenduak. (Martxoak 31, 13:15-14:45, P2 gela) Pedro Muñoz (1).
  • 2. Moduloa. Estresaren Prebentzioa (Apirilaren 28, 13:15-14:45, IF3 gela), Izaskun Altube Arenaza (2).
  • 3 Modulua. Burn-out eta suizidioa osasun-langileengan eta ikasleengan. On line (Maiatzaren 4 ,17:30-19:00), Beatriz Atienza (3) eta Maria Irigoyen (4).
  • 4. Modulua. Loaren higienea eta bizi-ohitura osasungarriak (5 de mayo, Maiatzaren 5, 13:15-14:45 P2 gela), Monika Salgueiro (5).

• ANTOLATZAILEA: Virginia Guillén Cañas. Neurozientzietako Saila. Psikiatria Arloa MEF (UPV/EHU)
  • BABESA: Bizkaiko Kanpuseko Errektoreordetza.
  • LAGUNTZEN DU: Dekanotza. Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea.

Irakaslegoa: Psikologoak eta mediku psikiatrak

1. Neurozientzietako Saila eta Bizkaiko Osasun Mentaleko Sarea. Osakidetza
  2. Mindfulness eta Yoga instruktorea
  3. Medikuntzako Departamentua. Valentziako  Unibertsitatea.
  4. Santa María de Lleida Unibertsitate Ospitalea. Suizidioari buruzko behatoki nazional medikuntza-lanbidekoa (Medikuen Elkargoaren Erakundea)
  5. Psikologia Klinikoa eta Osasuna eta Ikerketa Metodologia Saila. Psikologia Fakultatea. (EHU/UPV)

Izena ematea

Web helbidea: https://forms.gle/V4rVZNbH6rcrNrdY7